Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jenni-A
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankje Elisabeth!! Fijn om te weten dat ik straks weer bij ben ohhh Misschien niet heel belangrijk, maar wel leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 21:51    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
AnnikaACB schreef:
Oh dear... Nee ik ben echt dat dikkertje dat dan op het volle treinstation (onderweg naar huis waar ik avondeten ga maken) nog steeds een vette hap naar binnen werkt. Ik zie de ogen dan altijd op me vallen, maar de schaamte bokst niet op tegen die eindeloze ondermijnende gedachtes. ja, behalve wanneer het al te laat is... Dan komt het schuldgevoel dubbel zo hard aan Schaam Schaam Nouja, laat ik maar zeggen dat ik dat WAS. Ik ben nu met verbetering bezig en maak mezelf iedere dag een stukje sterker Rollende ogen

Fijn om te lezen dat jullie partners/gezin jullie ook steunen. Eerlijk gezegd kan mijn vriend er hier ook echt niet om heen. Sinds vandaag hangen er boven mijn nachtkastje en op mijn thuiswerkplek nieuwe grote briefjes met " COMPLIMENT" er op Uitlachen De opdracht van dag 4... Mezelf vaker een schouderklopje geven voor de dingen die wél goed gaan.

ja was ik ook hoor! En dan ook al het avondeten nog opeten ondanks geen trek meer.. maar inderdaad, daar ga je aan werken! Komt wel! En nu jezelf een compliment geven voor dat je die kaarten hebt opgehangen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 13

Overwin je eetdrang!!

Door te wachten totdat je eetdrang overgaateer je je hunkering naar eten beter te verdragen en zul je er steeds meer op vertrouwen dat je het kunt.

Gebruik hiervoor denktechnieken
Benoem het gevoel
Wees vastberaden
Geef jezelf geen keus
Stel je voor hoe het voelt als je toegeeft
Herinner je eraan waarom je deze drang wilt weerstaan

Gebruik gedragstechnieken
Neem echt afstand van het eten, loop weg, doe het weg
Drink iets met weinig calorieën
Ontspan je
Zoek afleiding

Hoe vaker je weerstand kunt bieden door deze technieken te gebruiken des te makkelijker wordt het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 6:56    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
marina132 schreef:
Elisabeth01 schreef:
Angina

Wel fijn dat je het thuis gewoon kunt bespreken en dat er dan ook rekening mee gehouden wordt.
Uiteindelijk moet je het zelf gaan doen maar een beetje steun is nooit weg.

Hier bespreek ik 1x in de 2 dagen een dagonderwerp dus als het goed is loop je ons uiteindelijk in.
Maar maakt ook niet uit, veel oefeningen moeten toch elke dag herhaald worden.

Angina Lachen

Was een reactie op AnnikaACB

Dat begreep ik wel maar ik moest een beetje gniffelen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 9:17    

Reageer met quote
Saskia en flying missy een fijne vakantie toegewenst.

@annika slanke mensen mogen best nog wel zo’n snackje eten... maar naar dikkere mensen wordt er toch anders gekeken... wel ja joh... gooi er nog maar een snackje in... jij kan het nog wel hebben...

En daar moeten wij boven staan.... om domme mensen die dom denken of domme opmerkingen maken.

En vooral denken als je er nu voorbij loopt.... het is enorm lekker maar ook enorm slecht voor mij.

Het is een kwestie van jouw mindset... en dit kan je trainen.

@crebster

Goed bezig... en fijn dat jouw man jou zo goed steunt... wij zitten nu midden in een leerproces... en daarom vallen jouw andere dingen buiten op die je normaal als “normaal” beschouwde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 9:23    

Reageer met quote
Fijn dat jij het boek bespreekt Elisabeth Erg blij het motiveert toch iedere keer weer om het boek weer te pakken en de volgende oefeningen te gaan doen cheerleader

Morgen heb ik een vrije dag ... ben alleen... ga mijn boodschappen halen.... en dat is een goede dag om mijn dag te evalueren.

Dus ik ben benieuwd... en mss is dat wel een training die je dagelijks kan doen... de tijd zal het leren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 9:26    

Reageer met quote
Ik zou vandaag mijn evaluatie dag doen.... maar daar komt nu niks van terecht Rollende ogen

Gisteren had ik ineens een nachtdienst om een collega te helpen ivm met een zieke opa... dus heb ik gewerkt van 21.00 u tot 06.00 u... ik ben net wakker en ben enorm brak.
Dat is ook niet raar als je voor de nachtdienst maar twee uur heb kunnen slapen Draai

Dus weer even een andere dag inplannen Erg blij

De weegschaal lachte mij wel toe vandaag... daar ben ik dan wel weer enorm blij mee cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Zo zie je maar, elk nadeel heeft zo zijn voordeel Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 12:19    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Zo zie je maar, elk nadeel heeft zo zijn voordeel Lachen Lachen

Zeker te weten Elisabeth Erg blij

Ik had een bakje meegenomen met snoeptomaatjes en druifjes... en daar mocht ik van snoepen mijn gehele dienst Erg blij

Om ongeveer half 4 ga ik alles afbakken .... al die heerlijke geuren van vers gebakken broodjes.... koekjes enz Kok

Ennnnnn...... het doet mij helemaal ...... UH !!!! .... NIKS !!!!!! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:05    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Zouden jullie het erg vinden dat ik mij in dit sprintje gaat uitschrijven.
Heb respect hoe jullie het boek bespreken en de opdrachten netjes uitvoeren en wens jullie allemaal een blijvend succes ermee.

Helaas heb ik gemerkt dat dit sprintje niet past bij mijn denkwijze, het ligt geheel aan mij zelfs, laat dat duidelijk zijn.

Groetjes aan al de kanjers van dit sprintje,

Crebster.

Elisabeth@ Wil jij mij nu uit het sprintje verwijderen? Thanks Duim

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 28 van 43