Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster schreef:
Hallo allemaal,

Hou op over de regenbuien. Gister gaan fietsen, want ik dacht:'Dat red ik wel'...nou Nee hoor...Zeikie en zeikie nat, net voordat ik thuis was. Ha ha ha..ik vind het stiekem heerlijk, want dan weet je dat je leeft met die druppels tegen je gezicht en je neus tegen de wind in. Maar ooohhhh wat een bui Lachen

Zoals jullie misschien nu wel weten ben ik een super slechte eter, maar ik heb mijn man laten verbazen hoe lekker ik o.a. sla kan maken. Heb zo zitten smullen en...heel langzaam gegeten. Moest wel, want ik had zoveel dingen in die sla zitten (voor mij doen zeker!), moest wel kauwen. Heerlijk en...gezond, zelfs met een klein beetje olijfolie erin etc.
Het gaat nog eens wat worden met mij in de keuken.

Allemaal de groetjes en hou vol!

Groetjes van Crebster.

Goed zo Crebster Applaus Applaus Applaus Applaus

Gewoon iets uit proberen... proeven en er niet aan ruiken.

Ik was ook een vreselijke slechte eter... sinds ik met op mezelf ben gaan wonen is het zoveel beter geworden.
Dit is waarschijnlijk ook een stuk van mijn opvoeding geweest.. ik hoefde niks... mocht alles.

En dan heb je zelf twee kinderen.... ik gaf ze juist die dingen die ik niet wilde eten... en het zijn twee ontzettende makkelijke eters... lusten bijna alles... en dan ben ik als moeder trots dat ik die cirkel heb doorbroken.

Maar nu... ik sta soms uren in de keuken... dan ben ik iets lekkers aan het klaarmaken... maar vooral...... GEZOND !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 20:32    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Haha ik lust juist echt alles. Dat is wel zo makkelijk Erg blij ook echt heel fijn Marina dat jij voor je kinderen de cirkel hebt doorbroken en niet alleen hebt gekookt wat jij zelf lekker vond!

Lekker dat jullie zo gezond aan het koken zijn geslagen! Dat voelt wel goed natuurlijk!

Oei oei die regen :p ik kan me daar ook zo op verkijken! Alleen ik geniet er niet zo van als ik natgeregend word hoor :p

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 9:46    

Reageer met quote
B25 schreef:
Haha ik lust juist echt alles. Dat is wel zo makkelijk Erg blij ook echt heel fijn Marina dat jij voor je kinderen de cirkel hebt doorbroken en niet alleen hebt gekookt wat jij zelf lekker vond!

Lekker dat jullie zo gezond aan het koken zijn geslagen! Dat voelt wel goed natuurlijk!

Oei oei die regen :p ik kan me daar ook zo op verkijken! Alleen ik geniet er niet zo van als ik natgeregend word hoor :p

Heerlijk om al die gezonde maaltijden op tafel te toveren... mijn man valt gezellig met mij mee af... niet dat daar heel veel af moet... maar het kan nooit geen kwaad al dat gezonde voer Smile

Regen vind ik op zich niet zo heel erg... het heeft toch ook altijd weer zijn charme... en het is goed voor de natuur anders zou alles nooit zo mooi groen blijven Smile en ik moet zo werken dus... ik heb er dan helemaal geen moeite mee Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 9:56    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Haha ieder zijn ding. Ik ga best stukken wandelen met de kinderen in de regen hoor, geen probleem mee. Of naar de speeltuin (uitkijken met regenbroek op een natte glijbaan heb ik wel geleerd Lachen, dan ga je pas echt snel) Maar dan wel met m'n regenpak aan :p. Anders vind ik het echt helemaal niks. Dat geplak, bah :p

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Weer even heerlijk bijgelezen. Super om alle motivaties te lezen maar zeker ook alle ideeën en adviezen. Vooral de herhaling van de punten die ik graag ingeprent wil hebben is super fijn. Heb al regelmatig in de keuken gestaan dan mijn hand (met iets) al bijna in mijn mond is. Dat er dan een lampje gaat branden en dat ik er vanaf zie. Kan dan echt trots zijn op mezelf.
Vanmorgen moest ik ergens heen, het regende hard. Toch de auto laten staan en de paraplu mee en het voet. Daarna met een omweg terug waardoor ik nu al een 5 kilometer in de benen heb. Geniet dan echt van de regen. Zometeen nog even te voet boodschappen doen. Kan ik ook niet teveel meenemen, kan het dan niet dragen waardoor ik echt keuzes moet maken. Met de auto neem ik toch regelmatig dingen mee die niet op het lijstje staan.

Afgelopen week een paar keer even een uitschitterende gehad maar kon het daarna wel weer meteen oppakken. Super blij mee.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 11:36    

Reageer met quote
Goed bezig Saskia

Elke beweging is er een... en dat kan soms simpel zijn Lopen

Lopend naar de supermarkt... dan kan je inderdaad weinig meenemen.... keuzes maken ... good thinking Smile............Boodschappen

En bezig zijn met onbewust gedrag... jij krijgt van mij een dikke 10 cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 12:05    

Reageer met quote
Ik heb net een klein boekje gekocht om mijn motivatie kaarten in te schrijven... deze kan overal mee naar toe... en mocht er nog iets te binnen schieten dan kan ik dat er direct inschrijven Smile
En ik kan het op ieder moment van de dag lezen.

Ik moest toch weer mijn aantekeningen van mijn motivatie erbij pakken want ik was de helft alweer bijna vergeten ... zo snel gaat dat dus Sip

En nieuwe memoblaadjes Erg blij die van twee jaar geleden plakte niet meer zo goed Lachen

Straks werken .... en dan krijg ik weer genoeg beweging Lopen

Mijn eigen ovenschoteltje in de tas ( voorbereiding / eetplan )

Ik zag dat de weegschaal weer aardig voor mij was vanmorgen.... dus ik ben super blij Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 12:11    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
marina132 schreef:
Goed bezig Saskia

Elke beweging is er een... en dat kan soms simpel zijn Lopen

Lopend naar de supermarkt... dan kan je inderdaad weinig meenemen.... keuzes maken ... good thinking Smile............Boodschappen

En bezig zijn met onbewust gedrag... jij krijgt van mij een dikke 10 cheerleader

Dank je wel Marina voor deze lieve woorden.

Werk ze zometeen en geniet van je overschoteltje.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 12:20    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oh leuk zo'n klein boekje! Heb ik ook! Met zon mini potloodje erbij. Altijd leuk om je met zulke dingetjes te verwennen!

Goed gedaan Saskia! Dat zijn echt de momentjes waar je wat mee wint Erg blij

Fijn dat de weegschaal lief was vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Jenni-A
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heerlijk inspirerend dit. Het kwam héél even in mij op om alle dingen op te noemen die ik qua beweging niet kan, maar kan het nu gelijk ombuigen naar wat wél. Ik ga morgen weer eens beginnen met (staande) yoga en krachtoefeningen voor m'n armen. Ook de wandelingen met de hond mogen wel iets langer. Over een paar weken ook weer andere activiteiten. Man... Ik kan niet wachten om weer in het zwembad te liggen!

Ik was me vanmiddag heel bewust dat ik vrijwel automatisch iets aan het snoepen was tijdens het koken. Staand!! Dat mag dus niet. En er voor zitten is ook raar, dus gewoon niet snoepen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 20:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 21 van 43