Auteur |
Bericht |
JPee Super Weegclubfan

|
|
Niet groen maar ook geen rood  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jul 2020 9:56 |
|
 |
|
 |
Saskia245 Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jul 2020 14:26 |
|
 |
marina132 Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jul 2020 15:00 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10303 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Gewicht nog niet bekend.komteraan...we zijn weer thuis. En we hebben eenanaloge weegschaalbesteld. Daar kan ik rustig op gaan staan zonder dat de cijfers wegschieten...Als het goed is weet hijop een halve kilo nauwkeurig. Dat lijkt me goed genoeg voorlopig.
Het was goed op Terschelling en ik hoop er nog eens naar toe te gaan.
Nu weer beetje inmijn eigen ritme komen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 jul 2020 17:59 |
|
 |
|
 |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Dag 18
Verander je definitie van vol!!
Als je na het eten niet in gematigde tot stevige pas een blokje om kunt lopen, betekent dat dat je te veel hebt gegeten en ook dat je definitie van vol niet klopt.
Jouw definitie van vol kan 1 van de redenen zijn waarom je bent aangekomen of waarom het niet lukt om af te vallen.
Kortom kijk naar portiegrootte, ook van gezond eten kun je te veel eten!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jul 2020 6:52 |
|
 |

|
|
Dymphie schreef: | Gewicht nog niet bekend.komteraan...we zijn weer thuis. En we hebben eenanaloge weegschaalbesteld. Daar kan ik rustig op gaan staan zonder dat de cijfers wegschieten...Als het goed is weet hijop een halve kilo nauwkeurig. Dat lijkt me goed genoeg voorlopig.
Het was goed op Terschelling en ik hoop er nog eens naar toe te gaan.
Nu weer beetje inmijn eigen ritme komen. |
Fijn dat er nu een nieuwe weegschaal aan komt zodat jij je eigen toch gewoon kan blijven wegen.
En super dat het zo leuk was op Terschelling.... nu inderdaad thuis weer in jouw ritme komen.... maar ook weer alle gemakken ipv het behelpen op een camping.
Fijn weekend Dymphie  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jul 2020 8:40 |
|
 |

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10303 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Grappig hè? Ik vind kamperen best te doen. Met de lift de caravan in en uit komen is echt een reuze hulp._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jul 2020 10:46 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jul 2020 13:31 |
|
 |

|
|
Nooit bij stil gestaan natuurlijk. Wij ook niet, maar toen bleek dat ik niet met het gewone opstapje naar binnen kon, zijn we gaan googelen. Er is een bedrijf in de buurt van Bodegraven dat m heeft ontwikkeld. Da bedrijf maakt ook aanpassingen voor mindervaliden in de auto. Er h ante. Wel vette prijskaartjes aan, en als je €it soort dingen niet nodig hebt voor dagelijks gebruik valt vergoeding alg gauw af.
We zijn erondertussen wel achter gekomen dat erheen veel belemmeringen zijn van r misnoegd in een rolstoel. We waren vorig jaar al erg blij dat we de Mac ontdekt hadden met zijn invalidentoilet. Echt tor. Je hoeft er niet eens per se iets te gebruiken. In deze tijd is ie helaas nog dicht voor ons..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jul 2020 17:02 |
|
 |

|
|
Dymphie schreef: | Nooit bij stil gestaan natuurlijk. Wij ook niet, maar toen bleek dat ik niet met het gewone opstapje naar binnen kon, zijn we gaan googelen. Er is een bedrijf in de buurt van Bodegraven dat m heeft ontwikkeld. Da bedrijf maakt ook aanpassingen voor mindervaliden in de auto. Er h ante. Wel vette prijskaartjes aan, en als je €it soort dingen niet nodig hebt voor dagelijks gebruik valt vergoeding alg gauw af.
We zijn erondertussen wel achter gekomen dat erheen veel belemmeringen zijn van r misnoegd in een rolstoel. We waren vorig jaar al erg blij dat we de Mac ontdekt hadden met zijn invalidentoilet. Echt tor. Je hoeft er niet eens per se iets te gebruiken. In deze tijd is ie helaas nog dicht voor ons... |
Die vergoedingen die willen wat hé.... alsof minder validen niet op vakantie willen met een caravan.... al die nare regeltjes en wetjes hier in Nederland
Maar gelukkig bestaan er deze hulpmiddelen... zodat jullie ook nog heerlijk kunnen kamperen.
En uiteraard komen er ook minder leuke dingen om de hoek kijken...zoals gebruik maken van het toilet...
op mijn werk is er ook geen invaliden toilet... alleen als de rolstoel smal genoeg is... kunnen wij de poortjes open zetten.
Daar zouden bedrijven toch meer rekening mee moeten en kunnen houden._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 jul 2020 8:26 |
|
 |
|
|