Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

jensie en herbalife

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Veel pogingen geprobeerd om af te vallen. Soms met succes, soms zonder succes. Sinds een week begonnen met Herbalife..benieuwd of het zal lukken Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2015 12:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dus al een weekje bezig met Herbalife. Ik heb veel getwijfeld of ik het ging doen of niet omdat ik iemand ben die heel graag eet. Nu, wie niet waagt, niet wint. Na weekje een kilootje kwijt. Toch heb ik het sommige dagen moeilijk. De shakes op zich vallen goed mee, maar heb toch redelijk snel honger.. of tenminste ik denk dat ik weer honger heb. Ik ben namelijk ook iemand die eet wanneer ik geen honger heb..soms eten uit verveling, stress,...
Vanaf morgen hou ik een dagboekje bij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2015 12:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag terug vermoeiende dag op het werk, maar hoe drukker het is hoe minder ik denk aan eten ohhh

ochtend: shake toffee, appel, kaneel
voormiddag: kwark met aardbei en een sinaasappel
middag: shake vanille met halve banaan, kiwi en aarbeien
namiddag: naar de fitness geweest, na de fitness drink ik altijd een recovery shake. Met dat ik nog een tussendoortje moest eten, heb ik de poeder (chocolade) gemengd met natuuryoghurt en er stukjes meloen bij gegeten.
avond: normaal gezien is het een brochette met groentjes en zoete aardappel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2015 15:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
weer een goed dagje gehad

ochtend: shake
voormiddag: kwark aarbei en stuk banaan
middag: shake en vers fruit
namiddag: shake na fitness
avond: wrap met gegrilde zalm en groentjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2015 17:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
gisteren was een minder dagje. Ik had terug laatdienst en dit is altijd een gevaarlijke shift voor mij om te zondigen. Doordat het zeer kalm was, kon ik het niet laten wanneer me collega's de chocolade en de chips op tafel zette.
Deze ochtend was ik toch nieuwsgierig wat de weegschaal zou zeggen en gelukkig zei de weegschaal hetzelfde gewicht als gisteren. Vandaag terug laatdienst...weer een uitdaging!! Nu moet ik er van blijven want deze zullen waarschijnlijk wel blijven kleven :p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2015 7:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, even hier niets meer ingeschreven, maar ik zal er weer aan beginnen. Ondertussen al een grote twee weken bezig met Herbalife. Op zich gaat het goed, maar door uitnodigingen om te gaan eten, gaat het natuurlijk niet zo goed. Ik hou me wel aan me twee shakes per dag, maar het is het avondmaal die soms tegenslaat.
Ik zal me best doen om elke dag mijn dagboekje bij te houden. Vandaag heb ik laatdienst. Ik ben verpleegkundige. De laatdienst is altijd een uitdaging om niet te zeuren. Zeker als het kalm is op de dienst. Mijn planning ziet er als het volgende uit:

ochtend: shake cappucino
tussendoortje: niets, maar redelijk laat mijn ontbijtshake binnen
middag: shake vanille met 1/2 banaan, kiwi en diepgevroren aardbei
tussendoortje: appel
avond: slaatje met kip en zongedroogde tomaatjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2015 9:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een goed dagje gehad. Ik heb me mooi aan me gepland schematje gehouden. Trots op mezelf!!! Alleen gisterenavond kip in zoetzure saus en ebly gegeten ipv me slaatje met kip. Wat zullen we vandaag ons mee vullen...

ochtend: shake aardbei
VM: appel
middag: shake vanille met 1/2 banaan, kiwi en aardbei
NM: natuuryoghurt met meloen
avond: normaal gezien gaan eten --> slaatje kiezen; als we niet gaan eten dan wordt het wok met kip Lach

Ook gepland om naar de cinema te gaan. Weer een uitdaging om niets te nemen hihi Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2015 7:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer een nieuw dagje. Gisteren gaan eten. Was lekker en nog gezond eigenlijk, maar het was niet veel...met als gevolg dat we nog wat honger hadden..enja geloof het of niet, maar we zijn nog om een bakje friet geweest *bloos bloos*. Achteraf wel spijt gehad maarja het is nu zo. Schematje voor vandaag:

ochtend: shake
middag: shake met extra fruit
namiddag: gezond tussendoortje (weet nog niet wat)
avond: wok met kip en volkoren rijst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2015 8:14    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoe ging het de rest van de week?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2015 13:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1