Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck sprintje! We blijven oefenen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Waar gaanjullie naartoe, Missy?

Wij gaan 6 dagen naar Frankrijk met onze jongste kleindochter en een nichtje. Die zijn even oud en dan hebben ze gezelschap aan elkaar. Elk jaar denk ik dat het de laatste keer gaat zijn. Lach Ze worden te groot en willen straks niet meer mee denk ik.

Er is bij mij weinig ruimte om 'los' te gaan in die week. Kook meestal zelf. Maar ja dat overheerlijke verse stokbrood. En die croissants. smullen Dat zijn de grote verleiders dan. En daar ga ik ook wel (met mate) van genieten hoor. Lach Dat valt nog onder gezond eten immers. Zolang ik de hoeveelheden maar in de gaten houd dan. Lachen

Het gaat met eten zelfs heel goed nu. En mijn gewicht was groen en vandaag nog steeds hetzelfde. Dus ik hoop deze week nog weer wat af te vallen. Dan zie ik het na dat weekje wel weer. Beetje aankomen zal allicht gebeuren, maar dan is er nog geen man (vrouw) overboord en komt het wel weer goed toch. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 0:46    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 26

Leer denkfouten herkennen!

Alles of niets denken
Negatieve waarzegging
Te positieve waarzeggerij
Emotionele redenene
Gedachten lezen
Mezelf voor de gek houden
Onredelijke regels
Goedpraten
Overdrijven

Als ik denkfouten herken wordt het makkelijker om af te vallen, op gewicht te blijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 7:07    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo hey, ik ben blij Erg blij
We waren een paar dagen met onze zoon naar Ieper geweest. Wat is daar veel gebeurd in de eerste en tweede wereldoorlog zeg Geschokt Huil huil Het was heel interessant om daar meer over te weten te komen. Onze dochters waren er met school geweest en zoonlief wilde ook wel heen. Goede keuze geweest.

We zijn 2X uit eten geweest. De eerste keer tappa's waar ik minder van had gegeten dan de rest (eet niet meer dan genoeg) en de tweede keer had ik een voorgerecht van 20 euro.
Zalm met brood en salade.
Nou ik dacht... voor 20 euro zal je toch geen plakje stokbrood krijgen zeker en dat klopte. Heerlijk en heel veel salade er bij. Zoveel dat ik niet eens meer een ijsje, wat ik mij de dag er voor had belooft, had besteld. Wel specinaal biertjes gedronken. (het kan nu nog) Maar toch zo veel gewicht kwijt deze week. Lachen Lachen

Nu heeft het ook met vocht van de twee weken er voor te maken natuurlijk, en misschien valt het volgende week weer tegen. Maar de 106 staat er nu!!

Ik eet nu ook 6 kleine maaltijden met veel eiwit. Voorheen at 3 grote maaltijden en niets tussendoor. Dit werkt dus veel beterder voor mij. ja ik vul ook de voedingswijzer in. Handig ding is dat zeg. Je scant zo een product en hij weet wat er in zit.
Ook een beetje bewust zijn wat je in je mond stopt. Soms zit er in een product wel erg veel caloriën en soms verbaas ik mij dat er niet zo veel in zitten. Jaren geleden vulde ik mijn eetdagboek in, maar ik merk dat ik veel niet meer weet. En mijn eetpatroon is anders geworden.

Ik zou zeggen, succes maar weer aankomede week.
Het gaat ons lukken!!!

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Watleuk Missy,datje dochter nog meegaat. Slimst ze iemand bij zichheeft. goed teken hoor. Onze jongenszijnookhel langmrt ons meegegaan.tot we eencaravankochten. Zij haddenlieve ententenbijbrhorendkampeerterrein....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 22:37    

Reageer met quote
De kleindochter en het nichtje slapen ook samen in een tent hoor. Zou ook niet passen, 4 personen in mijn caravannetje van 3 en een halve meter lengte. Lachen

Denkfouten herkennen is heel handig. Mijn makkes is dat ik vaak te haastig besluiten neem. Dus is het voor mij beter om als ik ergens zin in heb 5 minuten te wachten en dan nog eens te kijken; wil ik dit echt eten op dit moment. Vaak hoef ik het dan al niet meer. Lach

Weet niet of het me gaat lukken nog een paar onsjes kwijt te raken voor donderdag. Maar wie weet? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 0:08    

Reageer met quote
Dag 27

Oefen met de 7-vragen-techniek!

Zo krijg je een weerwoord op je ondermijnende gedachten.
Herkennen van ondermijnende gedachten en dus je denkfouten begrijpen zorgt voor weerwoord en het daarbij gewenste gedrag.
Doelondersteunend gedrag zorgt voor afvallen, op gewicht blijven.

Fijne zondag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 7:17    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Gaat het hier goed met iedereen. Loopt het zoals gepland of toch weer rommeldagen tussendoor?

Tja, vakantie en verantwoord eten blijft een lastige.
Vind het zelf het makkelijkste om toch ietsjes extra te doen, accepteren dat ik iets aankom en daarna weer normaal doen.

Afgelopen vakantie, weekje met de bus incl.ontbijt en warm eten ben ik zelfs afgevallen. Aanbod van goede voeding was ver te zoeken en mijn motto blijft, ik ben geen kliko, wil mijn lijf voeden, niet vullen

goed gedaan
heb vd week goed bewogen waar het ging
gezond gegeten
wel veel pijn gehad
motivatie was even ingezakt toen iedereen een paar kilo afgevallen was na de vakantie en ik die er het hardst aan gewerkt had aangekomen was maar heb me erover heen gezet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 20:56    

Reageer met quote
Do, je moet je nooit laten de-motiveren door hoe het met anderen gaat. Als jij in de vakantie niet (veel) bent afgevallen, heb je in elk geval wel hard gewerkt en dat is misschien nog wel belangrijker dan het afvallen op zich. Want dat helpt op den duur bij gedragsverandering die echt beklijft! Lach

Ik vraag mezelf van alles af Elisabeth. Waarom kom ik sneller aan dan dat ik af kan vallen? (vocht meestal??) en waarom kon ik vroeger een kilo in de week afvallen en nu nog niet eens een pond in de maand? Sip Leeftijd speelt zeker een rol, maar ik kan heus niet veel minder eten.

Ik overweeg een consult bij de diëtiste. Want ik baal er wel van. Sip

De caravan staat voor de deur, wij vertrekken donderdag avond laat. En rijden dan in de nacht het grootste deel. Zodat ik voor de ochtendspits in elk geval Parijs voorbij ben!

In de vakantie ga ik wel opletten wat er in mijn mond verdwijnt, maar ook genieten van stokbrood en kaas. Lach Dat hoort er voor mijn gevoel zo bij in Frankrijk. Met mate dat dan weer wel. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 0:35    

Reageer met quote
Overleg dieetist altijd een goed idee, gewoon fijn als iemand met kennis van zaken eens meekijkt en wellicht nog tips heeft.

Ik ben er vorige week geweest, niet vanwege het gewicht maar om eens door te spreken of ik alle belangrijke voedingsstoffen, vitamines, mineralen binnen krijg ivm met vegan voeding .
Ik hoef niet meer terug Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 7:11    

Reageer met quote
Dag 28

Bereid je voor op de weegschaal!

Het is belangrijk om te leren de weegschaal te gebruiken als informatiebron.
Valt het resultaat tegen dan eetplan, eetgedrag nog eens bekijken en zonodig een nieuw plan maken.
Is het resultaat goed, dan is de ingeslagen weg ok.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 7:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 20 van 29