Auteur |
Bericht |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Crebster schreef: | Hallo allemaal,
Neem mij niet kwalijk dat ik ff binnen kom vallen, maar ik vind het onderwerp van Judith Beck zo interessant.
Zou iemand de epub van Judith Beck met mij willen delen, of ben ik nu te brutaal.
Anders koop ik dat boek wel natuurlijk, maar dan nog de vraag....met wel boek zal ik dan beginnen?
Iedereen heel veel succes allemaal.
Groetjes van Crebster. |
Het roze boek van Judith,,dieetoplossing kost ongeveer.20 euro, echt dat is het zeer zeker waard. Want het blijft herhalen!  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 17:09 |
|
 |
|
 |
Crebster Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 17-10-2012 Berichten: 3557 Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten) Woonplaats: Brielle
|
|
Elisabeth01 schreef: | Crebster schreef: | Hallo allemaal,
Neem mij niet kwalijk dat ik ff binnen kom vallen, maar ik vind het onderwerp van Judith Beck zo interessant.
Zou iemand de epub van Judith Beck met mij willen delen, of ben ik nu te brutaal.
Anders koop ik dat boek wel natuurlijk, maar dan nog de vraag....met wel boek zal ik dan beginnen?
Iedereen heel veel succes allemaal.
Groetjes van Crebster. |
Het roze boek van Judith,,dieetoplossing kost ongeveer.20 euro, echt dat is het zeer zeker waard. Want het blijft herhalen!  |
Ohh die heb ik idd gezien, bedankt, dan weet ik dat ik de goede heb.
Groetjes Crebster. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 17:12 |
|
 |
B25 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2019 Berichten: 814 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noord Holland
|
|
Die heb ik ook! Gewoon het boek dus, geen ebook. Ik wist niet dat er ook andere waren eigenlijk? Oh ik zie het al, een werkboek. Heeft dat nog toegevoegde waarde? Denk dat je er met het boek alleen wel komt toch?
Goed van je Annie! Mooi hè, die roze prullenbak! Voelt altijd zo stom van die lekkere dure kazen, maar inderdaad, in kaas zit niet bepaald weinig  _________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 17:50 |
|
 |

|
|
@Crebster, je staat nog niet bij de deelnemers!
Ik ga eind vd week dit sprintje sluiten._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 18:43 |
|
 |
|
 |
Crebster Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 17-10-2012 Berichten: 3557 Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten) Woonplaats: Brielle
|
|
Elisabeth01 schreef: | @Crebster, je staat nog niet bij de deelnemers!
Ik ga eind vd week dit sprintje sluiten. |
Ohhh, ik dacht dat ie al gesloten was, vandaar. Zit wel in heel veel sprintjes en haal soms de hele boel door elkaar.
Nou, ik doe mee hoor en hoop een boel te leren. Ga binnenkort dat boek kopen van Judith, want ik ben toch gauw jarig, leuk cadeautje en anders haal ik dat boek zelf.
Groetjes allemaal en heel veel succes van Crebster. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 20:14 |
|
 |
Anneke69 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-10-2016 Berichten: 5603 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Achterhoek
|
|
Nou ik aan het oefenen om langzaam te eten, maar vergat het steeds weer.
Niet goed gegaan vandaag. Weet niet wat ik had, maar bleef maar trek houden. Ik heb er maar aan toegegeven.
Tegen de avond was de onrust weg en heb ik niets meer genomen.
Morgen "gewoon" weer door.
Eerst de motivatie kaarten lezen, dan zwemmen en daarna mijn menu, wat ik al gemaakt hebt, volgen. Dan komt het vast weer goed.  _________________  Al 264‼️/ 300 punten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 21:31 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10307 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Hoi allemaal,
WTben ikblij dat er weer een Beck’ s sprintje is.! Ik heb het zo gemist.Ik haak weer graag aan. Op een slow tempo. Fijn Elisabeth!! _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 21:50 |
|
 |
|
 |

|
|
Dymphie schreef: | Hoi allemaal,
WTben ikblij dat er weer een Beck’ s sprintje is.! Ik heb het zo gemist.Ik haak weer graag aan. Op een slow tempo. Fijn Elisabeth!! |
ja, ga gewoon weer zo n beetje om de dag een dag bespreken uit het boek. Dus niet te snel, zodat iedereen kan reageren maar ook niet te langzaam zodat we vergeten waar we ook alweer mee bezig zijn.
We zijn nu nog bezig met de basis.
Zet de voordelen van afvallen op een rijtje, motivatiekaart
Kies een verantwoord eetplan
Ga zitten als je eet
Geef jezelf een compliment
Eet langzaam en aandachtig
Dus aanhaken kan nog gewoon, veel succes!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jul 2020 7:03 |
|
 |

|
|
Dag 6
Zoek een dieetcoach!
Om je gemotiveerd te houden
Je zelfvertrouwen te vergroten
Je te helpen problemen op te lossen
Je bij de les te houden
Je helpen jezelf van een afstandje te bekijken
Zelf heb ik toen ik af ging vallen contact gezocht met een diëtiste. Zij heeft met mij meegekeken wat voor mij een gezond voedingspatroon is wat ook op de langere termijn goed te doen is.
Doordat ik daar ook op de weegschaal ging was dat toch een extra stimulans.
Heel af en toe plan ik een bezoek en spreek ik mijn eetwijze door en krijg dan nog wat tips._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jul 2020 7:14 |
|
 |
marina132 Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jul 2020 7:39 |