Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Super crebster! Wat goed dat je ook nieuwe dingen gaat proberen. En sowieso lijkt biologisch me beter hoor! Lekker doen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2020 16:01    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
B25 schreef:
Haha ja daar zal je vast snel van afvallen :p Lachen wel slecht voor je tanden denk ik, de hele dag ananas en citroen...

Maar echt.... ik kan het niet geloven dat iemand denkt dat dit voor langere tijd een resultaat oplevert Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2020 21:03    

Reageer met quote
Crebster schreef:
Hallo allemaal,

Nou, het is gebeurd hoor! ja ja...je leest het goed. Ik ben bezig om meer gezonde producten te gebruiken betreft voeding. Wil meer biologisch en plantaardige producten gebruiken en zelf bijvoorbeeld af en toe wat sauzen maken..

Vanmiddag naar de Jumbo gegaan en ff gekeken naar de hummes. Ik wist niet wat het was. Op internet heb ik er een hoop over gelezen en ben op zoek gegaan naar dit product.
Samen met mijn man vanmiddag de hummes uitgeprobeerd op een klein toastje (had ff niet anders), want nu wilden we wel eens weten hoe hummes smaakt.
We hadden drie smaken in een bakje. Hummes met pompoen, zoete peper en ras el hanout. Super gezonde kruiden erin en ja...wat is dat lekker zeg.

Ook plantaardige amandeldrink ongezoet gehaald. Dat is maar 33 kcal -200cc. Daar kan ik straks mooi mijn havermoutpap van maken. Dat scheelt ook enorm met de koolhydraten.

Zo gaan we stapje voor stapje naar een bewuster/gezonder voedingspatroon. En beetje voor beetje leer ik wat andere dingen eten.

Soms heb ik moeite om te geloven of plantaardig/biologisch nu echt wel gezonder is, maar producten zonder toevoegingen is, lijkt mij, al zo wie zo een betere keuze.

Vanavond maak ik kip/kerrie op eigen manier en met zelf gemaakte kerrie saus van plantaardige kokosmelk. Met verse champignons, prei, ui en peterselie mix, verse kruiden zoals kerrie en verse gember, mager kipfilet geserveerd met bloemkoolrijst.

Ben het zo giga zat die aardappelen met groente en vlees/ei...bah...nu met dit weer lekker kokkerellen. Manlief had al een heel menu uitgekiend voor de hele week, maar ik was het spuugzat en nu wil ik echt lekker, maar gezond eten, ha ha ha...

Ga straks mijn best doen en zal er langzaam, zittend met volle teugen samen met mijn hubbie van genieten!

Crebster is helemaal om!

Ik eet ook niet alles biologisch hoor.... en dat hoeft ook niet.

En ik koop volgens mij alleen de knoflook biologisch en voor de rest normale goedkopere groente.

Wel goed dat jij van alles gaat uitproberen..,, als jij veel gaat koken,,, ga jij er ook veel meer plezier erin krijgen,

En ga lekker zo door,, probeer dingen uit.

En weet je wat ook lekker is hummes op een crackertje en dan vleeswaren kipfilet smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2020 21:06    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik koop alleen vlees biologisch eigenlijk. Groenten niet Erg blij scharrel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2020 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Jenni-A
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wow Crebster! Wat een fantastische omslag! Ik ben blij dat je er nu achter komt dat gezond eten ook heel lekker kan zijn Erg blij

Mijn boek is vandaag binnen gekomen en ALLE dingen die in hoofdstuk 1 staan zijn zó herkenbaar. Aan de ene kant natuurlijk balen dat ik al die ondermijnende gedachtes ervaar, maar het geeft enorm veel hoop dat haar methode juist die mensen helpt. Laat maar komen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2020 22:54    

Reageer met quote
Fijn Annika dat jij zo enthousiast ben over het boek Erg blij en dat jij ook al herkenning ziet.

Ik ben zelf ook benieuwd wat het boek ons gaat brengen... maar dat afvallen alleen niet genoeg is... daar ben ik al mijn hele leven mee bekend helaas Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 3:34    

Reageer met quote
Wauw deze week 1,2 kilo afgevallen cheerleader

Het gaat lekker zo... en ik ben er enorm blij mee dat al mijn inspanningen ook worden beloond Applaus

Weer een nieuwe week in aantocht met weer nieuwe kansen en verder met het boek van Judith Beck Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 3:38    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
marina132 schreef:
B25 schreef:
Haha ja daar zal je vast snel van afvallen :p Lachen wel slecht voor je tanden denk ik, de hele dag ananas en citroen...

Maar echt.... ik kan het niet geloven dat iemand denkt dat dit voor langere tijd een resultaat oplevert Lachen

Dat is ook de gedachtenfout van afvallers. Het is niet voor nu even een kunstje om op gewicht te komen, niks mogen, afzien, gekke trucjes.
Op gewicht komen is niet lijnen maar in kleine stapjes leren wat een gezond voedingspatroon is. Door te oefenen en erover na te denken gewoontes veranderen.
In het begin is dat lastig maar zogauw het automatische piloot is hoort het gewoon bij je.
Door de jaren heen is mijn gedrag zo veranderd waardoor ik er ook van overtuigd ben dat ik niet meer zwaarder zal worden.

Of biologisch eten beter is voor je lijf weet ik niet. In ieder geval wel voor het milieu. Tja en wat betreft geen vlees,,dierlijke producten eten? Mijn cholesterol is bijzonder laag, het is in ieder geval goed voor minder gedode dieren, ben een dierenvriend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 7:09    
Vrouw Weeggegevens   Jenni-A
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
marina132 schreef:

Het gaat lekker zo... en ik ben er enorm blij mee dat al mijn inspanningen ook worden beloond Applaus

Weer een nieuwe week in aantocht met weer nieuwe kansen en verder met het boek van Judith Beck Erg blij

Woohoo! Netjes hoor. Erg blij

Bij mij deze week 0,2 kg we af. Dat klinkt niet als heel veel, maar het is voor het eerst in maanden dat er iets af is ipv bij. En dat terwijl ik nu toch even extra weinig kan bewegen. Eerste stapje is gezet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 7:45    

Reageer met quote
AnnikaACB schreef:
marina132 schreef:

Woohoo! Netjes hoor. Erg blij

Bij mij deze week 0,2 kg we af. Dat klinkt niet als heel veel, maar het is voor het eerst in maanden dat er iets af is ipv bij. En dat terwijl ik nu toch even extra weinig kan bewegen. Eerste stapje is gezet

Dank je wel annika Erg blij ik ben benieuwd wanneer de kilootjes aan de beurt zijn die verlatingsangst hebben Smile

En het lijkt misschien niet veel 200 gram... cheerleader maar het is een begin... en nu die koe bij de hoorns vatten en ga ervoor... een gezonder lijf met minder ballast.
Bij mij duurt het meestal twee weken eer ik lekker in een dieet zit... maar daarna ben ik enorm gemotiveerd.... geef jezelf de tijd om aan het dieet te wennen.

Succes aankomende week... jij kan dit Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 10:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 23 van 43