Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, even 42 dagen opfrissen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mijn motivatie is een lange waslijst
Maar vooral mij fit en gezond en tevreden voelen en in mijn kleding passen en lekker kunnen sporten (met de kids)

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Aardblij schreef:
Ik heb het boek ook weer uit de kast gehaald en doe graag met jullie mee.

Fijn ter motivatie als we een gezellig clubje hebben Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja, leuk, en weer veel bekenden!,
Ik heb mijn schriftje naast me liggen.Met motivatiebladzijde...
Veel succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Op de valreep, ik moest echt nog echt beginnen. NU!!!
En ik vond nog een mooie heel oude spreuk in mijn vorige Beck's aantekeningen.

"It does not matter how slowly you go, as long as you do not stop."

Confucius, 551-479 v. Chr.

Verder streef ik naar rust in mijn darmen voor rust in mijn hoofd.

Daarvoor ga ik oefenen om mijn manier van denken over eten te veranderen. Daarbij zal ik dus de strijd, toch wel, aangaan met de gedachte-monstertjes in mijn hoofd die me op allerlei afleidende en saboterende manieren willen afhouden van mijn betere plannen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 22:22    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Mijn motivatie is om weer wat dichter bij mijn streef te komen en zo minder druk op mijn knieën te hebben, het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen, dus minder weelde is beter. Lach Gezondheid is toch maar alles!

Het valt niet mee om de gedachten monsters te verslaan hoor. Ze komen ook altijd weer terug, vaak als je het helemaal niet verwacht.
Ik moet echt flink aan de slag, mijn denkpatronen opschonen. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 23:44    

Reageer met quote
Dag 2

Kies een verantwoord dieet!

Alle dieeten gaan uit van hetzelfde principe, je valt af door minder calorieën te eten dan dat je verbruikt.
Belangrijk is om een stijl te kiezen die bij je past, het makkelijkste werkt dan ook datgene zoals je gewend bent maar dan in kleinere porties of de minder calorieën variant.

Zelf eet ik geheel plantaardig en eet nog steeds zoals ik met de diëtiste doorgesproken heb in 2016 zodat ik alle voedingsmiddelen netjes binnen krijg.

Ontbijt: snee brood met dun beleg, 2 cappuccino met havermelk
Tussendoor: fruit en 150 gram soyakwark
Lunch: 2 sneeen brood met beleg of caloriearme salade/ rauwkost
Tussendoor: fruit en een handje noten
Avondeten: 3 geschilde piepertjes of 1,5 schep rijst/ pasta met 250 gram groente en een vleesvervanger
Avond: 2 cappuccino met havermelk, cola Light, snack a jack

Ik kies voor 6 eetmomenten op een dag, dit zorgt erbij mij voor dat ik niet hongerig ben en daardoor niet meer ga eten dan de bedoeling is.

Als ik accepteer dat ik de rest van mijn leven een gezond eetplan moet volgen wordt afvallen, op gewicht blijven, gemakkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 6:25    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Ik ben een dag te laat begonnen met lezen maar was gisteren wel begonnen met bewust eten,
Mijn motivatie kaart heb ik alvast in mijn dagboek geschreven. Misschien pas ik hem nog aan en dan print ik hem uit.
Het belangrijkste is dat ik het nooit meer zo op wil laten lopen als hoe ik was. Dus ik moet mijn eetstijl voor blijvend in de gaten houden.

Ik eet 6 maaltijden op een dag of om de 2.5 a 3 uur als ik een lange dag heb. Omdat ik niet veel eet is het belangrijk om veel eiwitten te eten. Ik slik speciale vitaminepillen om mijn tekorten aan te vullen. Maar voor eiwitten hebben ze niets. Verder wil ik dus van mijn snoep verslaving af. Ik kan niet veel eten, maar ik kan wel door eten. Daarom 6 goede eetmomenten. Niet meer en niet minder.
Mijn tweede reserve is dus de voedingswijzer invullen als het verstandig eten niet lukt.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 13:22    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb even wat anders nodig want ik klooi de laatste tijd teveel met m’n dieet ik ga de fast 800 doen 1 of 2 maanden, voldoet niet aan de eisen van Judith daar ben ik mij van bewust en ik heb dan ook 5:2 achter de hand voor als t niet werkt.

Heb vanmorgen ook alweer gesport voor het eerst sinds tijden, voel mij weer gemotiveerd!!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 13:45    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik eet vegetarisch, probeer tussen het laatste en het eerste eetmoment van de dag minstens 12 uur te laten zitten. (Lees: niet eten in de late avond) en een vast schema aan te houden van 3 keer hoofdmaaltijd en twee tussendoortjes. Soms sla ik het ontbijt over en doe een brunch. Dat mag dan iets meer zijn omdat ik anders te weinig eet en teveel trek krijg.
Niet teveel brood, dat zet bij mij enorm aan namelijk. Geen slechte koolhydraten, wel langzame, uit volkoren producten of peulvruchten. Wel fruit natuurlijk en voldoende groenten (minstens 400 gr. op een dag, al lukt dat niet altijd helemaal). Omdat ik helemaal niet snoepen niet volhoud (daar spreekt de ervaring) mag ik alles van mezelf maar doe ik dat niet altijd. En nooit meer dan 1 keer per dag iets extra's.

Ik ben vast goed begonnen met een paar ons minder op de weegschaal. Lach Zelfs over Judith nadenken helpt al gelijk dus. Lachen

Omdat ik morgen weer naar de camping vertrek hen ik mijn gewicht wat eerder doorgegeven, ik kan me daar niet wegen. Heb wel internet dus hoop dat het niet te vaak uitvalt en ik hier regelmatig mee kan schrijven! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 0:50    

Reageer met quote
Dag 3

Ga zitten als je eet!

Dat is noodzakelijk om bewust ervan te zijn wat je in je mond stopt.
Het voorkomt impulsief eten, zo simpel, gewoon altijd gaan zitten en van een bordje eten.
Dus niet hap, slik, weg.

Als ik accepteer dat ik altijd zittend moet eten, wordt afvallen/op gewicht blijven gemakkelijker!

Fijne dag allemaal, ga er mee oefenen, neem de tijd voor het iets eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 6:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 3 van 17