Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Daar haak ik graag op in. Ik vind vrijdag ook een prettige dag. We staan dan aan het eind van onze werkweek, en aan het eind van vijf dagen Judith. Vlak voor het weekend, mooi moment om terug én vast vooruit te kijken.

Simply me, jij heb dus beslist geen simply me leven! Fijn dat je blij bent met het boek van Judith, en met ons! Fijn dat je mee doet!

Zet m op weer allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 okt 2021 20:07    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Dymph, ik lees graag mee, maar doe niet mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 okt 2021 21:58    

Reageer met quote
Verwachtte ik wel. Cool prima hoor, en houd je vooral niet in!!
Ik kon het proberen hè, (om je over te halen.. Lach Erg blij )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 okt 2021 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Proberen kan altijd. Sprintjes zijn niets voor mij, is in het verleden al zo vaak gebleken. Natuurlijk heb ik ook het boek van Judith in bezit, net als die andere 250 dieetboeken Uitlachen

Ik ben momenteel mijn eigen "kaasschaafmethode" aan het toepassen: van sommige dingen een beetje minder. Heb bv mijn ontbijtpapje met ¼ verminderd. Scheel zó 75 calo's. Toch geen honger.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 okt 2021 22:19    

Reageer met quote
ja, heel goed. Die methode is ook slim, net als O.D.H.V.!
(Die vond mijn oudste leuk. Had ie nooit van geboord... hij heeft trouwens niks met diëten. Moet wel opletten want kind van zijn vader met aanleg en genen voor rond buikje..,)
O.H.D.V. ( overal de helft van) Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 okt 2021 22:22    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Oeps ik heb mijn weggeven verkeerd ingevuld Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 7:20    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Wouw, ben jij vroeg op en dat op zondag!

Voor de beesten of ben jij altijd zo'n vroege vogel?

'Beheer' kan vast je gewicht corrigeren, maar dat weet je natuurlijk al!

Prettige zondag.

See you....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 9:04    

Reageer met quote
Dag 7, pas je omgeving aan.

Haal alle verleidingen weg uit de directe omgeving. Dan word je veel minder getruffeerde om dingen te nemen die. Iet in je plan staan.
En niet alleen je omgeving, maar je mag ook 'Nee' gaan zeggen tegen eten dat niet goed voor je is. Ook tegen je liefste vriendin. Ze zal het begrijpen. Je hoeft niet te zeggen dat je lijnt of moet afvallen. Je bent gewoon bezig om goed voor jezelf te zorgen. Is er echt iets te vieren op je werk bv? Vraag of neem er dan een heel klein stukje van. Je kunt door goed te proeven en langzaam te eten echt al eerder voelen dat je er genoeg van gegeten hebt. Geniet er dus van en ga daarna weer rustig verder op je ingeslagen pad. Mocht je nog denken dat je er nog meer van nodig hebt?! Echt?, doe het niet en neem een glas water, haal een paar keer diep adem en houd je voor dat het lekker was, maar genoeg! (Je lichaam heeft het echt niet 'nodig'!! Geef jezelf een schouderklopje!

Eind van de dag: lijst met redenen lezen afvinken, motivatiekaarten lezen afvinken, zittend en langzaam gegeten? Aanpassingen i. Huis gelukt? Voor jezelf opgekomen? Mooi! Compliment waard!

Fijne dag allemaal en succes!
(Wij vanmorgen om landgoed Broekhuizen in Leersum het rolstoelpad gereden. Heerlijk, wat fris weer. Prachtig bos, masr o die stormschade nog.

Mij n lief maakt de caravan rijklaar. We gaan zo naar huis. Daar eerst weer rusten en dan hopelijk nog even in de zon thuis, onder de overkapping. Erg blij Erg blij

Later!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 13:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben idd een ochtendmens, mijn ommetjes maak ik later als voorheen, maar dat komt wel weer, zelf kan ik niet alleen met de honden wandelen ivm nek en schouderklachten en moet mijn man mee en dat is een avondmens, maar ook heeft hij een depressie en ligt het liefs de hele dag op bed.

Vanmorgen op de weegschaal gestaan 73,1 kg en dacht alweer de 3e keer op rij hoe is het mogelijk je schommelt toch wel eens vaker. Al met al geef ik 71,3 in

Schaam Schaam moet ik bij Ellen zijn om dit te veranderen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 13:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 7 alweer, vanmorgen gelezen maar niet geheel uitgevoerd, in de diepvries ligt nog fiandel en bitterballen ijsjes en pizza, die ga ik echt niet verwijderen maar de 2e optie is etenswaren achter op de plank leggen en in de diepvries de foute dingen onderin leggen. Toch kan ik hier goed vanaf blijven fiandel lust ik niet bitterballen heel af en toe och ja en de pizza is makkelijk als je geen zin heb in koken maar ook sporadisch en dan is het een klein stukje .dropjes, koekjes chocolade uit het zicht dat is beter anders te verleidelijk, beter is het om het niet in huis te halen want een half pakje koekje kan ik zomaar achter elkaar opeten en nu de kunst om geen pepernoten of ander Sint gerei te kopen pepernoten met chocolade ooooooooh. Nog niet gekocht dat is toch weer een schouderklopje waard maar heb wel Friese dumpkes op mijn vriendin bracht ze donderdag mee uit Friesland en de helft is al op Schaam Schaam

En op het werk verleidelijke potten, taarten, koekjes, kantine die er ook zo verschrikkelijk verleidelijk kan uitzien, daar hebbik geen last van ik ben gepensioneerd.

Vandaag al 2x gegeten aan de tafel met aandacht en kijkend naar buiten ja ik leer het al Lachen motivatiekaarten gelezen en bijgewerkt .

Salade heb ik gemaakt van : div sla , geitenkaas ,walnoot en honing . Vanavond weet ik nog niet ik wil de diepvries een beetje opschonen en ik heb nog zoveel appelen die ik moet inmaken kan 2 appels door de rode kool gooien ik heb nog stoofvlees in de diepvries.

Als ik begin met mijn dieet wil ik minder vlees eten, bonen eet ik over het algemeen weinig daar wil ik verandering in brengen je zit er gauw vol van en lang en ze zijn nog gezond, ik ben me al een beetje aan het oriënteren en verschillende vega recepten uitgeprobeerd.

Een goed tip Dymphie voldoende water drinken dat vergeet ik nog wel eens.

Fijne zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 14:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 16 van 51