Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@flying missy

Leuk dat jij ook meedoet Lach

@elisabeth1

Helaas kent mijn werk geen pauzes, waar je normaal 9 uur op je werk aanwezig bent, omdat daar pauzes ingelast zijn ( in je eigen tijd ) ben ik er 8........ zonder pauzes.

Ik weet dat dat niet mag volgens het CAO... maar dat brengt het werk wat ik doe met zich mee, daar is gewoon geen tijd voor... van het moment van binnenkomst tot het moment van einde dienst zijn ik en mijn collega’s druk bezig.

Je mag uiteraard snel iets eten... anders zou dat niet goed komen.. maar er is daar geen kantine.. geen stoel en geen tafel.
En daar is de grote valkuil al.

Snel eten, staand en dan heb je het idee dat je niet gegeten heb, en dan gaat er einde dienst een knop om.... en dan neem je zo’n broodje mee naar huis.

Vandaar ook die smoothie..... het weerhoud mij om te snoepen en iets te eten wat nou niet bepaald in mijn dieet past.
Ik heb nog zitten denken om shakes te doen, maar dat idee heb ik snel laten varen, nu heb ik meestal tot einde dienst geen honger of trek, en dat bevalt mij voorlopig het beste.

Als ik een dag als gisteren moet benoemen qua voeding, en dan heb ik gewerkt van 10 tot 18.30 ... een half uur langer gebleven.

Thuis :
Smoothie ( watermeloen, halve komkommer, paar druiven, kiwi, banaan ( deze voeg ik toe op werkdagen ) en aardbeien.

Op werk:
Een ei, een plakje oude kaas ( uit de saladiere )
Een cappuccino
Terwijl ik twee crackers meegenomen had, pepersmeerkaas, gesneden snoeptomaatjes en lente-uitjes.
Ik ging weer voor het gemak, snel eten en door.

Thuis:
En dan savonds mijn ovenschoteltje, bevat heel weinig calorieën maar is heerlijk.
Een cappuccino.

Dus dat is mijn dag van gisteren... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
@marina
Anno 2020, geen pauze, geen kantine om even tot rust te komen en een hapje te eten Geschokt
Hoe is het met het ziekteverzuim op jullie werkvloer?
Of veel tijdelijke contracten?
Zou iig, ook gezien jouw geboortejaar, lid worden van een vakbond.
Dit kan toch echt niet Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 12:14    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@marina
Anno 2020, geen pauze, geen kantine om even tot rust te komen en een hapje te eten Geschokt
Hoe is het met het ziekteverzuim op jullie werkvloer?
Of veel tijdelijke contracten?
Zou iig, ook gezien jouw geboortejaar, lid worden van een vakbond.
Dit kan toch echt niet Huil huil

ja ik weet er alles van ... het kan niet maar het gebeurd waar ik werk wel en ook op andere locaties Rollende ogen

Het ziekteverzuim valt wel mee... als er een uitvalt heeft deze een burn-out en is voor langere tijd uitgeschakeld.

Vanwege het Corona worden er geen vaste contracten meer gegeven .. een medewerker die 3 contracten heeft gehad en wat een vaste aanstelling moet worden gaat eruit en wordt er nieuw aangenomen.
Ik en nog drie andere hebben daar wel een vaste aanstelling.
En degene die nieuw binnen komen zal wel na drie contracten eruit liggen vrees ik.

Ik heb een rechtsbijstandverzekering waar werk en inkomen in het pakket zit... dus lid worden van een bond is wel overbodig dan.

Daarnaast is het werk wel heel leuk en heb het erg naar mijn zin... dus geen pauzes neem ik op de koop toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 14:41    

Reageer met quote
En vanmorgen dacht ik mss toch even geen smoothie en heb twee crackertjes gegeten, maar ik miste mijn smoothie enorm... het is niet alleen lekker vullend .... maar ook erg lekker Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 14:46    

Reageer met quote
Dat het lekker is, is ook belangrijk en goed vullend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 21:42    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Dat het lekker is, is ook belangrijk en goed vullend!

Ik zit inmiddels weer aan mijn smoothie... ik ben geen ontbijter en dit lukt wel om dit lekker op te slurpen.

Er zit alleen fruit in... en soms een beetje water als het niet snel wil blenderen hahahaha

Snoeptomaatjes in de tas.... en ik ga straks aan mijn werkdag beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 3:56    

Reageer met quote
Morgen gaan we hier van start met het stappenplan, 42 opdrachten om mee aan de slag te gaan voor een juiste mind set om af te vallen en op gewicht te blijven.
De eerste hoofdstukken zijn gewoon door te lezen als je daar tijd voor hebt, kan gewoon tijdens het stappenplan.

Advies is syssteemkaarten of schrift te kopen.
Zo kun je doelen en acties goed volgen en je voordeel ermee doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 7:15    

Reageer met quote
Toppie Elisabeth Erg blij

Ik ga ermee aan de slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 7:21    
Vrouw Weeggegevens   kralenpot
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ken het boek niet maar het klinkt wel interessant. Ik kom graag mee kletsen, maar weeg mezelf op dit moment niet dus doe niet mee met het sprintje. Hopelijk is dat oke.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 10:33    

Reageer met quote
kralenpot schreef:
Ik ken het boek niet maar het klinkt wel interessant. Ik kom graag mee kletsen, maar weeg mezelf op dit moment niet dus doe niet mee met het sprintje. Hopelijk is dat oke.

Waarom weeg je niet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 17:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 2 van 23