Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, even 42 dagen opfrissen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel Elisabeth en Kaia voor jullie antwoorden op mijn vraag!

Voor mij is het ook belangrijk om een eetplan te maken en om stress en problemen te proberen op te lossen en anti-craving technieken toe te passen.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 14:29    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 40
Verrijk je leven!

Wacht daar niet mee tot je je streef gewicht hebt maar begin daar meteen mee, werk naar je doelen toe!

Als je stappen onderneemt om je leven te verrijken, wordt afvallen/ op gewicht blijven gemakkelijker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jun 2021 6:08    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Elisabeth, ik ben terug van vakantie. Heb me redelijk aan Judith gehouden en ben dan ook niet aangekomen in de vakantie, maar zelfs nog een onsje kwijtgeraakt! Daar ben ik heel blij mee hoor. Dat was me zonder Judith nooit gelukt, dat weet ik zeker.

Heb alleen wel veel stappen gemist in dit sprintje, wat ik jammer vind, maar omdat onze zoon er ook was kwam het er maar niet van om hier even langs te gaan. Waarvoor mijn excuses.

Verrijk je leven, ik heb in de vakantie mijn fototoestel weer uit het stof gehaald en dat was goed. Lekker de natuur in, beetje oefenen, dan denk je ook niet aan eten immers. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 0:42    

Reageer met quote
Valt me sowieso op dat er weinig dagelijkse respons is Lachen vraag me dan ook af of mensen echt 42 dagen zo n programma volgen, inclusief de kaarten en de oefeningen.
Bij de oude garde Beck s is het wel ingesleten, die kunnen gewoon op vakantie gewicht vetliezen Lachen , goed hoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 6:41    

Reageer met quote
Dag 41

Maak een nieuw aktieplan!

Blijf een aantal technieken, vaardigheden je hele leven gebruiken, dat is de sleutel tot succes!
Een aantal gedachten, technieken, vaardigheden gaan inmiddels vanzelf, anderen zul je af en toe weer moeten herhalen.

Doe het volgende iedere dag:
Eet sober
Eet bewust
Ga zitten als je eet
Stop met eten als je verzadigd bent
Geef jezelf een compliment
Zorg voor lichaamsbeweging
Weerleg ondermijnende gedachten

Doe het volgende 1x per dag tot 1x per week:
Weeg je dagelijks of elke week
Bespreek je gewicht met de diëtiste
Maak energie vrij voor je eetstijl
Lees je motivatiekaarten
Gebruik de 7 vragen techniek
Bereid je voor op bijzondere gelegenheden
Ga stress te lijf

Doe het volgende zo vaak als nodig:
Plan en noteer wat je eet

Als je een vaste routine ontwikkel voor je dieetvaardigheden, wordt afvallen gemakkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 6:50    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goed gedaan Flying Missy.

Voor mij is vakantie juist het moment om slanker te worden ik heb daar dan alle tijd en ruimte voor. Mijn beide mooiste afvalprestaties waren tijdens het reizen.

Verrijk je leven: ik probeer altijd zoveel mogelijk leuke dingen te doen en te genieten maar merk toch wel dat ik ook bepaalde dingen uitstel tot ik slanker ben..bijv surfen of klimmen ook sta ik al jaren niet meer op familiefoto’s terwijl ik daar juist zo van geniet dus laat nu ook weer foto’s maken met mij erbij!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 6:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Elisabeth, het is wel zo dat het inmiddels ingesleten is, maar het duveltje op mijn schouder mag dan wel in slaap zijn gesust, het is ook maar zo weer wakker hoor. Lachen

Ik eet zittend, standaard. Kleine porties, meestal. Ik maak altijd een eetplan en een bijbehorend boodschappen lijstje. Ik drink meer water en thee. Weeg me elke dag dat ik thuis slaap. Ik sus mijn duveltje in slaap of spreek het tegen.
En toch blijft afvallen lastig genoeg, wat ook zeker met de leeftijd te maken heeft, afnemende spieren en verminderd activiteiten niveau he. Lach Moet je dus eigenlijk nog minder gaan eten, maar ja, dan staat het duveltje de hele dag te springen; eet nou maar, het kan wel, je hebt toch trek? Doe maar, morgen weer een dag etc. etc. Uitlachen

Mijn telefoon is mijn hulpstuk met mijn motivaties. Die ik zo af en toe weer aanpas. Net als mijn tips en tricks gedeelte. Sommige dingen weet je wel maar vergeet je toch zal ik maar zeggen.

En toch, zonder Judith was het vast nog veel moeilijker. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 0:47    

Reageer met quote
Dag 42

Blijf oefenen!

Je hebt alle vaardigheden uit de CGT geleerd die je nodig hebt om slank te denken.
Hoe langer je deze denk vaardigheden gebruikt, hoe meer ze een automatisme worden. Op gewicht blijven wordt zo makkelijker.
Bedenk dat het van tijd tot tijd moeilijk gaat, pak het boek er dan gewoon weer bij.
Besef dat moeilijke momenten altijd weer voorbijgaan Lach

Sprintje zit erop, had veel meer input, ervaringen van medesprinters verwacht.
Maar ach, ik heb netjes elke dag geplaatst en opnieuw het stappenplan doorlopen, geeft mij veel inzicht.

Veel succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 6:19    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dankjewel, Elisabeth! Voor het zo trouw posten van elke 'dag'!
Ik ben er erg blij mee en ben bezig om elke dag ineen apart document in Word te zetten, zodat ik Judith in een notendop paraat heb.
Ik zit nu in een erge soort ik-fase, waarin ik geestelijk vooral veel aan het verwerken ben.

Maar ik pak Judith er vanaf morgen weer bij. Ik hoop dat ik dit sprintje dan nog goed kan vinden, want het kopiëren en plakken kost me denk ik wel wat tijd. Maar die heb ik genoeg.

En ook voor alle anderen, blijven oefenen en mild zijn voor jezelf!
Oja, vergeet het compliment niet!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 12:29    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dank Elisabeth ik heb weer lekker een rondje herhaling gedaan!
En de kilo’s vliegen er weer af..heerlijk gevoel!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 12:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Pagina 16 van 17