Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat fijn om zoveel bij elkaar en ook bij onszelf te herkennen. Ik moet echt die kaarten ook gaan schrijven, lezen en herlezen, ook echt op vaste tijden, om het er zo in te slijpen. Het is de moeite waard om er moeite, kan beter energie zeggen, in te stoppen, zodat mijn lichaam daarvan kan opleven. Ik zie een beetje op tegen de herfsttijd, die is voor mij een beetje een periode van terugkijken op wat ooit was, wanneer dan ook, en een beetje vooruitkijken naar hoe het (leven van mij) ook kan, zodat het het in balans voelt. Daarom wil ik het werken aan de methode niet uitstellen tot later, maar in ieder geval weer proberen om er wat van te maken en zo kleine stukjes vooruitgang te boeken. Het hoeft niet groots en 100% te zijn, maar ik hoop me er wel prettig bij te gaan voelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 16:35    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
@Klazina, wat een goede tip om een boekenlegger te gaan maken. Ik doe met je mee Erg blij .

@Simply me. Wat een heerlijk begin van dit sprintje. Ruim een kilo er af. Je hebt nu gelijk je streefgewicht gehaald. Die rode vakjes zijn inderdaad niet leuk, maar ze horen er helaas wel af en toe bij. Maar we gaan gewoon samen leren om ons hier niet door te laten afleiden. Gewoon weer door.

@Dymphie. Wat vervelend dat je zo opziet tegen de herfst. Juist dan is het goed om te beginnen met dit sprintje. Over 12 weken zitten we allemaal lekker in ons vel en is de herfst al weer voorbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 17:37    

Reageer met quote
Wat goed, die tip van de boekenlegger! Daar ga ik over nadenken!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 19:03    

Reageer met quote
Wat goed, die tip van de boekenlegger! Daar ga ik over nadenken!! Verder zal 8k straks nog wat schrijven, maar ik kijk nu eerst even naar het journaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 19:03    

Reageer met quote
Dat kwam er dus niet meer van, dat schrijven
Volgende keer beter. Ik ben aan de buis blijven hangen en heb naar Boerderij Van Dorst gekeken.
Mijn gewicht is gelijk gebleven, en daar kijk ik niet van op. Teveel en te vaak soorten wit brood gegeten.
Volgende keer nieuwe kansen en echt met de kaarten van Judith aan het werk gaan. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 16:19    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Ik vind boerderij van dorst ook leuk elke keer verrassend, denk dat ik ook aangekomen ben ik eet teveel tussendoor en op dit moment zit ik savonds aan de kastanjes.
Mijn eerste boekenlegger heb ik af 23x8 cm van een stevig stuk karton/papier en heb er een mandala op getekend en ingekleurd, balans zoeken dat is bij mij hard nodig.
Morgen maak ik mijn tweede systeemkaart hoeveel heb je er eigenlijk nodig 23x 8 daar kan je toch aardig wat opschrijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 17:11    

Reageer met quote
Voor de motivatiekaarten krijg je opdrachten gedurende de weken datee ermee bezig zijn. Ieder van ons heeft verschillende wensen, en valkuilen.
We aten pizza vanavond en hij kwam van een ander ades. Eerlijk gezegd vind ik er en paar van New York pizza heel lekke, maar daar as een storing. Dus deze keer bij ons Turkse winkeltje gehaald. Hij was voor en kwart belegd. Zag er raar uit. Cool ohhh
Een achtste punt is voor mij genoeg. Mijn wederhelft zat er lekker van te snijden en te genieten ( op d stukjes paprika na dan...) Geschokt hij wilde me er nog wat van geven, maar ik had mijn stuk nog niet eens op. Dus ik zei Nee. ...Maar misschien wil je straks nog wat? Nee, echt niet. Ik stelde me voor hoe dat stuk pizza mijn maag al had gevuld en ik had echt genoeg. Bizar dat dat zo kan werken. Echt, ik voelde me vol genoeg.
Maar nu moet ik mijn motivatiekaarten echt eens gaan maken, dus: aan de bak!

Laatst aangepast door Dymphie op do 14 okt 2021 17:46, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 17:31    

Reageer met quote
Zou me ook maar eens voorstellen.
Ik ben 67 jaar, getrouwd 2 kinderen en 4 kleinkinderen, en woon in Limburg
Mijn streven is 68 kilo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 17:36    

Reageer met quote
Hoi Klazienaveen, welkom! En veel succes!
Ik scroll even terug en zie dat ik dat al gedaan had, Je doet al helemaal mee!!
( ik moet mij. Teksten echt steeds controleren- en evt. Verbeteren. Ik heb een heel eigenwijze spellingcontrole, die van Klazina steeds KLazinaveen wil maken. Grrr. Dat wil ik goed in de gaten houden. Boos Heel heel boos

Laatst aangepast door Dymphie op do 14 okt 2021 17:50, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 17:43    

Reageer met quote
Wat goed je motivatie zit er nu al in om Nee te zeggen geweldig en ik schuif het maar op tot maandag ik ben echt verkeerd bezig. Vanavond begin ik een kop thee met een rijstwafel puur chocolade (74%cacao) je stimuleert me nu al Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 17:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 9 van 12