Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Niet groen maar ook geen rood Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
marina132 schreef:
En weer deze week 1.3 kg eraf... cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Nog 1.4 kg en ik zit onder de 100 Applaus Applaus

Super blij dat mijn inspanningen worden beloond Erg blij

Iedereen succes aankomende week... nieuwe week... nieuwe kansen !!!

Lekker hoor. Fijn dat het eerste doel steeds dichterbij komt. De 2 cijfers. Super. Goed bezig.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 14:26    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
marina132 schreef:
En weer deze week 1.3 kg eraf... cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Nog 1.4 kg en ik zit onder de 100 Applaus Applaus

Super blij dat mijn inspanningen worden beloond Erg blij

Iedereen succes aankomende week... nieuwe week... nieuwe kansen !!!

ja goed, het afvallen gaat je zeker weer lukken!!Beloning op de weegschaal is heel motiverend.
Daarna begint het echte werk en dan blijf je hier wegen en meepraten, minstens 5 jaar. Dan is het gevaar van weer aankomen geweken, is je nieuwe leefstijl geland.
Dat ga je deze keer gewoon doen!!

Dank je wel Elisabeth.... het afvallen gaat mij zeker lukken.... dat heb ik in het verleden ook gedaan... zelfs al voordat ik de weegclub online vond.
Mijn probleem is niet het afvallen... maar het eraf houden... en ik ga zeker jouw advies opvolgen om daarna ook hier te blijven..... want ik haal het er nog een keer af.... om daarna nooooooooit meer op dieet te moeten of hoeven.

En ik mezelf aan mijn eetplan ga houden Smile

Dit sprintje heeft mij al onwijs goed geholpen... en ik ben blij met jouw adviezen over hoe het wel moet Erg blij
De hele dag wordt ik eraan herinnerd als ik wat wil eten.... het gedrag herkennen en toegeven als het even niet ging als gepland.... heb ik ook geen moeite mee.

Van de week heb ik twee Indische balletjes op.. omdat zij in mijn gedachten zo lekker zijn Erg blij nou gaan deze niet in de frituur... dus die zullen geen pijn doen Lachen

En een Chrispy Chicken ..... iedereen vind ze zo lekker.... en ik had geen idee Jeuk dus heb ik er eentje geproefd ..... en hij was lekker smullen

En toch merk ik er niks van met de weegschaal..... maar voorlopig mag ik weer niks meer.... en dat vind ik zo sterk van mezelf Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 15:00    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Gewicht nog niet bekend.komteraan...we zijn weer thuis. En we hebben eenanaloge weegschaalbesteld. Daar kan ik rustig op gaan staan zonder dat de cijfers wegschieten...Als het goed is weet hijop een halve kilo nauwkeurig. Dat lijkt me goed genoeg voorlopig.

Het was goed op Terschelling en ik hoop er nog eens naar toe te gaan.
Nu weer beetje inmijn eigen ritme komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 17:59    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 18

Verander je definitie van vol!!

Als je na het eten niet in gematigde tot stevige pas een blokje om kunt lopen, betekent dat dat je te veel hebt gegeten en ook dat je definitie van vol niet klopt.
Jouw definitie van vol kan 1 van de redenen zijn waarom je bent aangekomen of waarom het niet lukt om af te vallen.
Kortom kijk naar portiegrootte, ook van gezond eten kun je te veel eten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 6:52    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Gewicht nog niet bekend.komteraan...we zijn weer thuis. En we hebben eenanaloge weegschaalbesteld. Daar kan ik rustig op gaan staan zonder dat de cijfers wegschieten...Als het goed is weet hijop een halve kilo nauwkeurig. Dat lijkt me goed genoeg voorlopig.

Het was goed op Terschelling en ik hoop er nog eens naar toe te gaan.
Nu weer beetje inmijn eigen ritme komen.

Fijn dat er nu een nieuwe weegschaal aan komt zodat jij je eigen toch gewoon kan blijven wegen.

En super dat het zo leuk was op Terschelling.... nu inderdaad thuis weer in jouw ritme komen.... maar ook weer alle gemakken ipv het behelpen op een camping.

Fijn weekend Dymphie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 8:40    

Reageer met quote
Grappig hè? Ik vind kamperen best te doen. Met de lift de caravan in en uit komen is echt een reuze hulp.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 10:46    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Grappig hè? Ik vind kamperen best te doen. Met de lift de caravan in en uit komen is echt een reuze hulp.

Dat is toch eigenlijk juist fijn Erg blij ik wist trouwens niet eens dat dat bestond een lift voor een caravan Lachen maar super dat er zulke hulpmiddelen bestaan... dat maakt het voor jou en jouw man wel een heel stuk prettiger Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 13:31    

Reageer met quote
Nooit bij stil gestaan natuurlijk. Wij ook niet, maar toen bleek dat ik niet met het gewone opstapje naar binnen kon, zijn we gaan googelen. Er is een bedrijf in de buurt van Bodegraven dat m heeft ontwikkeld. Da bedrijf maakt ook aanpassingen voor mindervaliden in de auto. Er h ante. Wel vette prijskaartjes aan, en als je €it soort dingen niet nodig hebt voor dagelijks gebruik valt vergoeding alg gauw af.

We zijn erondertussen wel achter gekomen dat erheen veel belemmeringen zijn van r misnoegd in een rolstoel. We waren vorig jaar al erg blij dat we de Mac ontdekt hadden met zijn invalidentoilet. Echt tor. Je hoeft er niet eens per se iets te gebruiken. In deze tijd is ie helaas nog dicht voor ons...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 17:02    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Nooit bij stil gestaan natuurlijk. Wij ook niet, maar toen bleek dat ik niet met het gewone opstapje naar binnen kon, zijn we gaan googelen. Er is een bedrijf in de buurt van Bodegraven dat m heeft ontwikkeld. Da bedrijf maakt ook aanpassingen voor mindervaliden in de auto. Er h ante. Wel vette prijskaartjes aan, en als je €it soort dingen niet nodig hebt voor dagelijks gebruik valt vergoeding alg gauw af.

We zijn erondertussen wel achter gekomen dat erheen veel belemmeringen zijn van r misnoegd in een rolstoel. We waren vorig jaar al erg blij dat we de Mac ontdekt hadden met zijn invalidentoilet. Echt tor. Je hoeft er niet eens per se iets te gebruiken. In deze tijd is ie helaas nog dicht voor ons...

Die vergoedingen die willen wat hé.... alsof minder validen niet op vakantie willen met een caravan.... al die nare regeltjes en wetjes hier in Nederland Rollende ogen

Maar gelukkig bestaan er deze hulpmiddelen... zodat jullie ook nog heerlijk kunnen kamperen.

En uiteraard komen er ook minder leuke dingen om de hoek kijken...zoals gebruik maken van het toilet...
op mijn werk is er ook geen invaliden toilet... alleen als de rolstoel smal genoeg is... kunnen wij de poortjes open zetten.

Daar zouden bedrijven toch meer rekening mee moeten en kunnen houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 8:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 32 van 43