Auteur |
Bericht |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12144 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Graag onderzoek ik of er voldoende animo is om deze methode nog eens helemaal op te pakken. .Zelf wil ik het hele boek graag weer van kaft tpt kaft doorwerken, Zijn er liefhebbers?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 sep 2021 20:22 |
|
 |
|
 |
Anneke69 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-10-2016 Berichten: 6403 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Achterhoek
|
|
ja, Dymphie ik doe mee! Moet het boek even opzoeken._________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 sep 2021 21:33 |
|
 |

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12144 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Anneke, dat is leuk! Welkom!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 sep 2021 22:09 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 971 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
Dymphie,
natuurlijk doe ik mee! Maar ik ga er een nachtje over slapen om te kijken hoe we dit kunnen doen, verdelen.
@:Anneke, wat leuk dan leer ik jouw ook kennen. Ik weet niets van de (cognitieve) benadering van Judith Beck behalve dat ik haar verschillende malen bij Oprah Winfrey heb gezien, 30 jaar geleden alweer.
Ik hoop nog velen van jullie hier te zien. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 sep 2021 23:12 |
|
 |
|
 |

|
|
Fijn Astride, da5 je je hebt ingeschreven. We gaan volgende week dus beginnen en starten dan eerst met de voorbereiding, want volgens Judith, loopt het vaak beter meteen goede voorbereiding!
Tot later!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 sep 2021 23:18 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 917 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Hee Dymphie,
ik heb Judith Beck gegoocheld en het lijkt me wel wat; anders omgaan en denken over eten/diëten…
Maar om welk boek gaat het dan: “Dieetoplossing, train je brein, denk slank.” of “Werkboek, slank denken.”
Ik twijfel nog of het wat voor me is, de boeken zijn best aan de prijs zeg maar
Mag ik eventueel ook een poosje meekijken hier om wellicht een idee te krijgen?
Groetjes Lisanne._________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 sep 2021 12:35 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 971 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
@:Lisanne:
Goedemiddag,
leuk dat jij mee wilt doen maar eerst wil kijken.
Ik weet ook nog niet of je het werkboek nodig hebt, dat horen we vast nog. We heb ik gezien dat je de beide boeken bij www. boekwinkeltje.nl heel goedkoop kan kopen. Ze worden tegen een laag bedrag opgestuurd.
Hoop je hier te zien |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 sep 2021 13:07 |
|
 |
|
 |

|
|
Wat leuk Lisanne dat je ook mee doet!
Ik wist helemaal niet dat er een werkboek bij hoorde. Dat ontdekte ik gisteren en ik heb het meteen besteld.het komt morgen. Ik ben benieuwd, wantij hoop er echt (weer) mee aan het werk te gaan, al hoef ik niet gaf te vallen. Maar op gewicht blijven is minstens zo ingewikkeld._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 sep 2021 15:28 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

|
|
Op gewicht blijven is ook mijn doel en een nieuwe eetstijl te vinden.
Een voorstel: kunnen we een weekje of paar dagen later starten? Ik moet nog heel veel lezen/voorbereiden en het geeft anderen de gelegenheid te worden 'geronseld'. Wanneer eindigt het en is er een pauze rond te feestdagen?
Slechts een voorstel.
Ik heb het sprintje uit 2018 gelezen, 'Judith Beck deel 2'. Geweldig. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 sep 2021 17:13 |
|
 |
Anneke69 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-10-2016 Berichten: 6403 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Achterhoek
|
|
Ik heb het boek. Wat staat er extra in het werkboek? Heb het nagekeken, zag niet veel verschil. Als jij het werkboek hebt Dymphie, wil je mij dan berichten of het wat toevoegt aan het paarse boek? Ook in het paarse boek kun je aantekeningen maken._________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 sep 2021 17:34 |
|
 |
|
|