Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck Sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sixpack
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo, mooi op tijd wakker, deadlines halen vanochtend maar ik bedacht dat ik was vergeten mijn weeggegevens in te sturen.

Mijn weegschaal spoort niet helemaal, dus of ik daadwerkelijk 2 kilo kwijt ben betwijfel ik, het is een beetje een gokje ;-) Hij geeft 3 verschillende gewichten aan als je er drie keer op stapt. Heel irritant.

Hoe gaat het met jullie vandaag?

<3 Marije

Sixpack staat voor ons gezin van zes personen, niet voor mijn mooie platte (AHUM) buikje helaas....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 4:45    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hier gaat het prima, zo boodschappen briefje maken en de week verder plannen.
Het op gewicht blijven gaat goed, valkuil blijft portiegrootte maar ga er weer iets beter op letten.
GEEN KEUS!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 5:51    
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
kleintje1987 schreef:

Denk aan regels die je sowieso al in je leven hebt, worstel je met wel of niet je tandenpoetsen? Stel je voor hoe vervelend dat zou zijn als je dit dagelijks met jezelf hierover in discussie gaat. Je hebt namelijk de regel "Ik moet dagelijks mijn tanden poetsen.
Zo is het ook met eten.
Maak een GEEN KEUZE response kaart.

Hmmm, interessant. Ik zie tanden poetsen als een gewoonte. Ik probeer er een gewoonte van te MAKEN om niet te eten behalve op vaste eetmomenten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 8:02    

Reageer met quote
Sixpack schreef:

Ik werk achter de computer, op het ogenblik om vijf uur mijn bed uit om deadlines te halen. En ik hoor mezelf zeggen tegen mezelf joh, er zijn meer mensen die knetterhard moeten werken en die hebben niet de luxe om vanuit huis aan de slag te gaan wanneer ze maar willen. Ondertussen voel ik me rot omdat mijn kinderen meer aandacht mogen hebben, ik niet aan studeren toekom en mijn huis... afgelopen weekend wel een heel stuk stofvrij gemaakt, (ik ben niet zo'n huisvrouw, maar doe hard mijn best) en me gerealiseerd dat ik nu ik astma lijk te hebben ook meer aan het huishouden moet doen dan een keer in de twee weken mijn slaapkamer afstoffen.

(.....)

Vandaag begin ik opnieuw met beter voor mijzelf zorgen. Want ik kan het, samen met jullie. Ik plan tijd in om te bewegen

Goed plan, is het gelukt om te bewegen?

Je hebt ook wel heel veel taken tegelijk zo te lezen: kinderen, werk, studeren, huishouden. Dat vraagt ook wel veel aandacht en vast ook veel planning!
Kleine stapjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 8:05    

Reageer met quote
Ik heb een heel volle week gehad met heel veel emotie.

Mijn hoogbejaarde vader ligt in het ziekenhuis met diverse klachten die aanvankelijk nogal ernstig waren. Hij heeft nu symptomen van een delier. En ik heb heel veel moeite met de houding van mijn broer en zus. De een gaat onaangekondigd op vakantie, de ander is schijnbaar te moe om op bezoek te gaan. Waardoor mijn vader eenzaam in zijn bed ligt en ik de neiging krijg om extra vaak te gaan, wat voor mij een heel lange en vermoeiende reis met het OV is.

Heel erg moeilijk om te zien hoe iemand die zo oud en ziek is, nog zoveel moet doorstaan. Zo in de war, hallucinaties... Ik wil zo graag helpen maar je kunt zo weinig doen...
Door alle stress en het gevoel overweldigd te zijn heb ik de afgelopen week twee keer een eetbui gehad. Ik pak nu het werk aan mijn doelen weer op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Mijn week was ook best ‘druk’...

Therapie, afgezegde therapie, heel veel pijn aan mijn linkerbeen. Het was op zich een blok aan mijn been, zaal ik maar zeggen. Dramatisch geslapen vannacht. Veel wakker met tussendoor wat hazenslaapjes. Gelukkig de tijd vanmorgen kunnen nemen om een beetje bij te komen. Net mijn ontbijt op eneven over het forum. Ben hier niet zo actief. Kost me veel energie.Gelukkig staat er vandaag niks echts te moeten in mijn agenda.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Hier gaat het nu weer de goede kant op. Afgelopen vrijdag een heerlijke migraine gehad. Ondanks dat dat heel vervelend is, is het voor mij ook wel eens goed. Mijn lichaam geeft dan heel duidelijk aan, tot hier en niet verder. Ik heb daarna mijn agenda gepakt en aardig wat afspraken afgezegd (ik zeg veel te vaak ja, ook tegen dingen die helemaal niet uitkomen en dingen die ik helemaal niet leuk vind,). Nu zorgen dat er alleen nog maar dingen in komen te staan die echt noodzakelijk zijn of heel leuk. Met mezelf afgesproken dat ik mijn studie weer ga oppakken en de dingen weer ga plannen en me aan de planning ga houden. Dan komt het vast allemaal goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 5:05    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
@sixpack. Het is zo ontzettend herkenbaar allemaal wat jij schrijft. Echt knap hoe jij alle ballen in de lucht houdt. Vooral met 4 kinderen. Hoe staat het er nu voor? Zijn alle deadlines weg gewerkt en is je hoofd weer leeg? Wat ontzettend leuk dat je daar je werk van hebt gemaakt. Heel interessant.

@Nicky. Hoe is het nu met je vader? En hoe is het nu met jou? Trek je het zelf nog een beetje? Wat een vreselijke situatie. Het is al erg dat je je vader zo moet zien en dan moet je het ook nog eens alleen doen. Moet hij nog lang in het ziekenhuis blijven? Zijn er misschien nog kennissen die wel eens op bezoek willen gaan zodat je het een beetje kunt verdelen?

@Dymphie. Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Als je dan ook nog eens slecht slaapt dan wordt het helemaal zo dubbel. Fijn dat je af en toe even niks moet. Hopelijk lukt het dan ook om een beetje bij te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 5:14    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Afgelopen nacht wat beter geslapen. Vanavond maar wat eerder naar bed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 19:35    

Reageer met quote
Amypower schreef:

@Nicky. Hoe is het nu met je vader? En hoe is het nu met jou? Trek je het zelf nog een beetje? Wat een vreselijke situatie. Het is al erg dat je je vader zo moet zien en dan moet je het ook nog eens alleen doen. Moet hij nog lang in het ziekenhuis blijven? Zijn er misschien nog kennissen die wel eens op bezoek willen gaan zodat je het een beetje kunt verdelen?

Dank je Amypower. Mijn vader mag gelukkig vandaag terug naar het verpleeghuis. Het blijft wel zo dat hij heel zwak en kwetsbaar is qua gezondheid en welzijn.... Hij zit aan de andere kant van het land dus ik heb daar geen kennissen. Maar er zijn goddank wel twee neven die op bezoek zijn gegaan de afgelopen week, daar ben ik hen heel dankbaar voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 9:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 15 van 20