Auteur |
Bericht |
B25 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2019 Berichten: 814 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noord Holland
|
|
Ook dat is weer een goede, Elisabeth. En alles op blijven schrijven wat je eet sowieso_________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2020 7:53 |
|
 |
|
 |
Saskia245 Vaste Weegclubfan

|
|
Alcohol is voor mij geen punt. Ik heb 1 avond dat we gaan repeteren met de kapel. Dan drink ik 3 biertjes. Dat heb ik ingecalculeerd. Ik drink er nooit meer. Als we langer blijven ga ik over op spa of een light frisdrank.
Vakantie heb ik nu wel oke doorstaan. Alles bijgehouden wat ik at en dronk. me bewust blijven van alles wat ik pakte. Hierdoor kon ik ook beter genieten van wat ik nam. Of echt uitkijken naar iets wat we in de planning hadden.
De keren dat ik op gewicht was is zijn dat wel momenten dat ik door kan slaan en dat het daarna niet tot moeizaam weer te herstellen is._________________
Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2020 11:27 |
|
 |
B25 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2019 Berichten: 814 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noord Holland
|
|
ja dat herken ik wel Saskia. Dat je er dan (bijna) bent en denkt 'ik kan nu wel weer....'. maar Nee, dat kan je dus beter niet doen.._________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2020 17:28 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10303 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Dat vind ik ook de moeilijkste klus...als. Ik er bijna ben...
Maar deze keer ga ik groens scoren.dat heb ik al gezienopde wegerd, Eindelijk!_________________
Laatst aangepast door Dymphie op vr 21 aug 2020 21:15, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2020 20:34 |
|
 |
|
 |
B25 Mega Weegclubfan

|
|
Lekker dymphie, groen! Altijd een fijne motivatie_________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2020 20:43 |
|
 |

|
|
Deze week ging het super lekker. Veel met het boek aan de gang geweest. Lag op tafel dus extra motivatie. Gelukkig zei de weegschaal dat vanmorgen ook. Super blij mee. Lang geleden saying onder de 95 heb gezeten._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 22 aug 2020 10:07 |
|
 |
B25 Mega Weegclubfan

|
|
Supergoed Saskia! Fijn dat je zo met het boek bezig kon!
Ik merk dat er hier de klad inkomt om op te schrijven wat ik eet.._________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 22 aug 2020 18:08 |
|
 |
|
 |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Dag 33
Voorkom emotioneel eten!
Gebruik je denktechnieken
Benoem het gevoel
Wees vastberaden
Geef jezelf GEEN KEUS
Stel je voor hke je je voelt al je eraan toegeeft
Gebruik je gedragstechnieken
Zoek afleiding
Drink iets zonder calorieën
Neem afstand
Ontspan je
Als je technieken gebruikt om te kalmeren in plaats van eten wordt afvallen gemakkelijker!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 23 aug 2020 7:00 |
|
 |

|
|
Dit is een punt waar ik heel hard aan moet werken. Als ik niet lekker in mijn vel zit is dat het eerste wat ik die eten zoeken. Heb al verschillende hobby’s uitgeprobeerd om mijn gedachten te verzetten maar blijft lastig. Sinds kort en pup in huis en die moet nu iedere keer mee uit als ik die behoefte heb. Als ik terug kom is het goed en is de drang weg.
Wel een punt wat al heel lang rondettert in mijn leven._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 23 aug 2020 8:40 |
|
 |
B25 Mega Weegclubfan

|
|
Ook hier een heel belangrijk punt. Ik eet uit verveling en ik eet als ik me rot voel (of heel blij) (at, moet ik eigenlijk zeggen, niet eet)
Zo'n eetplan blijkt dan toch weer super belangrijk, het staat er niet op dus Nee, dit kan niet. Een andere manier vinden om te ontspannen.._________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 23 aug 2020 9:48 |
|
 |
|
|