Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck sprintje! We blijven oefenen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 17

Eet niet teveel!!

Pas je porties aan, eet van een kleiner bord, schep maar 1x op, zorg ervoor dat je ook na een maaltijd je niet te vol voelt.
Gebruik een veel te vol gevoel als reminder voor de volgende x, voelt gewoon echt niet lekker.

Ach en vandaag goed drinken, kom op!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 6:12    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nou ik moet maar zien of ik zaterdag een groen vakje krijg.
Zaterdag avond een hele gezonde bbq. Wel 3 biertjes gedronken en de weegschaal reageerde meteen.
Zondag netjes het goede pad weer ingeslagen, overdag zeer gezond en caloriearm gegeten. 's avonds tomatensalade en 1.5 opscheplepel patat en een kroket gehad uit de frituur..... en dat ben ik dus niet meer gewent Stom De hele nacht last gehad van mijn maag/darmen. Voortaam maar weer de airfryer pakken.

Het te veel eten voelt ook niet lekker Nee.
Gisteren nog maar een dag gezond, ik moest werken dus wat ik mee heb kan ik eten maar meer niet.
Voortaam geen en salade, en een bak kwark achter elkaar eten.
Mijn maag moet ook krimpen dus dat was zo-ie-zo niet slim, maar anders was ik bang dat ik de kwark te laat zou eten.
Nu had ik honger/trek toen ik thuis kwam en heb de koekjes trommel leeg gegeten. Niet dat er veel in zaten maar dit had ik niet moeten doen. Verkeerde beslissingen, ik kan beter mijn motivatie kaart er bij pakken of meteen naar bed gaan.

D01 ik heb ook wat etentjes voor de boeg en zie daar toch wel tegenop. De bob zijn zal zeker helpen. Met een borreltje drinken is de kans dat ik te lief voor mijzelf word door te veel verkeerde dingen te eten groter. Ik kan maar beter een beetje bij de les blijven... mijn eigen in bescherming nemen Uitlachen
Wat lastig dat je last hebt van je benen. Lukt fietsen je wel?

Ik heb mijn boodschapjes binnen. Ik ga mijn eetplan weer even bijwerken op de eetwijzer. Handige app is dat. Kan je goed zien hoeveel je van alles eet en krijg je tips en complimentjes cheerleader

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik had gisteren een eetwijzer vrije dag, want de hele dag vanaf 6.00 tot 19.30 op pad geweest. Had alleen krentenbollen met wat margarine mee (die worden met deze warmte tenminste niet vies) en water. Na afloop 1 alcohol vrij biertje gedronken. En thuis nog wat fjordjes met pepersmeerkaas gegeten. Ik had tegen 22.00 uur weer trek. Verward Stom natuurlijk maar het had erger gekund. Lachen

Eet niet teveel is een goed advies. Daar heb ik al veel aan gehad. Dus die houd ik er zeker in! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 13:31    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Een beetje Lieke. Heb me er overheen gezet en krijg een elektrische fiets. Dan kan ik weer meekomen en dat vind ik belangrijk. Ben nu nog vrij dus probeer stress stukjes re wandelen. Iedere keer 1 km. En dat 2 of 3 keer
De ene keer ben ik na een km klaar voor de dag. De andere keer maak er er drie in meerdere keren. Hoop dat de knieën herstellen. Ben speciaal in de supermarkt gaan lopen. Daar is het cool en dat vind de ms leuker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 21:28    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Do wat goed zeg! Gaat niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Dag 5 eet bewust en langzaam blijf ik wel ingewikkeld vinden. Maar gaat steeds beter
Dag 6 had ik al opgepakt; hier en manlief
Dag 7 omgeving.... tja niet op de manier zoals het hoort maar dat heb ik zondag zelf al opgelost. De mijn lichaam is geen prullebak stem was afwezig . Maar pluspunt ik heb handdoek niet in de ring gegooid. En reminder kaart van de saboterende gedacht gemaakt.
Dag 8 tijd en energie; lijstje gemaakt van wanneer boodschappen en maaltijden bereiden
Dag 9 beweegplan
Elke dag 8000 stappen minimaal en hoe maakt niet uit. Dit komt in praktijk op neer dat ik s avonds altijd rondje “moet” lopen. Spontane beweging zit er al helemaal in, auto verder wegzetten van werk, trap pakken, niet opstapelen bij trap maar direct naar boven brengen. Het rondje lopen s avonds moet ik me echt weer even toe zetten. Gisteren gedaan.
Dag 10 stapjes per 2 kg
Dag 11: daar ben ik nu, verschil tussen honger, trek en craving. Wat iemand al schreef hier, echt honger ken ik niet.
Vind opvallend hoeveel vaardigheden ik me best eigen heb gemaakt al, compliment voor mezelf!

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jul 2019 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Het eigen maken van de vaardigheden zorgen voor een stabiel gewicht.
En inderdaad al lukt het een periode even niet, dan maar niet maar daarna wel weer de draad oppakken om een niet al te groot gewicht weer te moeten inlopen.

Momenteel zelf in gewicht erg onstabiel, gerommel met mijn medicatie en daardoor ook vochthuishouding van slag.
Maar wellicht zal ook de warmte hier debet aan zijn.
Ach, heb nog de rest van mijn leven om te oefenen en weer op gewicht te komen, even weer goed ingesteld worden.

En voor vandaag uiteraard goed blijven drinken en tempo omlaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 6:00    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Gisteren. Gelopen. Ook 2 wijn gehad en een paar chips. Geen taart. Ipv 2 x broodjes 1 x en yoghurt. Valt niet mee als je vrij bent en leuke dingen doet. Dagjes met familie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 7:33    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
D1 een elektrische fiets zal je bevallen. Je pakt hem veel eerder, heerlijk even in de buitenlucht. Goed van je dat je met mindere dagen gewoon vaker gaat wandelen in plaats van 1 keer ver.

Kleintje, hoe herkenbaar om spullen op de trap te leggen. Goed bezig hoor dat je je aanzet te bewegen.
Gisteravond hebben wij nog een eind gefietst maa4 ik vindt het nu eigenlijk echt te heet. Smoesje? Verschuilen
Nee je hebt gelijk, ik ga zo mijn “ buitendedeur” kleren aan trekken en pak even de fiets. Erg blij

Ik heb mij vandaag goed aan mijn eetplan gehouden. Na het fietsen nog even een sinaasappel en dan ben ik klaar.
Het valt niet mee met dit weer zeg. Ik heb het idee dat ik veel vocht vast hou. Maar als dat zo is dan zal dat vocht vanzelf wel weer verdwijnen. Dan valt mijn gewicht een andere keer weer mee. Idee
Morgen werken. Dat wordt weer een lange dag, dit keer maar wel extra brood mee. Anders ga ik weer voor de bijl wanneer ik thuis kom. Nou mij benieuwd of die kilo die ik nu meer weeg er zaterdag af is. Verward

Nou succes weer meiden. Ik ga fietsen Fiets

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 18:12    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Elisabeth: zo is het. Wat vervelend van je medicatie!
D01: ja herkenbaar hoor! Tevreden over je dag of niet?
Niet tevreden: kan het helpen om 's ochtends te bedenken wat moeilijke momenten zullen zijn en hier plannetje op te bedenken?
liene: haha goed bezig! Stomme smoesjes ook. Goed vooruit gedacht ook. Ik hou ook wat vocht vast heb ik het idee. Nou ja gaat er vanzelf weer af.

dag 12 hier; weersta honger; nou eet wel veel minder dan anders met die hitte, durf niet zo goed echt een flinke periode nu over te slaan met de warmte. En het gebeurt sowieso wel eens tijdens werk poos niet eten omdat ik dan meen dat ik te druk ben.

gisteren gezwommen en gewandeld.

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 19:08    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Goed bezig allemaal
Nee hoor kleintje.ik hen met me,elf afgesproken dat ik in mijn vak een paar keer wel iets mag. Leef al zo zuinig het hele jaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 19:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 12 van 29