Auteur |
Bericht |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12141 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Wat fijn om zoveel bij elkaar en ook bij onszelf te herkennen. Ik moet echt die kaarten ook gaan schrijven, lezen en herlezen, ook echt op vaste tijden, om het er zo in te slijpen. Het is de moeite waard om er moeite, kan beter energie zeggen, in te stoppen, zodat mijn lichaam daarvan kan opleven. Ik zie een beetje op tegen de herfsttijd, die is voor mij een beetje een periode van terugkijken op wat ooit was, wanneer dan ook, en een beetje vooruitkijken naar hoe het (leven van mij) ook kan, zodat het het in balans voelt. Daarom wil ik het werken aan de methode niet uitstellen tot later, maar in ieder geval weer proberen om er wat van te maken en zo kleine stukjes vooruitgang te boeken. Het hoeft niet groots en 100% te zijn, maar ik hoop me er wel prettig bij te gaan voelen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 okt 2021 17:35 |
|
 |
|
 |
Amypower Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 16-4-2019 Berichten: 260 Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters Woonplaats: Zwolle
|
|
@Klazina, wat een goede tip om een boekenlegger te gaan maken. Ik doe met je mee .
@Simply me. Wat een heerlijk begin van dit sprintje. Ruim een kilo er af. Je hebt nu gelijk je streefgewicht gehaald. Die rode vakjes zijn inderdaad niet leuk, maar ze horen er helaas wel af en toe bij. Maar we gaan gewoon samen leren om ons hier niet door te laten afleiden. Gewoon weer door.
@Dymphie. Wat vervelend dat je zo opziet tegen de herfst. Juist dan is het goed om te beginnen met dit sprintje. Over 12 weken zitten we allemaal lekker in ons vel en is de herfst al weer voorbij._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 okt 2021 18:37 |
|
 |

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12141 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Wat goed, die tip van de boekenlegger! Daar ga ik over nadenken!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 okt 2021 20:03 |
|
 |

|
|
Wat goed, die tip van de boekenlegger! Daar ga ik over nadenken!! Verder zal 8k straks nog wat schrijven, maar ik kijk nu eerst even naar het journaal._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 okt 2021 20:03 |
|
 |
|
 |

|
|
Dat kwam er dus niet meer van, dat schrijven
Volgende keer beter. Ik ben aan de buis blijven hangen en heb naar Boerderij Van Dorst gekeken.
Mijn gewicht is gelijk gebleven, en daar kijk ik niet van op. Teveel en te vaak soorten wit brood gegeten.
Volgende keer nieuwe kansen en echt met de kaarten van Judith aan het werk gaan.  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 okt 2021 17:19 |
|
 |
Klazina54 Vaste Weegclubfan

|
|
Ik vind boerderij van dorst ook leuk elke keer verrassend, denk dat ik ook aangekomen ben ik eet teveel tussendoor en op dit moment zit ik savonds aan de kastanjes.
Mijn eerste boekenlegger heb ik af 23x8 cm van een stevig stuk karton/papier en heb er een mandala op getekend en ingekleurd, balans zoeken dat is bij mij hard nodig.
Morgen maak ik mijn tweede systeemkaart hoeveel heb je er eigenlijk nodig 23x 8 daar kan je toch aardig wat opschrijven |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 okt 2021 18:11 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 okt 2021 18:31 |
|
 |
|
 |

|
|
Zou me ook maar eens voorstellen.
Ik ben 67 jaar, getrouwd 2 kinderen en 4 kleinkinderen, en woon in Limburg
Mijn streven is 68 kilo. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 okt 2021 18:36 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 okt 2021 18:43 |
|
 |

|
|
Wat goed je motivatie zit er nu al in om Nee te zeggen geweldig en ik schuif het maar op tot maandag ik ben echt verkeerd bezig. Vanavond begin ik een kop thee met een rijstwafel puur chocolade (74%cacao) je stimuleert me nu al  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 okt 2021 18:50 |
|
 |
|
|