Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
kralenpot schreef:
Bedankt weer voor de motiverende woorden. Ik was een paar dagen niet geweest.

Maar hoe gaat het? En met jouw gewicht?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Mag ik ook nog mee doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 12:11    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik deel hier ook even een berichtje van Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 12:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Dag 3

Ga zitten als je eet!

Vandaag maak je met jezelf de afspraak dat je echt iedere keer als je iets eet gaat zitten, ook al is het maar een hapje Lach

Zo n simpele gewoonte zorgt voor minder eten.
Impulsief eten is dan van de baan, je bent dan veel beter bewust van wat je in je mond stopt. En door rustig te gaan zitten, bordje of schaaltje te gebruiken, kun je er rustig van genieten.

Ook hap slik weg calorieen zijn toch echt ook calorieen dus maak zittend eten tot een nieuwe gewoonte!

Ik zit vaak zittend te eten, maar zit vaak ook nog achter de computer. Of op telefoon.

Maar mij is er nog een doel bij om alleen te eten en niet iets anders er bij te doen. Of komt die aandachtpunt nog voorbij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
@Deugenietje
Hier wordt bedoeld dat je altijd zittend eet om impulsief eten tegen te gaan. Dus niet in het voorbij gaan, hap slik weg zonder dat je er bewust van bent en van hebt kunnen genieten.

Met zittend eten wordt dan ook bedoeld, bewust eten en het lijkt mij dat als je er nog een andere activiteit naast doet niet echt bewust gegeten wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 12:53    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wil ook graag mee doen. Heb niet het boek maar met de tips van jullie moet het lukken Rollende ogen Lachen Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 13:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Elisabeth01.

Ik had net een bord eten gepakt en toen last ik jouw bericht toen gelijk beeldscherm op zwart gedaan van de computer en ben rustig gaan eten.

Ik loop nu tegen het probleem aan dat ik gisteren snoep heb gehad en veel te veel snoep en chips heb gekocht.

Had gisteren een emo vreet bui waardoor ik zowat de winkel leeg koop.

Baal nu als een stekker, wil nu niet snoepen. Maar nu ik het in huis heb roept het mij constant.

Er is bij mij ook een eetstoornis geconstateerd, ben dat nog druk aan het accepteren.

Ik heb helaas adhd en autisme. Hierdoor heb ik moeite met de eetprikkel. Met het vol zitten enzo. En als ik honger gevoel krijg van dat ik gelijk wil eten.

Ik wil graag afvallen, want mag dan weer paardrijden op mijn dagbesteding.

Waarschijnlijk leg ik nu ook te veel druk op mijn schouders, van ik MOET afvallen, en dan is voor mijn een succes op falen.

Qua beweging zit het wel snor bij mij. Als ik naar mijn dag besteding ga 3 dagen in de week. Fiets ik 26 km en als het niet te warm is mest ik stallen uit. En loop minstens 10.000 stappen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 13:50    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Inderdaad, bewust eten. En dan ook die chips en snoep bewust eten. Dus niet voor de tv. Is vast moeilijk.

Ik zou het weggeven of weggooien, maar ik weet niet hoe dat in jouw hoofd werkt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 14:24    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Dank je wel Elisabeth01.

Ik had net een bord eten gepakt en toen last ik jouw bericht toen gelijk beeldscherm op zwart gedaan van de computer en ben rustig gaan eten.

Ik loop nu tegen het probleem aan dat ik gisteren snoep heb gehad en veel te veel snoep en chips heb gekocht.

Had gisteren een emo vreet bui waardoor ik zowat de winkel leeg koop.

Baal nu als een stekker, wil nu niet snoepen. Maar nu ik het in huis heb roept het mij constant.

Er is bij mij ook een eetstoornis geconstateerd, ben dat nog druk aan het accepteren.

Ik heb helaas adhd en autisme. Hierdoor heb ik moeite met de eetprikkel. Met het vol zitten enzo. En als ik honger gevoel krijg van dat ik gelijk wil eten.

Ik wil graag afvallen, want mag dan weer paardrijden op mijn dagbesteding.

Waarschijnlijk leg ik nu ook te veel druk op mijn schouders, van ik MOET afvallen, en dan is voor mijn een succes op falen.

Qua beweging zit het wel snor bij mij. Als ik naar mijn dag besteding ga 3 dagen in de week. Fiets ik 26 km en als het niet te warm is mest ik stallen uit. En loop minstens 10.000 stappen.

Laatst aangepast door marina132 op zo 28 jun 2020 14:41, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 14:36    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Marina mooi plaatje. Die ga ik op mijn iphone zetten! ☺️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 14:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 11 van 23