Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Knap hoor Saskia... op vakantie zijn en je dan zo goed aan jouw eetplan houden Applaus

@Flying missy ... tijd ontbreekt iedereen... helaas.. en jammer dat jij zo vaak gestoord wordt tijdens het eten... mss kan jij daar de juiste afspraken over maken op jouw werk Idee

Ik ben vooral druk met van alles... ik werk 4 dagen in de week ... pas een dag op mijn kleinkinderen van 3 en 9 maanden.. maandag op dinsdag hebben zij zelfs hier geslapen ( mijn dochter is kraamverzorgster ) zij heeft dan partus wacht en kan snachts opgeroepen worden voor een bevalling.
En zeker rond etenstijd en baddertijd is het dan erg hectisch hier Erg blij
Maar als zij dan beide op een oortje liggen... buikje vol en lekker schoon in hun pyjamaatje... is deze oma weer blij Smile
En dan de nacht... zij liggen in de kamer naast mijn slaapkamer en de babyfoon staat dan op mijn nachtkastje... en bij elk geluidje ben ik direct wakker Geschokt hahahahahaha
Maar als ik dan smorgens de ukkies ga halen... en ik die lieve koppies en glimlachjes zie... dan is mijn dag weer goed. Smile
En de rest van de tijd ben ik bezig met mijn huishouden... boodschappen en allerlei ander noodzakelijk kwaad Erg blij

Maar vandaag ben ik vrij.... en lag gisterenavond al vroeg in mijn mandje.. straks bezig met het huishouden en wasjes draaien... dan mag ik straks mezelf bezig houden met het boek van Judith Beck Lezen

Allemaal een fijne dag gewenst en succes rond jullie weegmomentje Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 3:47    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 21

Bereid je voor op je weegdag!!

Het is absoluut noodzakelijk om jezelf te wegen.
Het sterkt je zelfvertrouwen.
Het houdt je bij de les als me bent aangekomen.
Het houdt je gemotiveerd om door te gaan.

Maar pas op als je met de verkeerde instelling op de weegschaal stapt. Het is belangrijk dat je de weegschaal vanaf nu gaat gebruiken om te bepalen wat je moet doen, niet om je stemming te laten beïnvloeden.
Maak een eigen grafiek en besef dat afvallen met schommelingen gaat maar dat de lijn uiteindelijk wel naar beneden moet.
Is dat niet het geval pas dan je eetplan aan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 7:07    

Reageer met quote
Ik had vanmorgen dat weegmomentje Lachen ik weeg mezelf iedere dag.... ik hou dan controle over mijn gewicht.
Schommelingen kan ik wel aan.... en deze schommelingen hebben vooral te maken met mijn.... eten buiten mijn eetplandag Erg blij

Ik kan daar absoluut goed tegen... het beïnvloed mijn humeur niet.

Maar vanmorgen was ik eerst 100.1 en toen 100 De muur! De muur! De muur! De muur! De muur! De muur! De muur! daar wordt je toch helemaal gek van Erg blij
Ik dacht op een gegeven moment fuck it Vinger ik ga naar mijn werk Erg blij
En toen ik weer thuis kwam... was ik 99.8 cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader Deze week ben ik 1,5 kg afgevallen !!!!
Zo blij mee eindelijk weer onder die 100 Erg blij Dat is toch wel een hele magische grens ... van drie naar twee cijfertjes... Applaus

En nu op naar het volgende doel Erg blij

Laatst aangepast door marina132 op za 01 aug 2020 8:28, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 16:47    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jaaaa wat goed Marina!! Onder de honderd

Ik weeg me in principe ook iedere ochtend Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn Marina!
Nu de doorgaande lijn vasthouden...
Ik weegme1x per week. Kan er nu zelf weer op, maar elke dag is me te gortig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 22:37    

Reageer met quote
Dank je wel B25 en Dymphie Erg blij

Ik heb een heerlijk beginnetje gemaakt... en die stijgende lijn ga ik zeker door zetten.

Aan alles merk ik dat ik extra ballast kwijt ben... en dat bevalt mij prima Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 8:23    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Lekker Marina. Onder de 100. Super goed bezig.
Kampioen Applaus Applaus

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 22

Reageer op teleurstelling met 'Nou ja !

Waarbij Nou ja staat voor: ik vind het niet leuk maar
moet het accepteren en gewoon doorgaan!
Ook al vind je het niet fijn om met je eetgewoontes goed te leren omgaan, het is niet anders. Een andere manier is er niet om op een gezond gewicht te komen en te blijven.
Als je de veranderingen die je moet doorvoeren accepteert, wordt afvallen gemakkelijker.

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020 7:38    

Reageer met quote
Saskia245 schreef:
Lekker Marina. Onder de 100. Super goed bezig.
Kampioen Applaus Applaus

Dank je wel Saskia Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou ja............ niet als in; laat maar dus. Lachen Ik heb foute keuzes gemaakt. Man en zoon aan de zoutjes, zoooo moeilijk te weerstaan als je van hartig houd, maar zo fout ook als je wilt afvallen. Gisteren en vandaag redelijke dag weer. Ik weet hoe het moet maar toch..... nou ja, gewoon doorgaan maar. Lach

Marina zeker een magische grens over en nu nooit meer erover heen hoor. Want je doet het dus blijkbaar goed!

Ik heb eens in mijn lijstje gekeken, ben stabiel rond de 65 kilo al een hele tijd. Daar zou ik dus ook gewoon tevreden mee kunnen zijn zei het duveltje op mijn schouder, maar ik ga dat toch nog niet doen. Ik wil wat speling, juist omdat is zo schommel altijd. Dus ik klamp mij vast aan; zittend eten, een plan maken en daar aan vast houden. Min of meer dan toch. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 13:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 35 van 43