Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Jose

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
De biefstuk heeft me niet afgeremd deze week, en de vis ook niet.
Ik heb de bief wel gegrild in de grilpan en niet in de boter gebakken. :wink:
Ben heel benieuwd hoeveel ik maandag weeg. Ben de hele week nog niet op de weegschaal geweest, maar mijn broeken beginnen wijder te worden, een goed teken dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 28 jan 2006 1:20    
Vrouw Weeggegevens   Pippi
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: low-carb

Reageer met quote
Ik ben erg benieuwd of je van een week "gewoon" eten toch nog blijft afvallen. Ik hoop het natuurlijk wel en je hebt het erg netjes gedaan, dus spannend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jan 2006 9:53    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ja ik ben ook benieuwd naar je gewicht maandag, jij bent super bezig, maar vrees voor mijn eigen. Nou ja eigen schuld dikke bult he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jan 2006 16:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kan weer op internet, maar helaas is mijn gewicht gelijk gebleven, nou ja helaas. Ik heb vorige week heerlijk gegeten, en er niets bijgekomen, dat is voor mij al een heel groot voordeel.
Maandag ben ik weer braaf begonnen met alleen soepen en shake's. Wacht weer geduldig tot maandag om te kijken wat er af is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 31 jan 2006 18:38    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4

Dieet: Atkins

Reageer met quote
We hebben hard gesport vanmorgen dus er moet wel wat af zijn!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2006 13:07    
Vrouw Weeggegevens   Kaer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: *Cambridge Diet*

Reageer met quote
Hoi José, volgens mij ga je deze week gewoon het sprintje halen! Nog maar 1 kg toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2006 13:24    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
er is in ieder geval niet bij en je hebt heerlijk gegeten, konden we dat er maar in houden.

vind je het niet moeilijk om weer terug te gaan na het gewone eten naar de soepjes en de shakes?

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2006 17:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Carla schreef:
er is in ieder geval niet bij en je hebt heerlijk gegeten, konden we dat er maar in houden.

vind je het niet moeilijk om weer terug te gaan na het gewone eten naar de soepjes en de shakes?

groetjes carla

Terug gaan naar de shakes en soepen is niet moeilijk Carla, voor mij althans. Het is gewoon heel duidelijk wat ik mag hebben 3 maaltijden en verder niets. Omdat je geen honger hebt is dat goed vol te houden, en de lekkere trek ga ik uit de weg. Als ze hier koffie met vlaai eten, dan drink ik een kop koffie, en ondertussen maak ik een Sudoku puzzel, dan ben ik zo geboeid bezig dat ik niet eens zie dat de rest wat lekkers bij de koffie heeft. Het is een trucje wat bij mij werkt.

Mijn gewicht is in de afgelopen weken weer wat minder geworden. om precies te zijn 3,2 kilo zijn er weer af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 21 feb 2006 15:17    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
jose je hebt misschien wel gelijk, je weet precies wat je mag en dat is het en ik neem nog even wat erbij en dan nog wat en voor ik het weet eet ik zoveel dat ik als ik geluk heb gelijk blijf maar vaak kom ik ook aan.

je blijft lekker gaan.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2006 16:08    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10