Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Jo-jo-en voor het leven?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Svenna
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Vanaf 2011 heb ik af en aan mijn gewicht geregistreerd via de weeg club.
Het mooie is dat ik kan zien hoe ik heb ge jo-jo'd de afgelopen jaren (alsook de 35 tot 40 daarvoor), het minder mooie is dat er een repeterend karakter in zit. Na de zomer is meestal de maat vol. Zo ook deze keer, maar nu heb ik geen duidelijk plan voor hoe ik van te zwaar naar een meer gezond gewicht (en algeheel fitter gevoel) denk te gaan komen.
Ik heb al eens aan Grip op Koolhydraten gedaan wat mij toentertijd goed beviel, maar met mijn huidige werk op diverse locaties door het land waardoor wisselend veel reistijd en soms werkdagen van 12 uur niet optimaal lijkt.

Ik streef er naar een vaste avond in de week een Pilatesles te gaan volgen en verder 2 keer per week te gaan hardlopen. Ik heb alleen een hielspoorontsteking gehad en moet mijn conditie nog wel weer opbouwen.
Wie heeft voor mij een goede suggestie qua 'dieet'/eet-stijl. Ik heb geen moeite met water drinken en haal makkelijk 1½e liter per dag. Fruit en groente lust ik ook graag. Het onregelmatige karakter van mijn werkweek en de neiging te laat naar bed te gaan (en daardoor te kort te slapen) zijn boosdoeners in het realiseren van mijn wens om gezonder en fitter te zijn.

BVD en groetjes, Svenna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2015 14:24    
Vrouw Weeggegevens   M2606
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Paleo

Reageer met quote
Hoi

Herkenbaar verhaal Sip . Ik jojo ook wat af en ben ook al een aantal jaar geleden hier bezig geweest met wegen. Ik deed toen EGA. Werkte goed maar zodra ik maar even de teugels liet vieren kwam ik dubbel zoveel aan,
Ik werk ook onregelmatig en kan niet altijd koken.
Ik ben nu begonnen met Paleo en ik moet zeggen dat me dat tot nu toe (2 weken Ahum) goed bevalt. Ik kook voor iedereen het zelfde hier en kan ook vooruit koken zodat ik maaltijden klaar heb staan voor als ik genoodzaakt iets mee moet nemen. Voor mij werkt het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2015 15:22    
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Svenna, van harte welkom bij de weegclub.
Hier wat info over ons forum en misschien heb je hieraan iets.

https://www.weegclub.nl/forum/hoe-kies-ik-een-dieet-t23245.html

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Grip op koolhydraten

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby, Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Sylvia

Laatst aangepast door love- to-cook op ma 14 sep 2015 22:13, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2015 17:28    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Svenna, als GOK je goed beviel kun je nu voor 'gewoon' khd-arm kiezen toch? Er zijn veel dingen die je ook makkelijk kunt meenemen om te eten. Lach

Het belangrijkste is dat je het niet als diëten moet zien, maar als jouw manier van eten. En dat is iets dat dan echt bij je moet passen, zodat je het ook echt lang kunt volhouden. Lach

Wat meer bewegen helpt natuurlijk altijd. Erg blij Hopelijk komt je hielspoor niet terug........... Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2015 1:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 sep 2015 7:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1