Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Jullie zijn echt goed bezig. Goed om te lezen en ook om de samenvatting van de dag te lezen. Ik ben wel in het boek bezig maar ben nog niet zo ver ben nu bij dag 6.
Morgen tot zondag gaan we weg met als extra’s zaterdag naar soldaat van oranje, ga vanaf maandag dus weer verder in het boek.
Een schouderklopje van mij aan jullie.
Groetjes en tot maandag Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2021 21:34    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heel veel plezier, Doekoe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 28 okt 2021 21:51    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Anneke69 schreef:
Heel veel plezier, Doekoe.

Dank je wel Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2021 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Zee, fijn vooruitzicht!
Wat ben je al ver met je menu's! Pluim!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2021 22:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik vind het goed om de opdracht vandaag te doen Dymphie. Alleen heb ik vannacht mijn eten al mee en kan ik dus moeilijker 'vasten' Lach Morgen dan maar. Vasten vind ik trouwens niet heel moeilijk, ik kan heel goed zonder eten. En herken honger als honger en trek als trek. En eetdrang had ik dus gisteren, met die chocolade. Schaam Schaam Toch gedaan, ondanks dat ik wel wist dat het geen honger was. Maar goed het heeft geen zin om bij dat soort fouten te blijven hangen, beter de draad weer oppakken toch?

Ik heb een eetplan uitgevoerd, mijn motivaties gelezen, een escape bedacht voor het chocolade probleem; niet meer in huis halen voorlopig! Mezelf een compliment gegeven voor het bewegen en mijn resultaat op de weegschaal. Erg blij Ik heb zittend gegeten, met aandacht; kleine hapjes, voelen hoe het in de mond voelt, proeft en wanneer ik 'vol' ben. Ik heb een keer opgeschept en had er genoeg aan. Niets van mijn snoepjes genomen ook. Compliment aan mezelf! Wel een beetje weinig gedronken. Van dorst kun je ook een hongergevoel krijgen he! Dus zit ik nu met een beker thee. Zo meteen ga ik een eetplan voor morgen maken. Zoon komt eten, dus moet ik er echt over nadenken. Lach Ik ben er nog niet over uit. Wel dat ik na thuiskomst niet meer wil eten voor ik naar bed ga. Eens kijken hoe de honger dan voelt bij het slapen gaan en na het opstaan. En of ik dan toch een bescheiden portie kan eten en genoeg hebben. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2021 1:26    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Goede morgen, een nieuwe dag.
Opschrijven wat ik voel voor tijdens en na het eten. Goed idee Dymhie om hier vandaag meteen me te beginnen.
Mijn ontbijt heb ik op. Nou ja op… ik heb. Iet alles opgegeten. Het was het restje van mijn beker kwark waar ik muesli en banaan heb bij gedaan. Het was een beetje veel. Ik zit na een half uur nog vol. Zo vol dat ik mij. Koffie maar even uit stel tot er weer ruimte is.
Ik ga er in ieder geval vandaag serieus mee aan de slag.
Dag 12 moet ik nog lezen maar eerst even reageren.

Amypower goed dat je het hier meld dat je dagen even te vol zitten. Dat is een beter keuze dan het boek weg te leggen en er mee te stoppen. Wanneer je geen rust in je lichaam hebt valt het ook niet mee. Gelukkig ben je vandaag vrij. Weer even orde op zaken stellen en tijd geven aan jezelf.

Patricia geniet van je weekend weg. Leuk soldaat van oranje.
Ik ben er 2x geweest. 1 keer met mijn kinderen en 1x met mijn broer zus en vader. Die laatste keer was vlak voor dat alles door de Corona op slot ging. Hopelijk is dit bij jou niet het geval en gaat volgende week niet weer alles op slot. Zo sneu voor die artiesten.

Flying Missy, mij is altijd geleerd dat je wel moet blijven eten om je verbranding op gang te houden. Ik heb ook veel in de late avond en s’nachts gewerkt en ik merkte wel dat ik na 21.00 geen gekruide of grote hoeveelheden meer moet eten. Je verbranding werkt toch iets anders na die tijd. Ik nam wel om de paar uur fruit. Appeltje of sinaasappel vult wel goed. Nu heb ik ook vaak blokjes kaas mee met een paar duiven of cherrytomaatjes in een trommeltje. Lichte verteerbare etenswaren zodat ik scherp blijf en geen suikerdip krijg. Zo hou ik mijn snaai momenten onder controle. Misschien eens een nieuwe manier van omdenken?

Zo nu toch maar koffie zetten en aan mijn fysio oefeningen werken. Proberen mijn knie te buigen…Ondertussen lezen. De dag is anders zo om.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2021 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Ik vind het veel werk en loop achter of ik moet dag 12 overslaan want ik ben net begonnen met 6 kleine maaltijden per dag. Nee ik moet volhouden maar dan wordt het toch op een later tijdstip ben ik bang. Ook ga ik als ik maandag ga beginnen met mijn dieet veranderen dat ik om 18:00 warm ga eten inplaats van tussen de middag, dan lijkt het me beter om een lunch over te slaan in plaats van diner .De rest gaat erg goed moet ik zeggen ook nog dingen bijgeschreven zoals meer water drinken, en mediteren tussendoor
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2021 12:04    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Klaziena, geen paniek, geen zorgen maken, ik weet hoeveel werk het is, dus ga rustig verder met waar je bent gebleven. Dag 12 is morgen pas!!
Als je zorgvuldig leest, noteert en samenvat, en jezelf een compliment geeft voor elk vinkje dat je kunt zetten, zul je op een gegeven moment echt het gevoel krijgen dat je er vat op krijgt. Dan zul je ook rustiger worden, omdat je gaat voelen dat deze methode je op weg kan helpen ( zei ze uit ervaring... Verward Als ik teruglees in de teksten die ik in 2016 schreef toen ik er voor het eerst mee begon, zie ik tot mijn opluchting dat ik sinds die tijd toch echt anders tegen eten aan ben gaan kijken. Ik kon het me toen niet voorstellen, maar er zijn toch kleine wondertjes gebeurd in mijn hoofd en daarna dus ook in mijn lichaam. Bv bij een lopend buffet kijk ik naar al die schalen met van alles erop; dan kan ik inmiddels echt denken: ik ben blij dat dit dat allemaal niet hoef op te eten!

Dat ik de methode nu weer van stal heb gehaald, is om weer even het padje terug te vinden in deze maanden van feesten en verleidingen. Ik wil nooit meer die kleine dikke prop zijn die ik ooit was!!

Dit sprintje is in de kern geen echte sprint, maar meer een duurloop die voor de een een stevige wandeling is, en voor de ander misschien wel een sprint. Het gaat erom dat je eruit haalt wat voor jou het best voelt, en waardoor jij de beste manier ontdekt hoe je goed voor jezelf kunt zorgen! Je bent het waard!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2021 12:18    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Geen paniek , dank je wel Dymphie je bent een goede coach is dag 12 morgen ik ben een beetje van de wap omdat ik slecht slaap en mijn coördinatie niet geweldig is, ik hoop wat rustiger te worden . In 2016 ben je er mee begonnen met Judith Beck eerlijk gezegd had ik nog nooit van haar gehoord
Met haar wijze ben ik het er volkomen mee eens. Ik ga dag 12 nog eens herlezen. Maar eerst nog even een uurtje rusten.
Dank je wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2021 13:12    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Wouw, ik sta in de startblokken en had verwacht zondagavond bij te zijn. Maar het wordt een ware transformatie, een oefening in 'anders denken'. Jullie ervaringen zijn zeer waardevol, tot maandag!

Dymphie, je bent een ware coach.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2021 13:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 22 van 51