Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Marina het is echt ongehoord, helemaal geen pauze. Geschokt Ik werk ook zonder officiele pauze en krijg die tijd dan doorbetaald. Maar er is altijd wel even tijd om rustig te eten ergens gedurende de dienst. Kan niet goed zijn om op die manier te eten. Maar ja, een vaste aanstelling is heel wat waard tegenwoordig en als je je werk dan ook nog leuk vind...……

Elisabeth, ik zit wel op de camping en morgen een drukke dag. Ik pak het maandag op, ok? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 20:23    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee! Pak het boek er weer bij.
Morgen begin ik er in te lezen. Schrift en systeemkaarten heb ik nog. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 21:13    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
@missy
ja tuurlijk maandag ook goed, ga proberen weer stap 1 tot 42 neer te zetten om de dag.
Dan zijn we er 12 weken mee bezig ipv 6, hebben we iets meer tijd om te reageren.
Oftewel, dit moet een stimulerend sprintje worden met aandachtspunten waar we de rest van het leven iets aan hebben Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 21:22    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
@missy

Zeker een vaste aanstelling is veel waard tegenwoordig, en ik doe het werk nu ongeveer twee en een half jaar... en eigenlijk heb ik het niet eens meer door dat er geen pauze meer tussen zit.
De tijd gaat daar ook super snel... voordat ik het weet is het weer einde dienst.
En ik krijg er volop beweging dus een sportschool bespaar ik weer uit Lachen

@elisabeth... ik kijk even precies wat systeemkaarten precies inhouden en ik zal een schrift halen waar ik het een en ander in kan schrijven.
Ik heb er zin in Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 0:50    

Reageer met quote
Op uw plaatsen....Het belang van een stevige basis.

Dag 1

Zet de voordelen van afvallen op een rijtje!

Schrijf dit op, hang dit op, zet het in je telefoon, zorg ervoor dat je bij moeilijke momenten het weer makkelijk door kunt lezen waarom je ook alweer af wilt vallen.
Je voordeel, motivatiekaart ga je dagelijks even lezen zodat je weet waarvoor je het doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 7:15    

Reageer met quote
Mijn motivatie: geen extra druk op mijn gewrichten, mobiel blijven op de lange termijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 7:24    

Reageer met quote
Nu snap ik de motivatie kaarten weer Erg blij

Maar mijn motivatie is om af te vallen is :

Dat ik langer mee wil voor mijn gezin en kleinkinderen, en ik lichamelijk minder last heb van al die overtollige kilo’s.
Weer lekker shoppen... kleding staat zoveel leuker als je op een gezond gewicht ben.

Overgewicht Sip

En na ongeveer 35 kilo lichter Lach ( ik zet deze foto als achtergrond op mijn telefoon ) wellicht kan het mij helpen hoe blij ik was met dit resultaat Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 8:57    

Reageer met quote
@Marina

Jeeh wat een verschil! Denk inderdaad dat een foto op gezond bmi een sterke motivatie geeft.
Toen ik af ging vallen heb ik een skinny jeans gekocht 4 maten kleiner. Was mijn doelbroek en deze hing al die tijd aan de kledingskast zodat ik hem paar x op de dag zag hangen.
Zo kon ik gewoon weg niet mijn doel vergeten en bij moeilijke momenten probeerde ik deze vast aan te trekken.
Nou, had ik gelijk geen zin meer om meer te eten dan goed voor me was Lachen

Kan nog steeds geen afscheid van deze broek nemen maar is me echt te groot.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 9:53    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@Marina

Jeeh wat een verschil! Denk inderdaad dat een foto op gezond bmi een sterke motivatie geeft.
Toen ik af ging vallen heb ik een skinny jeans gekocht 4 maten kleiner. Was mijn doelbroek en deze hing al die tijd aan de kledingskast zodat ik hem paar x op de dag zag hangen.
Zo kon ik gewoon weg niet mijn doel vergeten en bij moeilijke momenten probeerde ik deze vast aan te trekken.
Nou, had ik gelijk geen zin meer om meer te eten dan goed voor me was Lachen

Kan nog steeds geen afscheid van deze broek nemen maar is me echt te groot.

Echt hé Elisabeth.... het was een enorm verschil met al die kilo’s die ik kwijt was... en wat voelde ik mij toen goed....
Maar het is mij al eerder gelukt en dit keer ben ik weer zo eigenwijs dat ik de overtollige kilo’s er weer af ga halen.

En mss is dat ook een idee om het broekje die ik daar aan heb en het blousje aan de kast hang in mijn slaapkamer... dan zie ik het iedere dag en dat geeft mij vast nog een extra boost om door te pakken... overigens moet ik deze wel uit een doos van zolder halen.... want ik had alle te kleine kleding uit de kast gehaald .. en opgeborgen Erg blij dat is ook niet raar als je veel kleding heb ... maar dan in alle maten hahahaha

Ik ga nu jouw advies opvolgen.... als ik mijn gewicht behaal blijf ik hier schrijven om mijn gewicht dan ook te behouden.
Mede ook om andere te steunen... zoals jij ook al wat jaartjes hier doet.

En ik begrijp wel dat jij geen afscheid kan nemen van jouw broekkie... het schept toch een band Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 10:03    

Reageer met quote
Anneke69 schreef:
Ik doe ook mee! Pak het boek er weer bij.
Morgen begin ik er in te lezen. Schrift en systeemkaarten heb ik nog. Lachen

Heb ik denk ik overheen gelezen.
Leuk dat je meedoet, altijd goed om weer te herhalen want er blijven denkfoutjes insluipen.
Gewoontes veranderen is een stroperig gebeuren maar het kan en dan heb je daar de rest van je leven profijt van.
We gaan er weer voor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 13:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 3 van 43