Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Voor mij is de dag al begonnen. Motivaties gelezen en dus gestart. Lach
De gewoontes die me succes moeten brengen nog eens doorgelezen.......... Langzamer eten moet ik weer bewust gaan doen. En mijn plan volgen, ook als ik weinig tijd heb. Rollende ogen En dat betekend dus ook een plan maken, elke dag. Nou doe ik dat wel al geregeld, maar soms is het verleidelijk om 'de boel de boel te laten en maar te zien..........' en dat leidt dus meestal tot onverstandige keuzes is mijn ervaring dus ook dat wordt de komende tijd een aandachtspuntje hier. Lach
En als ik af kan vallen (ook al is het niet veel misschien) dan zal ik; minder last hebben van mijn versleten knie, zal ik niet snel weer aankomen, zal ik een stabieler gewicht hebben, zal ik me gezonder voelen en mijn man -die ook te zwaar is- beter kunnen motiveren door mijn voorbeeld. Ik ben nog niet door hoofdstuk 4 heen, dus die maak ik eerst af vandaag.
Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 4:30    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Klinkt goed Missy. Ik heb ook mijn plan gemaakt.
Deze keer moet het lukken.
6 weken. Nou dan zijn we op gewicht voor sinterklaas.

Dan hebben we onze weerstandspier goed getraind. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Voor mij is hij ook al begonnen door hier al te lezen bedankt hoofd coach Dymphie. Erg blij .
De hoofdstukken heb ik al gelezen en dag 1 vanmorgenvroeg.
De motivatie boekenlegger ga ik rond 10 uur invullen en denk hier goed overna wat ik wil invullen. ik neem er de tijd voor. De tijden wanneer ik die ga lezen is rond 10:00 de 2e keer wordt rond 2 uur of voor het eten daar ben ik nog niet uit, kan natuurlijk ook 3x hihi.

De start is er dames, veel succes allen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 8:08    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Jullie zijn goed bezig,goed om te lezen.
Ik heb zelf een paar rot dagen achter de rug met heel veel hoofdpijn en m’n boek had ik pas donderdag dus ik loop een beetje achter maar dat geeft niet
Ben zowizo een langzamer lezer, ik volg jullie verhalen en kom er achter aan.
Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dat geeft niks Doekoe! Neem je tijd. Dat is best belangrijk. Je moet het proces ook bij kunnen houden. Denk er maar aan dat je lichaam het ook bij moet kunnen houden. ... Cool je hoeft je dus echt niet te haasten. En als je slanker wordt moet je er in je hoofd ook aan wennen dat je. slank(er) bent geworden. Lach

Fijn dat we zo lekker begonnen zijn, met lezen, schrijven en nadenken!

( ik wil ook nog even goed aan de gang; ik heb wel een globaal idee hoe en wanneer ik mijn Motivatiekaarten ga lezen. Nu nog echt in mij. dagplan zetten en gáán!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb mijn motivatie op mijn ipad gezet. Elke keer als ik de ipad opensla krijg ik de motivatie punten.
Toch ging het vandaag niet zo goed, maar we zijn nog steeds aan het voorbereiden op het dieet, toch? Eerst voorbereiden en bij dag 15, week 3, plannen/opschrijven wat je gaat eten.
Vandaag gefietst. Onderweg koffie gedronken. Manlief nam gebak, ik niet, ( schouderklopje) maar toch het amandelspeculaasje genomen.
Op naar dag 2.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 21:08    

Reageer met quote
ja hoor Anneke, we zijn nog niet met het dieet begonnen,
Lastig lijkt me dat, geen gebak nemen, juist als je lief dat wel doet. Knap dat je het kon! Ik nam vanmiddag de laatste kletskop uit de trommel. Die stond nog niet in mijn eet-plan, maar het is een van de dingen die ik wel wil gaan doen.(met doorstrepen daarna, als ik het niet gegeten heb...). Sorry, ik loop vooruit op een opdracht. ohhh

Ik heb wat raars ontdekt vandaag.
Terwijl ik goed weet wat ol nowt gaan doen, lijkt er elke keer we; iets tussen tew moeten komen, waardoor mijn actie weer opschuift...Sabotage all over... Cool

Dus ik log even netjes uit nu om eindelijk echt dingen te gaan doen...

Dat heb ik inmiddels gedaan en ook mijn waslijst eindelijk gemaakt. In mijn telefoon en op mijn laptop. Mijn eigen inner-saboteur ligt telkens klaar om toe te slaan, maar nu ga ik eerst slapen. Nacht!
Morgen volgende dag...Whoeahhh!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Voor mij is de volgende dag een uur geleden al begonnen.

Ik heb heel netjes met aandacht (en zittend gegeten) en niets genomen wat niet in mijn planning stond. En direct een paar onsjes (die ik omhoog geschommeld was) er weer af. Als dat geen motivatie oplevert weet ik het niet meer.

Zo meteen ga ik verder lezen als ik tussendoor tijd heb. Moet zo eerst even aan de slag weer. Laatste nachtje gelukkig. Judith benadrukt ook het belang van goed slapen, maar dat ligt bij mij dus een beetje ingewikkeld. Over een half jaar wordt ik een saai dagmens. Lachen

Ik ga al lopende hier mijn dagplanning voor morgen maken, in mijn hoofd dan alvast. Lach Zet hem op iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 okt 2021 0:45    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Hoezo een saai dagmens Vraag FM .
Wat een goed idee Anneke je motivatie op de iPad zetten, ga ik ook doen.
Gisterenmiddag crea bezig geweest,
ik heb een foto gemaakt van mijn zelfgemaakt zomerjurkje (ik heb daar zoveel complimenten voor gekregen destijds maar helaas kan hem niet meer aan ) deze foto op een dubbele ansichtkaart geplakt en binnenin mijn motivatie,s gezet , ik heb er hier 2 van gemaakt . Ze staan op de piano en kast elke x als ik er naar kijk zeg ik :ja Klazien nog 5 kilo eraf dan kan ik van de zomer de jurk weer aan. De foto heb ik 6x uitgeprint de andere 4 hangen aan de koelkast,spiegel boven op de slaapkamer en in de keuken. En het helpt tijdens het maken van een salade onwillekeurig een stukje wortel in mijn mond gestopt zag de foto en ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 okt 2021 5:13    

Reageer met quote
Sorry, mensen, geen tijd. U. Moet zo naar watertherapie. Kijken jullie zelf vast naar dag 2? Kiezen van je dieet, 1 en 2.
Vanmiddag na 13.00 uur ben ik weer hier. Succes vast!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 okt 2021 9:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 12 van 51