Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Ook al is het met mijn gewicht niet gegaan zoals het zou moeten. Ik ben blij dat ik het boek toch weer wat verder heb gelezen.
Het valt niet mee, zeker het tempo is hoog. Maar er is geen keuze.

Dymphie bedankt voor het opstarten van dit sprintje en alle tijd die je er hebt ingestoken. Dat is best heel veel ja.
Ik zeg tegen mijn kinderen altijd dat ze hun huiswerk moeten samenvatten door in eigen woorden op te schrijven, zo leer /onthoud je het het beste. Dus volgens mij moet jij nu wel een expert zijn Lachen

Ik heb bewondering voor iedereen hoe jullie het op jullie eigen manieren aanpakken ondanks ieder zijn eigen problemen/belemmeringen heeft. Ik merk aan mijn eigen dat het goed is te lezen hoe ieder op haar eigen manier met Judith om gaat en kan gaan. En dat is denk ik zo goed aan haar boek.
Het is voor iedereen aan te passen alleen moet je het zelf doen.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2021 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat mooi samengevat Liene! Dank je ook voor het compliment!

Dank jullie allemaal voor het meewerken aan dit sprintje. Ik had van tevoren echt geen idee of en hoe het zou kunnen lopen. Voor mij was jullie inbreng heel waardevol. Dat gaf me ook het gevoel van steun om door te gaan. Het weten dat we allemaal een soort worstelen met het zoeken naar een juiste balans in voeding voor onszelf gaf me echt de moed om er mee door te gaan. En al was het veel, het is nooit weg wat we ervan onthouden hebben en elk onderdeeltje dat we onder de knie kregen is een mooi vinkje en compliment waard. Zo n vink wil zeggen dat het ons lukt om dat overwonnen hobbeltje achter ons te laten.!!

Ik heb heel veel gebruik kunnen maken van de teksten van Judith zelf. Verder schreef ik alles op zoals mijn gedachten me stuurden.

Judith zegt dat elke hap die je wilt nemen, vooraf gegaan wordt door een gedachte. Ze heeft zo gelijk! Ik kom er langzamerhand achter dat dat voor heel veel dingen in ons leven zo werkt. Bij alles wat we doen hebben we eerst een gedachte. Uitdaging voor me om daarmee aan het werk te gaan.

Judith heeft me goed op weg geholpen om niet meer de hele dag naar eten te hunkeren. Ik kan het makkelijker uitstellen omdat ik weet dat er genoeg is voor me!

Lieve groet, fijn weekend, en tot hoofdstuk 12!,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2021 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Rustige zondag Dymphie. We zijn er bijna met dit sprintje, maar niet met Judith, want dat gaat gewoon door, er is geen 'klaar' met verstandig eten immers. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 2:31    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Dymphie en de anderen, ik ben er ook weer na lang weggeweest. Ik zag dat jullie ‘Judith’-sprint al bijna afgelopen is, maar als jullie nog verder gaan, zou ik graag weer meedoen. Ik ben op dit moment aan het afvallen met koolhydraatarm en IF, en dat werkt heel goed. Ik ben inmiddels 6 kilo kwijt. Maar er mag nog wel wat meer af en blijven, en daar kan ik wel een steuntje in de rug bij gebruiken. Groetjes, Feetje41

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
@:Feetje, dit was een geweldig sprintje, het was voor mij een bijzondere ervaring.

Dymphie zal je zeker antwoorden vandaag.

Ik was nog niet bekend met IF dus ben gaan lezen in jouw dagboek. In 2016 kwam ik iets tegen wel mij wel heel bekend voorkwam, je 'compenseerde' op een bepaalde dag!
Dat is mijn instelling vanaf mijn stabilisatie en 1 van mijn motto's. tactieken tot op dit moment.
Leuk dat te lezen.
Ik heb je dagboek nog niet uit.

Veel succes de komende tijd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 12:10    

Reageer met quote
ja, ik antwoord meteen, maar ik wacht eerst volgende week nog af.

Feetje, fijn dat de lijn in je grafiek zo mooi naar beneden is gegaan.
IF is een goede methode, die wel bij je moet passen. Toen iemand dat vmijn zoon suggereerde, zag ik aan zijn reactie meteen de ondermijnende saboteur zitten grinniken op zijn schouder: dat ga ik mooi niet doen. Dat past niet in mijn dagindeling. Heel heel boos

Van Judith heb ik geleerd dat ik eerst echt goed moest uitzoeken welk dieet of welke methode bij mij past. Als je Judith goed wilt aanpakken, moet je je realiseren dat je er echt veel tijd en energie in zult moeten stoppen. Half doen kan ook, maar dan doe je ook twee keer zolang of meer over haar stappenplan.dat geeft niks.het wordt jouw beslissing over hoe je het wilt aanpakken.
We gaan eerst deze sprint afmaken, en ik denk ook nog na over een evaluatie en een inventarisatie daarna.
Fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Weten jullie al wat je verder gaat doen nadat je het boek van jb hebt uitgelezen. Het streefgewicht of het realistische gewicht, vind dit een interessant onderwerp, ben nog te kort bezig met afvallen en zie nog niet veel verschil als ik in de spiegel maar wil wel realistisch blijven. Toen ik begon wilde ik slank zijn en in mijn jurkje passen dat was mijn voornemen toen ik hier begon, maar nu denk ik het zou kunnen dat het me lukt maar met iets meer ben ik ook tevreden het gaat erom dat ik er goed wil uit zien en eerlijk gezegd super,super slank dat is mooi als je jong bent , ik ben 67 jaar dat is toch anders de elasticiteit is een stuk minder, strak wordt je niet meer ook al doe je nog zo je best daar moet ije ook realistisch in zijn. En ook ben ik bang dat ik een ingevallen/mager gezicht krijg als ik teveel afval

Ik moet nog een aantal kilo’s afvallen, vanmorgen op de weegschaal gestaan en bijna 1 kilo erbij ik schrok maar eigenlijk wist ik het wel en weet hoe dit komt, van RIJST ook krijg ik hier een opgezette buik van, maar ook teveel lekkers december maand pfffff en de kerst moet nog komen. En ja ik beken ik heb 2 dagen mijn menu’s niet opgeschreven (callorieen tellen doe ik ) en nu Max Verstappen tussendoor naar de keuken mini worstenbroodje in de oven biertje uit de koelkast maar niet voor mij Smile
maar voor manlief.
Morgen weer mijn eetmeter invullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 15:19    

Reageer met quote
Hoi Klazina, ik snap je helemaal. Morgen zal ik hoofdstuk 12 in het kort neerzetten. Ik heb het hoofdstuk nog niet weer gelezen en pak hem erbij in de laatste week van onze sprint. Die gaan we toch nu in? ( ik ben nog een beetje ah overwegen bij mezelf hoe ik er zelf mee verder wil. En ik laat het ook afhangen van wat de anderen uit dit sprintje willen.
Ik neem vanavond even vrij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 18:38    
Vrouw Weeggegevens   simply me
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Eindelijk weer een bericht van mij. Het is de afgelopen tijd ongelooflijk goed gegaan en ik voelde me daarom bezwaard om iets te schrijven. Ik ben heel erg blij met dit groepje, het heeft me heel erg veel geholpen. Met een geweldig resultaat tot gevolg!

@Klazina54 Naar aanleiding van je vraag: ik vond het mooi dat in het boek staat dat als je 2 maanden niet afvalt je dan je gewicht bereikt hebt. Ik hoef daar dan ook niet meer moeilijk over te doen, ik hoef dan ook niet ongelukkig te zijn dat ik niet meer af val. Dat is dan blijkbaar mijn gewicht en daar kan ik tevreden mee zijn. Ik ben zo benieuwd waar ik op uit kom!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote

Yes wereld kampioen onze Max zo trots het was hier een feestvreugde van jewelste met mooi vuurwerk.
Dit is de tv toren van roermond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 15:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Pagina 48 van 51