Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier mezelf ook vermaakt hoor met een verjaardag en lekker weer! En nu snel naar bed Erg blij

Toch geen probleem dat je niet elke dag komt! Terug lezen is altijd goed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 12

Ervaar dat honger geen noodsituatie is!
Doe de oefening, schrijf op hoe onprettig je je voelt en vergelijk dat met andere situatie s.
Je hoeft niet persé te eten als je honger hebt. Dat je wilt eten betekent niet dat je dat ook altijd moet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 7:03    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
De favoriete oefening... Vandaag meteen maar doen! Doe jij hem elke keer dat je het boek doorneemt opnieuw Elisabeth?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 7:10    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heel klein groen hokje en toch 3 x wat lekkers bij de koffie gehad dit weekend. Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 13:13    

Reageer met quote
B25 schreef:
De favoriete oefening... Vandaag meteen maar doen! Doe jij hem elke keer dat je het boek doorneemt opnieuw Elisabeth?

Nee, oefen er niet mee. Maak vrij regelmatig mee dat ik noodgedwongen een maaltijd oversla.
Nuchter blijven voor onderzoek, te druk, of niks Vegan voor handen. Doet me eigenlijk niks,,weet allang dat het geen noodsituatie is Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 19:27    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Haha Nee heel goed!

Hier is de opdracht weer prima gegaan. Honger is geen noodsituatie. En als je jezelf bezig houdt heb ik ook eigenlijk weinig honger of trek.

Pas rond 5 uur wilde ik graag m'n cappuccino :p

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 20:03    
Vrouw Weeggegevens   Jenni-A
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben wel blij dat ik nu stap voor stap door het boek heen ga. Ervaren dat honger geen noodsituatie is moet bij mij nog komen Schaam Schaam

Vandaag dag 3 aan mijn kant; vanaf vandaag accepteren dat ik alleen nog maar zitten ga eten.

Toen ik dit eerder in het sprintje las, dacht ik nog even 'ik eet toch altijd zittend', maar vooral het voorbeeld uit het boek van even iets uit de koelkast snoepen terwijl je eigenlijk iets anders ging pakken is bij mij een hele bekende. Ik heb nu twee grote briefjes in de keuken opgehangen (één bij de broodplank, en één op de koelkast) met heel groot "ZITTEND ETEN" er op. Ik heb ook een motivatiekaart gemaakt met de ondermijnende + steunende gedachtes.

Mijn vriend begon wat sceptisch, maar ik deel nu iedere dag de nieuwe opdracht met hem. Vroeger zou ik van hem vragen om mij ook verantwoordelijk te houden, maar de herinnering voelt van hem voelt nu meer als een fijne bonus. Ook als hij er niet is moet ik het zelf doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 21:27    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Honger is zeker geen nood situatie Uitroep

Gisteren gewerkt van 05.00 tot 13.00 u en toen zei een collega heb jij wel kunnen eten... het was nogal druk.
En ik Nee daar heb ik geen tijd voor gehad... maar ik had ook geen honger Lachen

Het werkt echt als je honger niet als een enorme alarmfase 1 ziet... zin in eten gaat namelijk weg.

En ik ben tijdens mijn dienst omringt door heerlijke geuren.... pizza die afgebakken wordt enz.
Ik kijk de hele dienst naar een saladierre met allerlei snaai dingetjes... maar ik heb daar al weken niks van gepakt. ( oké een eitje Schaam Schaam maar dat brengt mijn dieet niet in gevaar )

En toen ik gisteren thuis kwam heb ik een twee boterhammen gegeten met appelstroop ( eigenlijk had Elisabeth dat neergezet in een bericht en daar had ik al dagen zin in ) ik had een half broodje gehaald omdat mijn kleinkinderen vandaag komen, dus ik heb zitten smullen smullen

Mijn kleindochter van bijna 3 heeft een enorme voorkeur voor gezond snoepen... dus ik heb haar favoriet in huis gehaald... snoep paprikaatjes ... daarnaast mag zij een keer iets lekkers kiezen.
Straks als zij komt samen met haar 9 maanden oude broertje.. maak ik een lekkere smoothie voor haar Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 6:57    

Reageer met quote
Angina

Wel fijn dat je het thuis gewoon kunt bespreken en dat er dan ook rekening mee gehouden wordt.
Uiteindelijk moet je het zelf gaan doen maar een beetje steun is nooit weg.

Hier bespreek ik 1x in de 2 dagen een dagonderwerp dus als het goed is loop je ons uiteindelijk in.
Maar maakt ook niet uit, veel oefeningen moeten toch elke dag herhaald worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 6:58    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Angina

Wel fijn dat je het thuis gewoon kunt bespreken en dat er dan ook rekening mee gehouden wordt.
Uiteindelijk moet je het zelf gaan doen maar een beetje steun is nooit weg.

Hier bespreek ik 1x in de 2 dagen een dagonderwerp dus als het goed is loop je ons uiteindelijk in.
Maar maakt ook niet uit, veel oefeningen moeten toch elke dag herhaald worden.

Angina Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 6:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 26 van 43