Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kralenpot
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedankt weer voor de motiverende woorden. Ik was een paar dagen niet geweest.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 12:40    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Morgen verjaardag. Ik moet nu een plan maken.
Menu voor morgen al wel gemaakt.
Ik ben sterk!
Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik loop zwaar achter, excuses. Maar ik heb de draad van Judith wel opgepakt, het boek weer op mijn e-reader gezet. Mijn motivaties in de Phone teruggezet. En nu de routine weer te pakken krijgen he. Want dat is het, een vaste gewoonte geeft ook houvast. Lach

Elisabeth, het is mij nog nooit gelukt om 5 jaar lang op mijn streef gewicht te blijven. Dat komt w.s. ook door ouderdom; ik moet steeds minder gaan eten eigenlijk...…….. Sip en dat houd ik dan niet vol. Ik weet hoe het komt en dat moet ik dan omdenken. En vasthouden. Dat laatste is het moeilijkste. Sip Maar ik ben weer van start en elke stap is er weer 1 toch?
Ik moet mezelf ook lief vinden immers. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 2:59    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Aansluitend bij de woorden van Missy Lach

Dag 4

Geef jezelf eens een compliment!!

Veel afvallers hebben het over niet volhouden, zondigen, weer verpest hebben, geen wilskracht hebben enz.
Maar wees eens lief voor jezelf bekijk het eens anders.
Geef jezelf een compliment dat je in ieder geval je best doet.
Je probeert te leren hoe je af moet vallen en blijven.
Je een motivatiekaart hebt gemaakt en deze ook leest.
Je bewust zittend eet.

Dus gewoon dagelijks, goed zo, goed gedaan, geweldig, ga zo door, het is me gelukt, enz.
Wees mild voor jezelf, denk positief, je probeert iig gedrag te veranderen, kanjers!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 7:09    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Complimenten geven aan jezelf. Ik vind het altijd tegennatuurlijk maar probeer dat inderdaad echt te doen. Meer in de trand van 'goed dat je die donut niet hebt gegeten', maar dat is een begin! Maar inderdaad, eigenlijk doe je al een hoop als je zittend eet en de motivatiekaarten leest!

Je bent goed bezig flying missy! We zijn nog maar bij dag 4, dat haal je wel weer in ohhh

Veel plezier vandaag Anneke!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Wat super om aangesloten te zijn bij deze groep. Fijn om deze berichten te lezen en hiervan te leren. Ben zelf nog niet ver in het boek maar kan zeker wel iets met jullie info en straks als ik verder ben in het boek komt de verdere verdieping wel.
De punten die voorbij komen in jullie berichten zijn zeker punten waar ik meer over na ga denken en wat me echt nu al helpt. Super fijn, bedankt. Fijn weekend.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 14:36    

Reageer met quote
Nou ik geef mij vandaag een groot compliment. Op de verjaardag 2 kopjes koffie gehad en verder niets! Ik voelde mij erg trots. Goed gedaan Anneke. Had ik gebak en hapjes genomen, dan had ik mij niet zo goed gevoeld.
Fijne zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Anneke69 schreef:
Nou ik geef mij vandaag een groot compliment. Op de verjaardag 2 kopjes koffie gehad en verder niets! Ik voelde mij erg trots. Goed gedaan Anneke. Had ik gebak en hapjes genomen, dan had ik mij niet zo goed gevoeld.
Fijne zondag.

En fijn om te ervaren dat ook dan een verjaardag erg gezellig kan zijn. Leuk andere mensen zien, gezellig wat praten, bakje koffie erbij , fijn dat het weer kan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 22:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik geef mezelf een compliment dat ik in elk geval weer gestart ben met Judith die ik eerlijk gezegd een beetje aan het verwaarlozen was.
Al heb ik het boek nu dankzij Elisabeth al 2 keer doorgewerkt, de derde keer leer ik er vast weer wat bij.
Want zo werkt onze geest; wij vergeten de dingen, dat maakt dat de kracht van herhaling zo belangrijk is. En oefenen, veel oefenen.

Dus ga ik proberen elke dat minstens 1 keer een compliment aan mezelf te geven. En als ik hier kom (soms lukt het vanaf de camping even niet) deel ik die met jullie. Ik vind het heel goed van mezelf dat ik weer begonnen ben met voldoende drinken, dat schoot er teveel bij in en helpt ook bij afvallen immers. Mr. Green
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 2:27    

Reageer met quote
Goede morgen.
De inspanning werd beloond op de weegschaal.
Nog 1 ons‼️ te gaan. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 6:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 10 van 43