Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, even 42 dagen opfrissen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 9

Kies een bewegingsplan!

Ook nu kleine veranderingen aanbrengen, we hoeven ons echt niet totaal in het zweet te werken.
Lopend boodschappen doen, huishoudelijke taken, halte eerder uitstappen, s avonds nog een blokje om, enz.

Als ik accepteer dat beweging noodzakelijk is en er serieus mee aan de slag ga, wordt afvallen/ op gewicht blijven gemakkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 5:56    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Bewegen, Okë voor zover mogelijk gaan we het doen.

Bedankt alweer om het allemaal hier neer te zetten.

Fijne dag allemaal en succes!!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn sprintje weer Elisabeth.

Ik probeer altijd zoveel mogelijk overal heen te lopen en extra wandelingetjes te maken.

Daarnaast sport ik dagelijks minimaal een kwartiertje met jacqueline oid.

En wanneer het lichamelijk goed gaat sport ik daarnaast ook nog een uurtje hardlopen skeeleren just dance oid.
( heb nu alleen ontstoken peesplaat in m’n voet ga vanmiddag naar Podoloog en heb een nekhernia dus hou m’n grenzen in de gaten maar ben wel extra gemotiveerd om af te vallen)

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Ik loop standaard elke dag 40 - 60 minuten met de hond. Ik probeer om dagelijks wat rek-oefeningen te doen. Ik zou eigenlijk aan krachttraining willen doen maar zie er als een berg tegenop. Vóór corona deed ik aan fitness in een groepje. Dat kan voorlopig niet.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 13:12    

Reageer met quote
@Hier nog iemand die zich er toe aan moet zetten.
Schaam Schaam Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 16:21    

Reageer met quote
Lunafloor schreef:

ja vaak wel maar ik doe het toch Lachen voel me daarna ook goed en door de beweging ben ik minder stijf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 17:34    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Lunafloor schreef:

ja vaak wel maar ik doe het toch Lachen voel me daarna ook goed en door de beweging ben ik minder stijf.

Ik herken mijzelf eigenlijk niet. Zeg vaak :"Vroeger wist ik bij wijze van spreke niet eens wat zitten op een stoel was".

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 18:41    

Reageer met quote
Dag 10

Stel realistische doelen!

Jezelf een doel stellen kan enorm motiverend werken.
Maar jouw doel moet niet te hoog gegrepen zijn of te ver weg dan werkt het averechts.
Denk simpel, elke dag dat je je aan je eetplan houdt is mooi en vier elke kilo die eraf is en blijft.
Besef dat je dagen, je eet en beweegplan, er hetzelfde uit blijven zien, of je er nu 5, 10, 20 of 40 eraf moet werken.
Hoe langzamer je afvalt hoe beter het is! Dan ben je rustig je gewoontes aan het veranderen zodat je, ook eenmaal op gewicht, genoeg geoefend hebt om daar ook te blijven.

Als ik accepteer dat ik ernaar moet streven 2,5 kilo kwijt te raken en dan pas verder te kijken, wordt afvallen gemakkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 6:17    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik vind dit een leerzaam sprintje en ik ga steeds meer geloven dat afvallen ook met je brein te maken heeft.
Het gaat er ook hoe je over iets denkt, als je bv denkt ik ben nu bezig om gewichjt kwijt te raken en nu moet ik zoveel laten staan wat ik niet mag, kan je ook denken ik ben bezig om goed voor mezelf te zorgen en eet alleen maar gezond met heel af en toe iets ongezonds klinkt het voor je brein al anders.
Deze gewoontes om mijn brein anders [ positiever] te laten denken ben ik nu aan het oefenen.
Steeds maar opnieuw herhalen tot het een gewoonte gaat worden.
Daarom heb ik mijn doelen ook minder hoog gezet, alles wat eraf is is meegenomen maar mij gaat het er nu alleen maar om dat ik weer gezond wordt, als dat mogelijk is natuurlijk...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 7:51    

Reageer met quote
Ik ben er vast van overtuigd dat afvallen alles te maken heeft met hoe je over eten denkt.
Voordat je iets in je mond steekt heb je er gedachten over, dit kan van alles zijn maar je denkt wel iets.
Deze gedachten ombuigen tot doelondersteunende zorgt voor een betere keuze.
Afvallen, op gewicht blijven, gezonde keuzes maken is te leren mits het gezonde gewicht voor jou van belang is en je er iets voor over hebt.
Want er zitten weleens lastige dagen tussen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 8:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 7 van 17