Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Crebster schreef:
Hallo allemaal,

Neem mij niet kwalijk dat ik ff binnen kom vallen, maar ik vind het onderwerp van Judith Beck zo interessant.
Zou iemand de epub van Judith Beck met mij willen delen, of ben ik nu te brutaal.
Anders koop ik dat boek wel natuurlijk, maar dan nog de vraag....met wel boek zal ik dan beginnen?

Iedereen heel veel succes allemaal.

Groetjes van Crebster.

Het roze boek van Judith,,dieetoplossing kost ongeveer.20 euro, echt dat is het zeer zeker waard. Want het blijft herhalen! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 17:09    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Crebster schreef:
Hallo allemaal,

Neem mij niet kwalijk dat ik ff binnen kom vallen, maar ik vind het onderwerp van Judith Beck zo interessant.
Zou iemand de epub van Judith Beck met mij willen delen, of ben ik nu te brutaal.
Anders koop ik dat boek wel natuurlijk, maar dan nog de vraag....met wel boek zal ik dan beginnen?

Iedereen heel veel succes allemaal.

Groetjes van Crebster.

Het roze boek van Judith,,dieetoplossing kost ongeveer.20 euro, echt dat is het zeer zeker waard. Want het blijft herhalen! Lachen

Ohh die heb ik idd gezien, bedankt, dan weet ik dat ik de goede heb.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 17:12    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Die heb ik ook! Gewoon het boek dus, geen ebook. Ik wist niet dat er ook andere waren eigenlijk? Oh ik zie het al, een werkboek. Heeft dat nog toegevoegde waarde? Denk dat je er met het boek alleen wel komt toch?

Goed van je Annie! Mooi hè, die roze prullenbak! Voelt altijd zo stom van die lekkere dure kazen, maar inderdaad, in kaas zit niet bepaald weinig Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 17:50    

Reageer met quote
@Crebster, je staat nog niet bij de deelnemers!
Ik ga eind vd week dit sprintje sluiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 18:43    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@Crebster, je staat nog niet bij de deelnemers!
Ik ga eind vd week dit sprintje sluiten.

Ohhh, ik dacht dat ie al gesloten was, vandaar. Zit wel in heel veel sprintjes en haal soms de hele boel door elkaar. Schaam Schaam

Nou, ik doe mee hoor en hoop een boel te leren. Ga binnenkort dat boek kopen van Judith, want ik ben toch gauw jarig, leuk cadeautje en anders haal ik dat boek zelf. Duim

Groetjes allemaal en heel veel succes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 20:14    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Nou ik aan het oefenen om langzaam te eten, maar vergat het steeds weer.
Niet goed gegaan vandaag. Weet niet wat ik had, maar bleef maar trek houden. Ik heb er maar aan toegegeven.
Tegen de avond was de onrust weg en heb ik niets meer genomen.
Morgen "gewoon" weer door.
Eerst de motivatie kaarten lezen, dan zwemmen en daarna mijn menu, wat ik al gemaakt hebt, volgen. Dan komt het vast weer goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 21:31    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,
WTben ikblij dat er weer een Beck’ s sprintje is.! Ik heb het zo gemist.Ik haak weer graag aan. Op een slow tempo. Fijn Elisabeth!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 21:50    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Hoi allemaal,
WTben ikblij dat er weer een Beck’ s sprintje is.! Ik heb het zo gemist.Ik haak weer graag aan. Op een slow tempo. Fijn Elisabeth!!

ja, ga gewoon weer zo n beetje om de dag een dag bespreken uit het boek. Dus niet te snel, zodat iedereen kan reageren maar ook niet te langzaam zodat we vergeten waar we ook alweer mee bezig zijn.

We zijn nu nog bezig met de basis.
Zet de voordelen van afvallen op een rijtje, motivatiekaart
Kies een verantwoord eetplan
Ga zitten als je eet
Geef jezelf een compliment
Eet langzaam en aandachtig

Dus aanhaken kan nog gewoon, veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 7:03    

Reageer met quote
Dag 6

Zoek een dieetcoach!

Om je gemotiveerd te houden
Je zelfvertrouwen te vergroten
Je te helpen problemen op te lossen
Je bij de les te houden
Je helpen jezelf van een afstandje te bekijken

Zelf heb ik toen ik af ging vallen contact gezocht met een diëtiste. Zij heeft met mij meegekeken wat voor mij een gezond voedingspatroon is wat ook op de langere termijn goed te doen is.
Doordat ik daar ook op de weegschaal ging was dat toch een extra stimulans.
Heel af en toe plan ik een bezoek en spreek ik mijn eetwijze door en krijg dan nog wat tips.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 7:14    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
B25 schreef:
marina132 schreef:
Elisabeth01 schreef:
Ik haal ook niet alleen boodschappen voor mezelf maar verwen ook de andere graag met goede voeding dus sla bepaalde paden echt over.

Mijn gezin eet iedere dag zo gezond mogelijk.... maar zij zijn niet op dieet... dus bepaalde paden overslaan in een supermarkt gaat voor mij niet werken.

Ik zal het eens voorstellen hier Smile

Nou schatjes, ik haal de boodschappen maar al het ongezonde lekkers mogen jullie zelf nog even halen! Ik kom niet meer in het koek/snoep/chips pad! Kan best toch!

Ik vind het vrij slim, om dat pad te vermijden als je er anders te snel in verleiding komt. Mijn gezin (maar de kinderen zijn nog maar 3 en 1) snoepen van druiven en aardbeien. Dus nog geen snoep etc, behalve met een verjaardag een taartje oid, en op visite een koekje. (Die van 3 dan, mijn zoon van 1 krijgt nog geen suiker in die vorm) Nu ik erover nadenk is sinds de corona tijd, dat mijn man thuis was, er een beetje ingeslopen dat mijn dochter nu in de middag altijd een beker limonade krijgt bij het fruit (als ik een cappuccino neem) terwijl ze voorheen altijd blij was met een beker melk schuim. Ik zal ook voor haar eens kijken of ik dat terug kan schuiven, want ik ben er van overtuigd dat minder van dat soort dingen beter is. Ook voor later.

Voor mij is dat wel ook een reden dat ik blij ben met Judith Beck. Dat ze me niet steeds hoeven te zien jojo'en. Want dat lijkt me gewoon een beetje een slecht voorbeeld of zo. Dus ik hoop dat de cognitieve gedragstherapie mij een beetje helpt om de slechte relatie met eten (eten als troost bijv) naar de achtergrond te verdrijven en daarmee ook een beter voorbeeld te worden voor de kinderen. (Motivatiekaart maken!)

Leuk geschreven B25

Maar mijn situatie is anders... Rollende ogen

Ik heb twee dochters ( 30 en 26 ) .... een thuis en een die al wat jaartjes de deur uit is... en zelf twee kinderen heeft... mijn kleinkinderen ( 2... bijna 3 en 8 maanden )

Ik haal voor mijn twee gezinsleden wel wat met de boodschappen mee wat ik zelf niet mag.
En wat ik niet mag ligt in een la wat voor mij verboden terrein is... en dat lukt mij prima.... dat is de kunst van het weerstaan van wat er in huis is.

Gisteren heb ik mijn oppasdag gehad en ik heb weer genoten.
Mijn kleinzoon van 8 maanden is nog heel blij met zijn flesjes... groente en fruithapje... en mijn kleindochter eet voornamelijk fruit en vind paprika en komkommer ook geweldig... zij mag van haar ouders niet of nauwelijks snoepen... en oma werkt daar uiteraard aan mee.

Gisteren heb ik mijn smoothie dus moeten delen met kleine Zoëy .... er zit alleen Griekse yoghurt in ... vers fruit en komkommer... en dat was voor haar al een enorme traktatie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 7:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 15 van 43