Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck sprintje! We blijven oefenen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
DO1 zet hem op hoor. Ik hoop dat je je nu ook veel sterker en gezonder voelt nu je zo je best heb gedaan.
Dat is het werk van de weerstandspier. Probeer hem sterk te houden hoor. Die toegeefspier zal nu wel aandacht vragen, maar laat die maar mooi links liggen. Die zeurt alleen maar en daar krijg je geen energie van Uitroep

Missy gezellig dat je kleindochter mee gaat op vakantie. ja met een vriendinnetje kunnen ze elkaar lekker bezig houden.
Wij rijden ook altijd s nachts. Rond 0.00 rijden we door Parijs, lekker rustig Erg blij Rond 7.30 komen we dan bij de caravanstalling in Spanje. Nog een mazzel dat mij. Moeder een dag voor ons vertrek overleed. Een dag later waren we bijna onderweg geweest en Meteen de zelfde dag terug keren zou niet mee zijn gevallen....
Maar goed, we hebben een nieuwe vakantie geboekt voor mijn man en ik zelf. We gaan lekker 10 dagen all inclusief naar de Canarische eilanden half September.
All inclusief omdat ik dan makkelijker gezonde keuzes kan maken wat eten betreft Erg blij

Een gesprek met de diëtiste is niet verkeerd.
Jaren geleden was ik er geweest, maar die kon mij niet echt iets leren...
De diëtiste die ik nu heb heeft mij heel wat tips gegeven.
Het is handig om even een week op te schrijven wat je eet.
Ik val op het moment goed af met 6 kleine eetmomenten in plaats van 3 grote.
Net wat Elisabeth zegt is het ook belangrijk de goede vitamines binnen te krijgen om je goed te voelen.
In het verleden bij “slank 82” moesten we iedere dag 2 dagitamon en 2 biergist tabletten nemen iedere dag. Om jezelf sterk te houden.

Mijn weegschaal is op het moment mijn vriend. Ook heb ik vaakmijn hand op mijn buik omdat die zichtbaar (voor mij) slanker is geworden. Heerlijk Uitlachen

Nu volhouden....

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 16:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik kan dat pas na de vakantie inplannen, eind oktober of zo. Voor die tijd komt het er vast niet van.

Gewicht was weer omhoog (maar de weegschaal doet raar dus misschien moet eerst de batterij maar vervangen worden?) ik maak me er maar niet druk over. Had weer een goed plan voor vandaag dus komt wel in orde. Lach

Ik weeg me nog altijd (bijna) elke dag. En heb wel geleerd dat ik erg schommel. Omhoog is niet leuk, maar meestal gaat ie ook wel weer omlaag. Alleen lijkt dat altijd langer te duren, raar he? Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 0:56    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Fijne vakantie gewenst!

Dag 29

Laat je niets opdringen!

Ik heb het recht om te doen wat goed voor mij is, zolang ik niet iemand opzettelijk beledig.
Mensen die blijven aandringen zijn juist onredelijk.

Gisteren buiten plan gegeten, te veel, mindere keuzes tja lekkere drop ondekt zonder varkensgelatine, dus vandaag weer normaal doen.

Kom op, gewoon doorrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 7:05    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
niet opdringen is een ding. je wilt eigenlijk niet steeds neezegger zijn. opdringen heb ik idd wel veel woorden over gehad maar ik ben geen kliko. missy fijne vak
het gaat goed hier., krijg mogelijk aan andere been ook brace maar ok zo lang ik maar lopen kan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 16:31    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo is het Do, zolang je op de been kunt blijven.......... Lach Maar fijn is toch anders denk ik.

Ik ben geen kliko inderdaad. Maar ik houdt wel heel veel van lekker eten.......... Mijn ervaring is dat het opdringen van eten snel over is als je consequent blijft. En je hoeft niets te eten of te drinken waar je geen zin in hebt!

Ik ben er vandoor. Heb nog wel mijn gewicht doorgegeven, precies gelijk aan vorige week. Niets eraf, maar dus ook niets erbij. Hoop dat dat na mijn weekje weg ook zo is. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 23:48    

Reageer met quote
Veel plezier Missy zwaai zwaai zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 6:59    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
veel plezier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Veel plezier missy!

Niks laten opdringen vind ik nog wel eens lastig. Sommige mensen kunnen dan echt zo gepikeerd doen, alsof je ze zwaar beledigt door niets te nemen. En dan bedoel ik vooral kant-en-klare dingen, een koek uit pak bij de koffie e.d. Als iemand druk is geweest met iets te bakken/bereiden speciaal voor mij, dan neem ik altijd wel wat, dan calculeer ik het gewoon in of compenseer het later op de dag.

Elisabeth, welke drop had je ontdekt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 12:21    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker genieten op vakantie Missy, heerlijk.

Aardbei, zo los ik het ook meestal op als ik wat lekkers krijg aangeboden. Ik probeer het in mijn eetschema op te nemen, of ik neem de volgende dag een balansdag en doe extra mij best.

We hebben hier een logeerhondje en dan denk je, lekker wandelen. Maar deze hond heeft geen conditie
2 km is al veel voor hem. Rollende ogen
Verder gaat het wel goed al val ik niet echt al lijkt het wel.
Nou ja, het kan niet iedere week feest zijn. Zaterdag is mijn weekdag dus het kan nog.
Ik hou mij weer netjes aan mijn 6 gezonde eetmomenten op een dag. Het moet goed komen...

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 19:46    

Reageer met quote
@aardblij

woordzoekers, dacht van venco, vierkanten letterdrop zoet en soort fruitdrop, gemaakt zonder varkensgelatine.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 7:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 21 van 29