Auteur |
Bericht |
Saskia245 Vaste Weegclubfan

|
|
Heerlijk weer een groen vakje.
Fijne punten om bewust over na te denken en mee aan de slag te gaan.
De laatste tijd gaat mijn dochter regelmatig boodschappen doen. Dan is de verleiding voor mij minimaal. Super fijn.
Complimentjes geven is lastig maar als het lekker gaat gaat het me wel beter af. Als mijn man iets zit te eten en ik neem. Niets ben ik daarna echt trots op mezelf.
Snel eten is echt wel een dingetje. Moet ik op letten. Bewust eten._________________
Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 6:19 |
|
 |
|
 |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 9:14 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 9:20 |
|
 |

|
|
Saskia245 schreef: | Heerlijk weer een groen vakje.
Fijne punten om bewust over na te denken en mee aan de slag te gaan.
De laatste tijd gaat mijn dochter regelmatig boodschappen doen. Dan is de verleiding voor mij minimaal. Super fijn.
Complimentjes geven is lastig maar als het lekker gaat gaat het me wel beter af. Als mijn man iets zit te eten en ik neem. Niets ben ik daarna echt trots op mezelf.
Snel eten is echt wel een dingetje. Moet ik op letten. Bewust eten. |
Zelf ga ik het liefst even in de ochtend en altijd met briefje.
Inmiddels kom ik in bepaalde paden niet meer.
Heb ik een verjaardag en dat soort paden zijn niet helemaal te vermijden dan doe ik dat een dag van te voren en alles wat over is, wat niet in mijn eetstijl past geef ik meteen mee of gooi het meteen weg.
Nog steeds werkt bij mij het beste, wat er niet is kan ik niet opeten!
Ik hoef niets te doen met wilskracht want deze gewoonte zorgt ervoor dat er niets te snaaien valt.
Tja, wie niet sterk is moet vooral slim zijn!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 9:25 |
|
 |
|
 |
JPee Super Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 10:20 |
|
 |
B25 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2019 Berichten: 814 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noord Holland
|
|
Elisabeth01 schreef: | B25
weet je wat het is, in een beker limonade zit niets waar een kinderlijf iets aan heeft.
Dus gewoon na denken wat ook lekker is terwijl er iets van bouwstoffen in zit.
Nieuwe gewoontes zijn zo weer gemaakt nu je er weer bewust van bent.
En zo gaat het zo vaak, heel langzaam sluipen er minder goede gewoontes in maar daar gaan we nu een stokje voor steken
Dus iedereen alweer een compliment verdiend  |
Precies! Gewoon zonde voor haar. Gewoon hard aan werken nu!_________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 11:05 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37063 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik eet altijd zittend, staand eten heb ik al lang geleden afgeschaft. Maar langzaam eten is nog wel eens een 'dingetje' vooral op het werk. Geen officiele pauze, eten moet als het kan, tussendoor. En dan kun je maar beter een beetje dooreten, want je weet nooit hoe lang je ongestoord kunt zitten he.
Ik zal eens opletten of ik langzamer kan en of dat scheelt in het voller voelen ook.
Motivatie van de dag; ik wil geen walvis worden.
Compliment; niks gepakt op het werk wat ik niet van huis had meegenomen. Goed gedaan van mezelf.
Beetje stress hier. Blijf maar aankomen, dikke enkels en ook de wreef van mijn voeten zijn kussentjes geworden. En de weegschaal kruipt dus omhoog. Drink al extra water. Voorals nog zonder resultaat.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 11:32 |
|
 |
|
 |
Annie1980 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 13:53 |
|
 |
Aardblij Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 11-4-2015 Berichten: 580 Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur
|
|
Hoi allemaal, fijn dat er weer een Beck-sprintje is! Ik heb me ook aangemeld, zal eerst maar eens beginnen met de motivatiekaarten._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 15:49 |
|
 |
Crebster Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 17-10-2012 Berichten: 3539 Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten) Woonplaats: Brielle
|
|
Hallo allemaal,
Neem mij niet kwalijk dat ik ff binnen kom vallen, maar ik vind het onderwerp van Judith Beck zo interessant.
Zou iemand de epub van Judith Beck met mij willen delen, of ben ik nu te brutaal.
Anders koop ik dat boek wel natuurlijk, maar dan nog de vraag....met wel boek zal ik dan beginnen?
Iedereen heel veel succes allemaal.
Groetjes van Crebster. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 16:33 |
|
 |
|
|