Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, even 42 dagen opfrissen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik heb niet echt meer een eetplan, al zorgt mijn agenda er wel voor dat er meer structuur in is gekomen. Toen ikzelf het eten nog helemaal regelde, ons ik het knap lastig om te plannen en me er ook aan te houden. Ik was ook erg bezig met het piekeren over hoe D anderen het eten zouden vinden. Cool Schaam Schaam
Nu eten we op maandag iets als soep met brood of toast en maakt mijn klief vanavond het eten vast voor morgen (oppasmiddag, inl. avondeten met zoon en schoondochter erbij. Woensdag overleggen we op woensdag en of donderdag haalt hij pizza, of Chinees, waar we dan donderdag ook nog van eten, nou ja, of andersom, maar dat kan niet echt Verward, vrijdag eten we vis van de visboer, zaterdag en zondag iets waar we dan zin in hebben. Het lijkt wat ongeregeld, maar er zit wel een redelijk systeem in. Ik heb het maar losgelaten, kan er toch zelfs niks meer aan doen, hoogstens kan ik zeggen wat ik lekker of niet lekker vind. Maar gelukkig komen we er altijd wel uit.
Tussendoor probeer ik komkommer, tomaatjes en worteltjes op het boodschappenlijstje te zetten. Voor de broodnodige vezels! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 apr 2022 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 16

Voorkom ongepland eten!

Ik probeer elke ochtend de dag te overzien zodat ik eten bij me heb.
Traktaties sla ik sws af omdat deze meestal niet plantaardig zijn of het is niet te achterhalen.
Krijg ik toch ineens erge trek dan pak ik een kop koffie/ thee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 apr 2022 7:28    
Vrouw Weeggegevens   hm1512
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Op mijn vrije dagen plan ik eten voor mijn werkdagen. Ik maak soep en salades voor lunch. Avondeten kijk ik wat in huis is. Als ik net boodschappen gedaan heb is dat makkelijk. Als er bijna niets meer in huis is word ik heel creatief en kan dan verrassend lekkere dingen maken. Maar dan wordt er minder rekening gehouden met calorieën. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 apr 2022 9:12    
Vrouw Weeggegevens   hm1512

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik plaatste het bericht 2 x, je kan het bericht bewerken maar weet niet hoe het te verwijderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 apr 2022 9:12    

Reageer met quote
Als het er twee keer staat, kun je het inderdaad niet meer verwijderen. Soms duurt het wat lang voordat je bericht zich laat plaatsen!! Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 apr 2022 23:26    

Reageer met quote
Dag 17

Eet niet teveel!

Dus probeer vooral niet ongepland te eten. Sta erbij stil hoe goed je je voelt als je je aan het eetplan hebt gehouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2022 7:07    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb voor mezelf de regel; 1 keer opscheppen zoveel als je trek hebt, maar niet meer bijpakken (hoogstens soms wat extra groenten als er over is). Dat werkt goed. En brood kan ik eten, maar beperkt en dat doe ik ook, brood zet heel snel aan helaas. Het is het snoepen af en toe he. Soms bezwijk ik toch voor wat lekkers. En ik vind dan stiekem dat het mag. Omdat het leven leuk moet blijven............. maar dat is ook mezelf bedonderen he. Lachen Gelukkig is dat maar af en toe. Ik ben de laatste tijd echt redelijk stabiel gelukkig. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2022 10:27    

Reageer met quote
Een keer opscheppen is gelukkig goed ingeburgerd. Heb doordat ik okjmlangzaam eet, bijna nooit meer extra zin in meer. Geeft rustig gevoel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2022 10:41    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Ik ben laat maar ik wil wel graag mee lezen in dit sprintje, als het okay is? Anders mag je me gerust verwijderen Elisabeth.

The main thing is to keep the main thing, the main thing. - Stephen R. Covey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2022 11:46    

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Ik ben laat maar ik wil wel graag mee lezen in dit sprintje, als het okay is? Anders mag je me gerust verwijderen Elisabeth.

Dat past niet bij mij, mensen verwijderen Lachen voel je welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2022 7:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16