Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Vandaag start met je dieet.

Op de Weegschaal gestapt en je gewicht genoteerd?

Ik laat deze dag qua teksten even los, omdat verschillende van jullie al bezig. Zijn of waren. Bekijk voor jezelf even goed hoe je met de opdracht van vandaag omgaat. Als je start, kun je Judith volgen, als je al bezig was, voeg je maar in zoals het past of goed voelt.

Lees in ieder geval je lijst met redenen en vul ze aan als je er nog meer kunt bedenken.
En je motivatiekaarten.
Plan je menu, je boodschappen en je beweging. Judith stuurt idd op eerder plannen, maar soms past dat echt niet in jouw week. Bekijk hoe je er dan mee om wilt gaan, zodat je toch zicht krijgt hoe dat nu werkt, die verhouding van jou met 'eten'.
Vliegen de ondermijnende gedachten je aan?
Zoek steunende gedachten. De moeite die je er nu bewust voor neemt, betaalt zich terug! Hou vol en blijf oefenen.
Zet m op en maak er wat moois van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Ik heb wel heel wat meer tijd nodig dan 3 min om mijn eten te plannen en op te schrijven. Zeker 10 min als het niet meer is.

Mijn gewicht genoteerd en toch nog 2 ons eraf ondanks dat ik nu ga beginnen met mijn dieet, als alles goed gaat moet ik 1 kg per maand afvallen, gisteren 1560 callorieen inname, ik krijg elke dinsdag per mail mijn gemiddelde uitslagen van oa van je dagelijks calorieën verbruik dat was erg weinig nog geen 1900 Geschokt ik schrok hiervan normaal zit ik beduidend hoger .2200 of meer, meer bewegen zit er nog niet in hoewel het gaandeweg beter gaat, dus mijn inname wordt terug gebracht naar 1400 callorieen .

Actiepunten van gisteren niet helemaal volbracht
Boos :
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 11:46    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Zo ik heb mijn brace achter gelaten in het ziekenhuis.
De arts was tevreden met het herstel van de breuk en ik mag er naar toe werken om mijn been voor 100% te belasten Applaus
Het voelt best wel eng zo na 12 weken.

Ik heb mijn motivatie kaart gelezen en ja. Ik doe alles om gezond en fit te worden. Elke pond een extra gewicht op mijn knie werkt dit tegen.
Ik heb ook mijn eetplan ingevuld….. voor het grootste deel
Ook ik blijf dit moeilijk vinden ook al snap ik de gedachte er achter.
Controle hebben en controle over je eten houden.
Niet afwijken… jezelf geen keuze geven.
Ik zit met mijn eetplan tot nu toe op 1094.7 calorieën en 65 gram eiwit. Ik plan nog een schaaltje vruchten yoghurt er bij als tussendoortje in plaats van fruit en ik zit ook met mijn eiwitten goed voor vandaag.

ja ik vind de app Mijn Eetmeter van het Voedingscentrum ideaal.
S morgens begin ik met 1 druk op de knop mijn dagelijkse consumpties in te vullen. Als ik daar iets niet van ga eten of verander dan verwijder ik dat product. Dat is snel gedaan.
Ook vind ik het handig dat je streepjescodes van producten kunt scannen. Je hebt dan meestal de keuze tussen hoeveel stuks of hoeveel grammen. Nee eigenlijk is er geen reden om dit niet vaker te doen om zicht op mijn eten te hebben.
Wat nou te veel werk Rollende ogen
Zoals altijd…. Judith heeft gelijk.

Succes maar weer vandaag. Ik sla deze dag over en ga extra aan de gang met mijn beweegdoel van vandaag.
Zover dat lukt

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Eindelijk weer bijgelezen. Wat is iedereen goed bezig!!

Zelf ben ik een beetje alles door elkaar aan het doen. Vandaag doe ik dag 12. Niet eten tussen ontbijt en avondeten. Op zich heb ik helemaal geen honger, maar mijn hoofd snapt het echt niet. Ik heb al diverse keren in de keuken gestaan. Ik ben zo gewend om rond 10 uur, 12 uur, 2 uur en 5 uur te eten. Het is zo'n automatisme. Ook verveling is bij mij echt een ding. Ik ben mezelf nu echt aan het bezig houden. Maar het komt goed. Ga de opdracht gewoon halen.

Ik ben sinds gisteren aan het plannen wat ik ga eten. Als het niet op de planning staat, dan jammer maar helaas. Geen keus!! Voor nu werkt dat heel goed. Nu volhouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 16:58    

Reageer met quote
Liene, wat heerlijk dat je weer Braceloos bent. Nu rustigjes aan je been trainen! Heel veel succes!

Knap Amypower, dIe maaltijd overslaan en ook goed voelen hoe dat voelt. Verward
Zo kom je er dus achter dat honger of trek geen ramp hoeft te zijn, En dat je dat dus wel kunt overleven door a,o. leuke en fijne afleidingstechnieken te gebruiken.
Wat heerlijk dat je je niet verveelt.
Kortom, je bent dus stevig bezig met de methode van Judith.

Pluim voor ons allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 20:43    

Reageer met quote
Omdat ik morgenochtend niet thuis ben, zet ik de opdracht voor woensdag hier vast neer.

Ik vind dit een heel uItdagende , en best heel moeilijke opdracht voor dag 16: Voorkom ongepland eten!

Maak hiervoor een nieuwe motivatiekaart GEEN KEUS!

Ongepland eten is misschien wel het grootste struikelblok bij je wens om af te vallen of stabiel te blijven
Wanneer je de neiging hebt om snel even iets uit de koelkast of de voorraadkast te pakken of als je niet thuis bent in de verleiding komt door alles wat er voor het grijpen ligt, zul je moeten beseffen dat 'eten' jouw keus is:
Of je eet wat je wilt en wanneer je wilt,
Of je valt blijvend af
MAAR HET GAAT NIET SAMEN.

Zet het onderwerp 'niet toegeven aan ongepland eten' in de categorie GEEN KEUS!!

Doet pijn, is moeilijk, zal niet altijd lukken, al ben je nog zo gemotiveerd, maar blijf oefenen, en pak vooral op moeilijke momenten je wensenlijst waarom je af wilt vallen.
Realiseer je dat het afvallen of op gewicht blijven niet gaat lukken als je grazend wilt blijven eten. Als je dat wel wilt blijven doen, zul je moeten accepteren dat je gewicht niet lager zal worden.
De prijs die je betaalt om slanker te worden en te blijven, is om je wel aan je eetplan te houden dat je voor jezelf opstelt.

Zij er veel ondermijnende gedachten? Pak je motivatiekaarten, lees ze door, maak een nieuwe of verzin een goede oppepper voor jezelf. Bedenk een beloning voor jezelf als je een tussendoel bereikt hebt. Geef niet op!

Aan het eind van dag 16 afvinken :
Je hebt je gewogen en je gewicht genoteerd.
Wensenlijst en motivatiekaarten gelezen.
Dieet en beweging ingepland en gedaan
Zittend gegeten, langzaam en aandachtig gegeten
Gedurende de dag je eetschema ingewerkt als iets veranderde
Dapper GEEN KEUS gezegd tegen eten dat je. Iet had gepland
Je hebt je aan je geplande hoeveelheid eten gehouden
Je hebt de afleidingstechnieken gebruikt om jezelf te helpen niet van je plan af te wijken
Je hebt contact gehad met je dieetcoach als je hulp zocht
Je hebt je eetschema voor morgen ingevuld
Je hebt jezelf een pluim gegeven voor dingen die goed gingen, en je hebt jezelf vergeven voor wat niet zo goed lukte
Je hebt uitgezocht waardoor dat kwam en bedacht wat je ervan kunt leren om het een volgende keer anders te doen

Good Luck ! Moet lukken!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je, Dymphie. Het gaat lukken.
Als ik nu mijn ipad opensla staat er 5 x in grote letters :
GEEN KEUS‼️
Dan op het bureaublad mijn motivatie. Zo blijf ik er steeds aan herinnerd. Succes allemaal en een fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 6:36    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Ik ben bij, dus doe weer vol mee.

Stuitte al op een eerste probrobleem: eten plannen! Past zo niet bij mij.

Maar ja, voor de goede orde, beste doel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Ik ben ook bij Astride en vandaag niet veel huiswerk Erg blij
De regels: eet voldoende eiwitten, groenten en fruit, voor avond eten geen snoep of vette snacks, eet tijdens koken alleen rauwe groenten en buitenshuis Max 25% meer eten dan thuis. Dit is toch wel soepel vind ik zelf

Kaartje geen keus ga ik nog maken, gisteren een planning voor het eten vandaag en morgen gemaakt . Vandaag Chili sin carne en morgen vis,pasta en spinazie. Beide rond de 1500 callorieen en koolhydraten,vet en eiwitten met schuiven ook gelukt .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 12:05    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
De oefeningen om aan te voelen dat je genoeg hebt gegeten daar heb ik niet zo veel meer aan. Ik moet mij echt aan mijn eetmomenten houden en dat ik die goed in vul.
De goede keuze tussen een broodje kaas en een gevulde koek maken zeg maar. Ik heb mijn eetmeter van het Voedingscentrum weer ingevuld en weer wat nieuws ontdekt.
Ik kan mijn ingrediënten invullen van een recept en dit bij mijn favorieten zetten. Dan kan ik er bij zetten in hoeveel porties ik het totaal aan ingrediënten wil verdelen. Zo kan ik met 1 druk op de knop mijn portie in mijn eetdagboekje zetten. Geweldig Erg blij

Nu even een rondje lopen. Iedere dag hoop ik dat het weer beter gaat. Nu nog met krukken.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 15:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 26 van 51