Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Jongeren en afvallan

Auteur Bericht
Onbekend  A-n-i-t-a-tje
Gast

Reageer met quote
He allemaal,
Ik heb me net aangemeld op deze site en ik ben 16 jaar.
Ik zag dat hier vele ouderen aan mee doen maar ook jongeren die kunnen mij misschien extra steunen..

Succes iedereen!!

Anita
Naar boven
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Meeri
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb

Reageer met quote

Als jij ook graag een gezond gewicht wilt hebben ben je hier van harte welkom.

Ik denk dat je wel medewerking moet hebben van de gene die voor je kookt. Ik neem aan dat je met hem/haar overlegt hebt waar je mee bezig bent.

Heb je voor je zelf al een plan van aanpak gemaakt? Een gezond gewicht krijgen en behouden gaat niet van de ene op de andere dag dus zul je jezelf regelmatig moeten aanpakken.

Laat maar weten waar we je mee kunnen helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Anita

Met jouw leeftijd zou ik het eerst proberen, met minder te snoepen en gezond te eten.
3 maal daag een gezonde maaltijd.

Anders heb je kans, dat als je nu al gaat dieëten.
Je net zo als de ouderen onder ons je hele leven aan het jojoën bent.
Heel veel succes.

Groetjes Helma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 22:07    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Dit wil ik nog even kwijt:

Anita, je hebt een BMI van 23.46 wat wil zeggen dat je al een hartstikke gezond gewicht hebt. Je wilt naar 20.99 wat op het randje is naar te mager.
Echt dieten moet je beslist NIET gaan doen.

Wat je wel kan doen is doen wat Helma adviseert en het eten/drinken van koek, snoep, chips, frisdrank, alcohol, patat (Mc Donald's) drastisch minderen daarvoor in de plaats neem je fruit, veel meer groente en water. Zo blijf je mooi op je gezonde gewicht zonder dat je net zo'n slecht lijnverleden opbouwt zoals wij hebben gedaan... Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 22:25    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Anita allereerst welkom op het forum van de weegclub, met je 16 jaar ben jij onze jongste deelnemer.
Natuurlijk zijn er meer jongeren hier die een gezond gewicht willen hebben, en je ook willen steunen.
Maar leeftijd heeft niet zoveel met steun te maken, want ook wij zijn 16 geweest en vonden het niet leuk als de vetrandjes boven de broek uit kwamen.
Of als je in bikini net iets dikker buikje had dan je beste vriendin, of erger het stuk van school.

Ik heb dus even naar je gegevens gekeken, en die zien er helemaal niet slecht uit.
Je lengte is 1.80 je weegt 75.5kg je BMI=23.9 gezond gewicht dus.
Je doelstelling is een gezonder gewicht van 68kg waar een BMI bij hoort van 21 dus ook een gezond gewicht.
We praten dus een gewicht verlies van 7.5kg, ik raad je echt af om te gaan hongeren want dan komt het er dubbel zo hard aan.
Je wil dit bereiken door Weight Watchers te gaan doen, ga je dit onder begeleiding doen?

Mijn persoonlijk advies zou zijn, begin met sporten loop en fiets zoveel mogelijk, laat snoep en junk-food staan en eet lekker fruit en groenten met mager vlees.
Ik neem aan dat je nog thuis woont en je moeder kookt, je zou met haar een plan kunnen maken wat ze kookt als je wil afvallen.

Veel succes, en begin eens met een weekje geen snoep en junk-food te eten, en kijk dan wat de weegschaal zegt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 1:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1