Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik hoef niet, bedankt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2020 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 30

Houd jezelf ook bij speciale gelegenheden in de hand!

Maak van te voren een plan zodat je toch een beetje kunt meedoen maar niet de volgende dag met een enorme achterstand zit.

Verander je manier van denken over feestjes er zijn immers best vaak bijzondere gelegenheden en je loopt het risico dat je daarna doorschiet.

Als je je goed voorbereidt op een speciale gelegenheid dan wordt afvallen, op gewicht blijven makkelijker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 13:59    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
In de zomer zijn mijn speciale gelegenheden vaak barbecue. Ik kan dan natuurlijk wel een plan maken van wat ik wel kan eten. Bijvoorbeeld wel kip en salade en geen brood Erg blij. En eventueel mijn cappuccino overslaan zodat ik iets 'balans'

Verjaardagen zijn voor mij inderdaad vaak een 'reden om door te schieten'. Dan heb ik het boek extra hard nodig. Eigenlijk zou ik van de taart en zoetigheid af moeten blijven zeg maar. Maar ik neem nu wel gewoon een stukje als ik de taart echt lekker vind. Zelfgemaakte appeltaart bijvoorbeeld, of MonChou taart. Maar chocoladetaart sla ik af.

Qua uit eten gaan (vind ik ook vrij speciaal) heb ik het altijd wel onder controle. Ik kijk dan van te voren op de kaart wat gezond en lekker is en in het restaurant kijk ik niet meer naar de kaart maar bestel gewoon wat ik in m'n hoofd had.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Eris altijd wel een reden te bedenken om iets te vieren,365/366 keer per jaar.Maar daar komen we er niet mee. Dus back to basics en s morgens starten met een goed ontbijt. ik merk dat dat voormijnhele dag een heel goed hulpmiddel is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 19:53    

Reageer met quote
Dag 31

Wel of geen alcohol?

Een mixdrankjes bevat al snel 400 kcal.
Bovendien heb je jezelf na het drinken van alcohol minder goed in de hand.
Dus maak een plan, hoeveel en wat wil je drinken? Is het dat je waard?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 6:55    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, eindelijk weer een hele makkelijke! Ik drink nooit alcohol. Geen uitzonderingen!

En frisdrank neem ik alleen in 'zero' variant. Vind ik ook het lekkerst.

Drinken is voor mij gelukkig een van de dingen die geen probleem is! Dat scheelt iets

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 8:14    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Eris altijd wel een reden te bedenken om iets te vieren,365/366 keer per jaar.Maar daar komen we er niet mee. Dus back to basics en s morgens starten met een goed ontbijt. ik merk dat dat voormijnhele dag een heel goed hulpmiddel is.

En ook dat is waar. Je kan zo veel vieren hè, gelukkig maar.

Fijn dat een goed ontbijt je dan helpt de dag goed door te komen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 8:15    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Alcohol... dat was wel een aandachtspunt voor me. Voordat ik mijn hersenbloeding kreeg, dronk ik s avonds zeker een ( flink) glas of drie rode wijn. Dat kreeg ik in het ziekenhuis natuurlijk niet . Was geen punt. Toen ik vorig jaar thuis kwam en bijgelegenheid weer eens rode wijn proefde, vond ik het intens vies. Sinds deze zomer drink ik s avonds wel een klein glas koude droge witte wijn. Dat is mijnguilty pleasure, want ik ik vind dat echt lekker, maar drink het wel met mate en mijn maatje houdt mij in de gaten. ohhh ohhh Gelukkig is de grote hunkering nasr wij. een stuk minder dan vroeger en blijft het echt bij éénglas. Daar doe ik dan zo lang mogelijk over.
Erop visite zijn we sindsdien s avonds maar 1 keer geweest. Daar kreeg ik rode wijn en dat was zodanig van smaak dat ik geen zin had in nog een glas. Dus.. ik ben best tevreden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 11:46    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik drink geen alcohol.
Ik vind het niet lekker en voel me er ook niet lekker op.
Ik hou het bij koffie, thee, water en heel af en toe een glaasje (light)frisdrank (verjaardagen)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 13:17    

Reageer met quote
Dag 32

Bereid je voor op je vakantie!

Als je van te voren een plan uitstippelen, houd je jezelf in de hand wat je eet.
Zorg ook voor voldoende beweging, neem een brunch ipv een ontbijt en een lunch, neem eten mee, gebruik de strategieen die je hebt geleerd. Zo kom je niet teveel aan terwijl je toch een beetje mee kunt doen.

Als je accepteert dat je je aan het dieetplan tijdens de vakantie houdt, wordt afvallen gemakkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 7:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Pagina 39 van 43