Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

jenscas1' dagboek herbalife

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Kon het vandaag niet laten om terug op de weegschaal te staan. Ik ben momenteel nog op de goede weg. Er zullen waarschijnlijk niet zoveel kilo's ervan zijn zoals de eerste week, maar zolang er zelfs maar 100gram per dag ervan gaat, ben ik al heel tevreden, maja liefst een beetje meer é Uitlachen

Zo, hoe ziet mijn dag eruit voor vandaag??

ochtend: shake cappuccino (nu aan bezig Uitlachen Heerlijk!!)
middag: wrap met tonijn en zelfgemaakte honing mosterdsaus op een bedje van sla en feta. Ik neem geen tussendoor vooraf omdat ik nu maar pas aan me ontbijt begonnen ben Lach
tussendoortje namiddag: hmmm moet ik nog bekijken..wrs een yoghurt
avond: shake vanille/tropische vruchten met vers fruit

In de avond ga ik dan nog eens naar de fitness. een klein uurtje danceburner en mss daarna de buikspierles, maar ik ben zo stijf aan me buikspieren van de vorige twee dagen, dus dit zullen we nog zien Lach

grts JC

Laatst aangepast door jenscas1 op wo 25 mei 2016 10:15, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2016 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2016 9:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Wat heeft dit gesmaakt zeg!! Alleen nog een beetje de verhouding verandere van mijn honing mosterdsaus :-p Ik moest er af en toe een zakdoekje bijnemen omdat ik last kreeg van een lopende neus door de mosterd haha Uitlachen [/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2016 11:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dagmenu voor vandaag...Ik heb nog geen flauw idee. Deze ochtend allesinds een shake cappuccino, maar ik weet niet hoe mijn dag er verder zal uit zien. Vandaag examen en daarna naar me vriendin. Ze shake't momenteel ook, dus zowiso zal het een gezonde maaltijd worden! Ik zal vanavond dan maar mijn dagboek verder aanvullen.
Hopelijk vnvd ook de courage om te gaan lopen..als het niet te hard regent tenminste :-p en anders naar de fitness é Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2016 5:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo..even mijn dagboek voor vandaag invullen..hoofdmaatlijd was niet zo gezond. Was na mijn examen naar me vriendin geweest en zijn we in de pizzahut beland.

ochtend: shake cappuccino
middag: pizzahut--> saladebar, wel gekozen voor groentjes zonder saus, kleine pizza, dunne bodem chicken curry, heb daar maar de helft van opgegeten en als dessert een pannacotta. Ik heb enkel plat water gedronken
avond: shake cappuccino

Ik heb geen tussendoortjes genomen omdat ik sochtends geen tijd had omwille van het examen en in de namiddag was ik zodanig opgepoft van de pizzahut. Eén tip: GA NOOIT BIKINI'S GAAN PASSEN NA PIZZAHUT!! Dacht dak depri ging worden :-p

Ik zal morgen toch eens op de weegschaal staan om te kijken of het veel kwaad gedaan heeft om naar de pizzahut te gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2016 20:34    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Zou nog wel eens mee kunnen vallen halve pizza en een salade
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 mei 2016 21:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze ochtend op de weegschaal gestaan. Ik moest weten welke gevolgen mijn bezoek aan de pizzahut had op mijn gewicht en het resultaat is....NIKS!!! Wat ben ik blij. Ik ben hetzelfde gewicht gebleven als gisteren.

OOh, juist bericht gekregen van zus dat ze naar de fitness gaat. Ga ik me vlug gaan omkleden en lekker mee gaan sporten...met twee is altijd leuker dan alleen :-p

Mijn dagmenu zal ik vnvd dan wel neerschrijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 mei 2016 9:04    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Zie je wel je doet het goed veel plezier met sporten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 27 mei 2016 9:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Zie je wel je doet het goed veel plezier met sporten

ja, ik ben echt blij met mijn vooruitgang. Ik ben gemotiveerd om verder te doen..meestal deed ik maar een week mijn best en dan begon ik alweer te losser te zijn voor mezelf. Ok, ik zit nog maar in mijn tweede week Uitlachen maarja we bekijken het positief é Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 mei 2016 10:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dit was mijn dagmenu:

ochtend: shake toffee appel kaneel
middag: restjes --> quinoa, gehakt met tomatenconcentraat aangelengd met water, veel kruiden en mozerella en dat in de oven
namiddag: potje kwark aardbei 90gr
avond: shake met fruit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 mei 2016 19:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6