Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hahahahahaha Elisabeth dat begrijp ik wel dat jij deze uit het boek heb.

Maar toch..... als wij het boek met jouw voorzet bespreken.... ga je toch automatisch meer letten op je gedrag.

Net stak ik bijna ongemerkt een crackertje in mijn mond Lachen en doen dacht.... fuck wat doe jij Geschokt jij moet zittend eten Lachen

Vandaag ben ik vrij en dan merk ik dat zelfs thuis allerlei gevaren om de hoek komen kijken pffff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 13:29    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Eten proeven in de supermarkt/op de markt doe ik zelden.
Iemand zei eens: wie weet hoelang het daar al ligt en wie er allemaal al heeft aangezeten of overheen heeft gehoest.
Daar moet ik altijd aan denken als ik iets zie liggen om te proeven.

Eeeeh ja lekker :p tegenwoordig zitten de proeverijtjes hier in plastic zakjes per stuk verpakt.. extra stap om even te pakken gelukkig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 13:32    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Je moet ook altijd achterdochtig worden als iets te eten gratis is!
Je was het niet van plan, anders had je het wel gekocht.
Je had er schijnbaar ook geen behoefte aan.
Maar het wordt je gratis opgedrongen, ineens heb je er dan ook zin in.
Nee gratis, ja lekker dan, gratis dik worden, niet doen dus!!

Ben daar zo erg in geworden dat ik zelfs op een terras het gratis koekje bij de koffie gewoon laat liggen.
Ik had zin in koffie, niet in koek, anders was ik wel naar de bakker gelopen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 21:56    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is natuurlijk ook waar. Ik vraag op een terras ook koffie zonder koekje. Kan de verleiding nog niet weerstaan als het er eenmaal ligt ohhh maar dat komt met Judith wel goed natuurlijk Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 22:57    

Reageer met quote
Actiepunten voor vandaag!

Heel veel drinken!
Voordelen motivatiekaart lezen!
Zittend eten!
Bladeren in het roze boek!

Kom op, geloof er in dat het deze x wel gaat lukken, zie het als een leuke uitdaging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 6:46    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Actiepunten voor vandaag!

Heel veel drinken!
Voordelen motivatiekaart lezen!
Zittend eten!
Bladeren in het roze boek!

Kom op, geloof er in dat het deze x wel gaat lukken, zie het als een leuke uitdaging.

Ik ben er nu een week mee bezig.... en ik doe het rustig aan om de stof goed te laten zinken.
Ben druk bezig met het schrijven van aantekeningen in een schrift en motivatie kaarten maken.

De aandachtspunten pas ik al toe..... en ik drink normaal altijd al veel water... ik heb altijd wel een of twee flesjes mee.

Nu is het afvallen voor mij niet zo’n probleem maar nu wil het blijvend eraf houden.... dus ik ben super fanatiek bezig in het boek Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 8:45    

Reageer met quote
De mind set blijft, ook al ben je op streef, dat je blijft eten zoals je nu doet om af te vallen!
En dat vergt heel wat acceptatie.

Het is een apart gevoel dat dit het dus is.
Elke dag gepland eten, sober eten, kleine porties, bewust kiezen.
Er is geen voor en na.
Op deze manier eten blijft de rest van je leven wil je op gewicht blijven.

En best lastig om nu te beseffen wat een gezond eetpatroon is, wat goed voor jezelf zorgen is, hoe we in onze omgeving verleid worden tot gedrag wat niet goed voor de gezondheid is.

Gelukkig kun je wel af en toe even terug naar toen maar daarna weer normaal, ja het nieuwe normaal
Lachen doen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 9:02    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
De mind set blijft, ook al ben je op streef, dat je blijft eten zoals je nu doet om af te vallen!
En dat vergt heel wat acceptatie
.

Het is een apart gevoel dat dit het dus is.
Elke dag gepland eten, sober eten, kleine porties, bewust kiezen.
Er is geen voor en na.
Op deze manier eten blijft de rest van je leven wil je op gewicht blijven.

En best lastig om nu te beseffen wat een gezond eetpatroon is, wat goed voor jezelf zorgen is, hoe we in onze omgeving verleid worden tot gedrag wat niet goed voor de gezondheid is.

Gelukkig kun je wel af en toe even terug naar toen maar daarna weer normaal, ja het nieuwe normaal
Lachen doen!!

Dat gaat al jaren met mij verkeerd Elisabeth.... ik ben al meerdere keren enorm afgevallen... om dan vervolgens weer terug te gaan naar mijn oude gewoonte.

Jij heb mij bij mijn vorige dieet al gewaarschuwd.... dat als je van deze club weg gaat.... het gewicht er met een jaar weer bij zit... en dat klopt zeer zeker.... nu wil ik de kilo’s kwijt... en moet daarbij mijn koppie trainen dat dit het is..... wat jij zegt het nieuwe normaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 9:14    

Reageer met quote
Het blijft leren om op een andere manier dan dat je gewend bent naar voeding en het goed voor jezelf zorgen te kijken.
En dat op een andere manier doen vergt oefening. En het kiezen voor jezelf, wat jij belangrijk vind.

Want goed voor jezelf zorgen is iig op gewicht komen en blijven en ook je omgeving moet je daarvoor inschakelen.
Leg uit dat je zoveel blijer wordt van een heerljjke bak aardbeien ipv een doos bonbons.
Zet zelf ook een gezonde maaltijd op tafel met een verantwoord toetje.
Leg uit dat je aan het werken ben aan het nieuwe normaal, dat je praktische steun wilt.
En neem jezelf voor, dat heb ik ook gedaan na het lezen van onderzoeken dat je iig 5 jaar hier blijft , iig wegen!

Ben je na 5 jaar nog op streef, dan is het nieuwe normaal jouw leefstijl geworden en houdbaar voor de rest van je leven.

Gisteren zag ik een programma voorbij komen, dacht obesitas?, een zwaar iemand die moest gaan afzien.
Hard trainen en wilskracht tonen.
En zo is het juist niet!
Gewoon elke dag kleine veranderingen, nadenken, slim zijn en dan volgt het gewicht vanzelf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 9:44    

Reageer met quote
Gelukkig gaat dát omdenken bij mij vanzelf.... tijdens de het diëten dan Lachen nu is het een kwestie van het doorvoeren en gezellig.... ook daarna hier op de weegclub te blijven.

Ik ben enorm bezig met voeding.... omdat ik lang thuis heb gezeten met een burn-out... ( werk gerelateerd) zei de psycholoog waarbij ik momenteel loop.... dat dat de nieuwe ik is Erg blij
( was ook een tip uit een boek.. zoek begeleiding een coach ... en die heb ik .. alleen niet voor dat lijstje wat daarbij stond )

Zij kan mij waarschijnlijk ook helpen om het in mijn bovenkamertje weer gezond te krijgen..... en met behulp van Judith Beck moet dat vast goed komen.

Mijn gezin gaat ver in mij mee.... en als zij iets niet lekker vinden dan maak ik datgene voor mezelf meer.... en vries dat in porties in ( ook rekening houdend met avonddiensten... dan kan ik toch een caloriearme maaltijd eten.
Zij weten dat ik dit graag wil en steunen mij ook enorm.... en wat er naast mijn gezin gebeurd vind ik niet meer zo boeiend.... Nee is Nee Erg blij
Daarnaast ben ik altijd op zoek naar lekkere caloriearme recepten..... want je kan ook heel lekker eten als je op dieet ben Erg blij

Ik ben zeer gemotiveerd bezig..... de weegschaal beloont mij daarvoor wekelijks.... ik kijk niet op tegen de 33 kilo die ik nog te gaan heb.... wat is nu 33 kilo ? .... als ik ze straks voor altijd kwijt ben cheerleadercheerleader

En deze keer leg ik mezelf op dat ik nadat ik mijn streef heb behaald nog minimaal nog 5 jaar op de weegclub blijf Erg blij

En om terug te komen op dat programma wat jij heb gezien.... dat werkt idd niet...... diëten is niet afzien als je weet waar je mee bezig ben... en dat bereik je inderdaad door anders te gaan denken over voeding... en geef degene het boek van Judith Beck Cool

Jaren terug had je ook zo’n afval programma met Hagenaars... mijn dochter kent er twee die daar ook aan mee deden.... eentje is er blijvend afgevallen en de andere is nog dikker dan voorheen en die meid was er gewoon nog niet klaar voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 10:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 9 van 43