Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Astride gezellig.
Motivatie kaarten gemaakt. Dieet uitgezocht. 1450 cal. Lachen
Niet te streng‼️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 okt 2021 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Goedemorgen,
Welk boek zijn jullie aan het lezen van Judith allemaal dezelfde. Ik heb gekeken maar er zijn zoveel boeken van haar ( zelfs wijnen Rollende ogen ) .
Ik heb begrepen dat jij Dymphie dit al eens eerder heb gedaan kan ik het ergens terug lezen ?

2 weken voorbereiden voor het echt begint, wat moet ik me hier bij voorstellen gaan we dan samen aan de slag en bespreken we de hoofdstukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 okt 2021 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Goedemorgen Klazina,

leuk dat jij ook interesse hebt , ik ben een nieuwe deelnemer, weet niet zo gauw welk boek het . Het ligt even ergens anders in het huis en ik ben een beetje te lui om op te staan.

Dymphie zal straks ongetwijfeld nog hier reageren. Het is erg boeiend. Als je bekend met de site kun jij bij 'Judith Beck' zien dat er al meerdere sprintjes zijn geweest en ook andere informatie over Judith Beck.

Tot ziens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 okt 2021 8:56    

Reageer met quote
Klazina welkom. Dit boek zijn we aan het lezen.
14 dagen voorbereiden. Dieet kiezen, motivatie kaarten maken ..........daarna, starten maar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 07 okt 2021 9:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel, ga het boek bestellen en meld me aan .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 okt 2021 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik lees een engelstalige versie. Maar dat maakt geen verschil. Erg blij Mijn dieet heb ik al gekozen en blijft hetzelfde. Alleen moet ik volhouden, daar zit het hem bij mij. Lachen

Ga morgen naar de camping. Dan eet ik meestal wat meer brood en dat is gevaarlijk......... want ik kom er snel van aan. Dus komt het aan op zelfbeheersing.
Begin in elk geval al met een klein groen vakje. Dat is niet verkeerd. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 okt 2021 12:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Morgen krijg ik het boek binnen, jij hebt je dieet al gekozen ik volg geen dieet hopelijk is dat geen probleem. Ik wil weer zo goed als mogelijk weer gezond eten, dat was de laatste tijd puinhoop. Ik heb er zin in om aan de slag te gaan, mijn Griekse stoofpotje (stifado )staat te pruttelen op het petroleum stelletje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 okt 2021 14:50    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
@:Klazina:

Nee hoor geen probleem, wij zijn hier met hetzelfde doel: we gaan ons gedrag veranderen.

Veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 okt 2021 21:18    

Reageer met quote
@Klazina mijn dieet is ook "gezond eten". Dat is ook een dieet‼️ Lachen Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 5:43    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Welkom Klaziena!
Fjn dat de anderen je hier ook welkom heten en op weg helpen.
We moeten nog ' echt' begonnen. De start met de dagelijkse opdrachten is over ruim een week. ikzelf twijfel nog een beetje of die op zondag 17 of maandag 18 oktober handig is. De site van de Weegclub geeft de zondag aan met het starten van sprintjes en je ziet dat ook terug bij het invoeren van het gewicht.

K hoor dat graag van jullie ivm de goede start van een week.
Als het goed is, zijn we nu met de tweede week van onze voorbereiding bezig; we zoeken uit welk dieet we willen, bedenken onze redenen én voordelen om af te vallen, of op gewicht te blijven; we ontdekken welke coach en in welke vormo dat bij ons past; we bekijken en bedenken welke hulpmiddelen ons daarbij kunnen helpen, bv motivatiekaarten en memoblaadjes en we bedenken een manier om daar telkens op terug te kunnen grijpen door een vast moment per dag te kiezen waarop we kunnen lezen waaróm we hier aan mee doen.

Ik volg een dieet op basis van de methode van Weg met de Weegschaal. Volgens mij is die gebaseerd op de schijf van vijf, waarbij ik heb berekend hoeveel calorieën is daar dagelijks voor nodig heb.(rond de 1500 kcal) ik ben klein, beweeg niet veel actief, maar doe zoveel mogelijk.)
Mijn coach zijn jullie! En ik lees veel in boeken over voeding en op internet, en probeer zoveel mogelijk kh beperkt te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 5 van 51