Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, even 42 dagen opfrissen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Is ook een mind set, vakantie kan ook fijn zijn met goede voeding en gezond snoep.
Hier zijn ze gek op fruit, studentenhaver, gewoon een crackertje of plaatje zero ontbijtkoek en waterijs.
Even creatief denken, kinderen leren dat vakantie, vrije tijd niet synoniem staat voor chips, koek, snoep.
Wat ook helpt is portieverpakking, dan hoeft het pak niet op Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 7:07    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een leerzaam sprintje.
Hebt me aangemeld,zal waarschijnlijk meer lezen dan schrijven.
Hopelijk vinden jullie dat niet erg?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Als ik iets lekkers zou willen, moet ik erom vragen, of er zelf naar toe rijden. Uit de hoge kastjes lukt me niet. Deo geding had ik vanaf 2018 al aangepast voor mezelf. Nu mijn lief ook meer op zijn gewicht wil letten, hebben we samen dingen afgesproken. Doordat ik de boodschappen niet meer doe, regelt hij de voorraad ook: die wil hij graag op voorraad houden... Als ik dus een tijdje geen tomatenspread meer op mijn brood wil, moet ik dat op tijd zeggen; anders is het volgende potje al open als ik liever een tijdje wat anders wil. En er voortdurend bovenop zitten wat de boodschappen betreft, vind ik ook niet fijn. Hij moet er zijn weg in kunnen vinden, zonder dat ik daar van alles van vind. Hij doet het hartstikke goed. Door zijn trouw is hij soms wat te vasthoudend aan gewoontes, terwijl ik wat meer van variatie in eten hou.
Fijn. Weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 14:51    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Mijn dochter heeft boodschappen gehaald. Goede tip hoor Erg blij
Te veel mee nemen is mijn fout ook. Ik moet het dus ook niet kopen. Het gaat een tijdje goed maar dan opeens eet ik een paas chocolaatjes achter elkaar en daar word ik dus doodmoe van. Of ziek en overgeven kan ik niet meer dronken
Het is ook wel een valkuil van mij hoor, dat ik denk het wel te kunnen weerstaan.

Verder ben ik wel tevreden met hoe het gaat.
Fijn dit sprintje weer samen te doen, dat gaat toch gemakkelijker om je er aan te houden. En te tips hoe een ander het doet.

@tante zus, heb je het boek zelf ook? Er staat meer in dan wat hier wordt opgeschreven namelijk. Ik vind het allemaal zeer leerzaam wat ze schrijft en iedere keer lijk ik wel weer wat nieuws te lezen.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 15:45    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Oja, over die dieetcoach. Daar zou ik jullie allemaal met jullie ervaringen en tips graag voor willen gebruiken. Iemand anders in mijn omgeving weet ik niet en een beetje rust om me heen wat voeding betreft, is nooit weg, of anders gezegd: mooi meegenomen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 15:52    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nee Liene het boek heb ik niet.
Maar met jullie "tips" kan ik ook al veel mee.
Zo heb ik eindelijk mijn fruit een keertje zittend opgegeten ipv altijd staand bij het aanrecht. Schaam Schaam
Het lijkt wel alsof het nog anders smaakte ook.
Heb er nu meer van genoten.
Ik lees gewoon gezellig mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 16:07    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
@Tantezus : Welkom!!!.

@Elisabeth01: Meestal eet ik zittend. Dat is gelukkig niet meer mijn probleem. Was het in 2008 toen ik met Beck's begon wel.
Toen merkte ik opeens hoe vreemd het, na een tijdje was, om weer eens staand te eten.

Maar ik was geïrriteerd vanwege een doktersassistente, die ik niet kende maar die het contact met de arts blokkeerde terwijl hij had gezegd dat ik bij problemen moest bellen.

En ja.........toen ging ik dus volkomen onbewust een bak aardbeien staand op eten. Hoe herkenbaar van vroeger.

Veel succes allemaal!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lunafloor dat zijn van die oude patronen die dan zomaar boven komen he. Lach Heb ik ook wel eens last van.

Niet in huis halen zou beter zijn, maar ik wil mijn echtvriend ook niet alles ontzeggen. En soms mag ik ook wel wat 'lekkers' van mezelf. Bijvoorbeeld in het weekend. Er ligt hier nu een sinaasappel cake. Verpakking is dicht. En blijft dat ook. Tenzij mijn dochter morgen een moederdag bevlieging krijgt (ik verwacht van niet hoor, ik zit namelijk op de camping). Dan wil ik toch wat in huis/caravan hebben voor bij de thee. Zo zonder niks vind ik dan niet gastvrij. Opvoeding he. Schaam Schaam Net als altijd te veel koken, er kan iemand mee willen eten, ook van huis uit mee gekregen. Verward Ik heb er nog steeds last van. Al gaat het wel beter.

Mijn darmen spelen weer op. Niet zeker hoe dat komt. Maar het helpt wel, want ik wordt dan vaag misselijk en eet automatisch minder............ Uitlachen Hoop toch dat het snel overgaat. Rollende ogen

Vandaag zittend gegeten, matig gegeten, wel een koekje gehad. Mocht van mezelf. Geen door-eet neigingen gekregen. Lekker bezig geweest met het gras maaien/verticuteren en mest uitstrooien. Ook nog met de honden door het bos gegaan. Dus met de beweging zat het vandaag ook wel goed. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 20:54    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
@Flying Missy:

Van sommige dingen van vroeger wil je af maar van sommigen niet.

In jouw geval lijkt het kopen van cake voor evt. bezoek op moederdag zoiets.

Maar ja, dan heb je het wel weer in huis.

Hier ben ik gisteren de mist ingegaan met chips. Die koop ik nooit maar manlief wel.

Zelfs voor een feestje zou ik er niet opkomen om ze te kopen. Ze moeten uit het zicht. Maar ja, dan zegt hij weer;"Dan vergeet ik ze".
Dat is ook de bedoeling. Lachen

Fijne dag allemaal!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 6:05    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 8

Maak tijd en energie vrij om af te vallen/ op gewicht te blijven!

Dat lukt aardig door elke dag uit het boek te werken Lachen
En maaltijden te plannen, boodschappen doen, koken.
Maar ook zittend, bewust , langzaam eten, voldoende lichaamsbeweging te nemen en de dagelijkse actiepunten af te vinken.

Als ik accepteer dat afvallen/ op gewicht blijven tijd en energie kost en dat ik mijn dagindeling daarop aan moet passen, wordt afvallen/ op gewicht blijven makkelijker!

Vandaag iets extra s gepland ivm moederdag maar kan zelf portiegrootte bepalen dus dat scheelt alweer.

Fijne zondag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 6:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 6 van 17