Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Waarom kan ik alleen korte stukjes plaatsen? Hij wist het grootste deel tekst.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 9:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik spaar dus ook nog geld uit heb ik het idee.
Dat ik mijn boodschappen online bestel komt eigenlijk uit noodzaak.
10 augustus had ik bij een val mijn rechter pols gebroken en daarbij ook nog eens mijn binnenste kniebanden van mijn linker knie gescheurd. Ik kon dus helemaal niet meer. Het gips van mijn pols mocht na 3.5 weken af maar het gips van mijn enkel tot mijn lies moest er 6 weken om blijven. Daarna kreeg ik voor 6 weken een ijzeren brace met en scharnier dag en nacht om. Eerst stond hij vast maar nu mag ik mijn knie proberen te buigen tot 90 graden. Het schiet niet op. Dat ding kan wel af hoor, s nachts heb ik nu een zachtere brace met klittenbandjes, andes slaap ik helemaal niet meer. Volgende week 2 november opnieuw op de foto en hopen dat ze tevreden zijn.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 9:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maar goed. Dat is dus de reden waarom ik nu vooraf moet bedenken wat we gaan eten. Normaal ging ik zeker 3 X in d week naar de winkel en nam dus vaak te veel mee.
Een koekje of een snoepje lukt mij nog steeds niet. Ik ben gewoon suiker verslaaft. Met lijnen was het dus ook altijd alles of niet bij mij.
Ik heb jaar geleden een maagverkleining gedaan, maar die suiker verslaving is niet weg. Een maagverkleining helpt de eerste jaar/jaren maar de rest moet je toch echt zelf doen.
Daarom zal Judith altijd bij mij in de buurt moeten blijven ben ik bang. Die ingreep moet niet voor niets zijn geweest.

Wel grappig vond ik dat bij het voor traject wordt besproken wat en hoe je moet eten. Goed kauwen, langzaam eten, zitten met eten, en aandacht bij het eten. Precies zoals Judith het ook schrijft. Ik was daar dus wel bekent mee. Gelukkig dronk ik nooit iets bij het eten want dat mag ik ook niet. Anders spoel je je eten te snel weg zonder dat de goede voedingsstoffen worden opgenomen.
Verder moet ik 6 eiwitrijke maaltijden op een dag eten. Juist die eiwitten zijn voor mij heel belangrijk. Vitamines kun je bij slikken, eiwitten niet.

Verder zit ik al heel wat jaren bij de weegclub met wisselend succes (in het verleden)
Ik ben caroline, ben 54 jaar, 28 jaar getrouwd en heb 3 kinderen 24-22-18 (bijna 19 jaar)
De oudste dochter woont samen, de middelste studeert en woont in een studentenkamer en de jongste zit dit jaar op het hbo. Die komt van speciaal onderwijs dus dat is wel spannend allemaal hoe dat gaat. Maar het gaat bovenverwachting goed.

Ik zit dus in de ziektewet. Maar de garage hebben we net verbouwd dus ben nog druk met regelen vanaf de bank of vanachter de rollator. Een mooie om het boek er bij te pakken.
Hopelijk ben ik weer snel op de been. Daar heb ik dus die maagverkleining voor laten doen. Om lekker te wandelen en gezond en actief bezig te kunnen zijn.
Aan de andere kant weet ik niet hoe ik er voor zou staan wanneer ik nog steeds 45 kg zwaarder zou zijn geweest.

Ik wens jullie allemaal veel succes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 9:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
liene schreef:
Waarom kan ik alleen korte stukjes plaatsen? Hij wist het grootste deel tekst.

Ik zie al waar het aan ligt.
Ik heb smileys van mijn iPad gebruikt en dat kan blijkbaar niet.
Dan pakt hij de rest van de tekst niet.
Dat zal ik dus niet meer doen Lachen
Sorry

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Joepie Uitlachen gevonden,
Liene ja daar was ik ook al een keer achtergekomen ik had ook een heel verhaal geschreven en foetsie een groot gedeelte weg nadat ik idd een iPad smiley geplaatst had.

Wat heb je een mooi bmi

Ga het boek nu lezen bij een kopje koffie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Ik ook, had de honneurs waargenomen Dymphie, dacht ik. Zag het bericht niet terug later.
Nu, je bent welkom, Liene, maar dat zeiden de anderen al!.
Net op het nippertje,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Klazina: als je Ellen een pb tje stuurt, komt het vast goed!

@Liene en Klazina, dat heb ik ook op mij. IPad. Erg vervelend. Wel kan ik een paar emoji's gebruiken die net zichtbaar zijn links naast mijn tikkveld. Daar kies ik nu maar uit. En met woorden en tekens kan het ook, bv, dan tik ik: :, het woord ' kussen' weer de dubbele punt en dan verschijnt na bevestigen de troostknuffel Kussen

Erg blij Erg blij Uitroep Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 11:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Boek dag 8 gelezen en weet dat ik volgens schema moet eten dat heel moeilijk voor mij is, ik eet onregelmatig zelfs ,snachts als ik niet kan slapen rond 6 uur en om 11 uur zit ik alweer te denken aan eten en eet dan weer wat, tussen de middag eten we warm en daarna wordt het pas rustiger in mijn hoofd om niet aan eten te denken.

Ik ben al een tijdje bezig met routine in te lassen, en nu ook routine in eten, maar wordt ook beperkt door mijn nek en schouderklachten en kan zelf nu niet met de honden wandelen en ik ben afhankelijk van mijn man die weer een depressie heeft en het liefst de hele dag op bed ligt, dat is ook niet bevorderlijk, ook eet ik alleen, niks aan doe je zo je best om te koken.

Steunende gedachten: “”ik moet iets van mijn spontaniteit inleveren, totdat ik bepaalde routine heb ontwikkeld , werkt spontaan boodschappen doen en spontaan eten niet.””
In iedergeval ik eet nu meestal aan tafel, met aandacht en lees mijn kaarten , toch al pluspunten en een schouderklopje niet te vergeten mijn dag schema heb ik ook ingevuld dat is echt niks bijzonder op dit moment erg saai, nog niet gekeken naar de week die voor me ligt.

Waarom moet je 6x eiwitrijke maaltijden nemen, door je maagverkleining
Vraag
Je hebt een behoorlijke val gemaakt hopelijk zijn de foto,s goed in november en kan het gips eraf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 12:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Erg blij Kussen hihi gelukt

Laatst aangepast door Klazina54 op ma 25 okt 2021 12:42, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 12:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat schattig een kus voor jou Lachen Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 12:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 18 van 51