Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck's spreuken sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dymphie schreef:

En voor vandaag:

If you get busy, it may also mean that you get stressed. If this happens, even though you’re busy it’s essential that you keep up with self-care activities (like exercising and talking to friends) so that you don’t turn to food to help you unwind.

Vrij vertaald:
Wanneer je het erg druk hebt kan dat ook betekenen dat je gestresst raakt. Wanneer dat gebeurt, is het toch essentieel dat je ondanks dat je het druk hebt, toch bezig blijft met je zelf-zorg activiteiten (zoals bewegen en contact met vrienden), zodat je niet je tot eten om je te helpen ontspannen.

Laatst aangepast door Nicky303 op do 29 nov 2018 12:50, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 12:45    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Whatever you did or didn’t eat over the past weekend is irrelevant now. What is relevant is what you eat from this point moving forward. No matter what, today is an new opportunity to have a great eating day.

Vrij vertaald:
Wat je ook wel of niet at in het afgelopen weekend is nu niet meer relevant. Wat wel relevants is, is wat je vanaf nu eet. De dag van vandaag biedt je hoe dan ook een mooie kans om geweldig goed met eten om te gaan.

Laatst aangepast door Nicky303 op do 29 nov 2018 16:53, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Bedankt Nicky

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Meisjes ik heb het sprintje gesloten als er iets moet worden aangepast kan je Dini of mij het vragen .
Samen moet het ook zo lukken en kan Dymphie mee lezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 19:44    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Goede beslissing van Ellen. Ik kom later vast wel weer meedoen.

Groeten,

Dimphie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 19:55    

Reageer met quote
(((((((((((((Dymphie)))))))))))))))))

Dymphie schreef:
Sabotage: I’m really stressed out, I need to eat!

Response: I may WANT to eat, but I don’t NEED to. There are many people who feel stressed without turning to food and if I had been in a stressful situation where food wasn’t available, I’d deal with it without eating, too.

Vrij vertaald:
Saboterende gedachte: Ik heb nu zoveel stress, ik moet echt eten!

Antwoord: Ik WIL misschien wel eten maar ik HOEF niet te eten. Er zijn veel mensen die stress kunnen hebben zonder dat ze de oplossing in eten zoeken en als ik in een situatie zou zijn waarin ik stress heb maar er is geen eten voorhanden, zou ik er ook mee omgaan zonder dat ik iets eet.

Laatst aangepast door Nicky303 op do 29 nov 2018 21:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 21:02    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Sabotage: I’m really stressed out, I need to eat!

Response: I may WANT to eat, but I don’t NEED to. There are many people who feel stressed without turning to food and if I had been in a stressful situation where food wasn’t available, I’d deal with it without eating, too.

Dit is voor mij een HEEEELE goeie. Die ga ik overschrijven en aan de muur hangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 21:07    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Hoi allemaal,

Goede beslissing van Ellen. Ik kom later vast wel weer meedoen.

Groeten,Dimphie

Fijn dat jij je hier in kan vinden zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dymphie, ik schrik me rot...………… Geschokt Sip

Heel veel sterkte gewenst hoor. Wat erg allemaal. Huil huil

Ik kan ook wel kijken voor de spreuken op de site van het Beck's instituut en zo nu en dan wat hier neerzetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2018 0:42    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
If you have the thought, “It’s okay to eat this because I just don’t care right now,” remind yourself that you definitely WILL care later, once the situation has passed and you’re feeling guilty and worried about jeopardizing your weight loss. Don’t let temporary moments of not caring be an excuse to eat off track.

Vrij vertaald:
Als je de gedachte hebt 'het is okay om dit nu te eten want het kan me nu even niks schelen', herinner jezelf er dan aan dat het je later beslist WEL zal kunnen schelen, wanneer de situatie eenmaal voorbij is gegaan en je je schuldig voelt en bezorgd omdat je je gewichtsverlies in gevaar hebt gebracht. Laat tijdelijke momenten waarop het je niks kan schelen geen excuus zijn om dingen te eten die niet in je plan staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2018 10:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 12 van 18