Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

JediBeer gaat de uitdaging aan!

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   JediBeer
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: PuurFiguur/Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi!

Bij deze zou ik mij graag aan jullie voorstellen!
Ik ben JediBeer, geboren in het mooie jaar 1985 en nu dus reeds 35 jaren oud.
Ik woon tussen Arnhem en Nijmegen in.

Vaak ben ik al begonnen met afvallen en het is ook vaak er weer bij gekomen, maar met het dieet wat ik nu (zo veel als lukt) volg, PuurFiguur, eet ik zo lekker dat het tot nu toe heel goed vol te houden is.
Naast mijn werk in transport hou ik mij bezig met boeddhisme en mindfulness, muziek en martial arts.

Ik heb voor mijzelf een aantal redenen opgesteld waarom ik wil dieten/sporten/afvallen:
- Ik wil mij beter in mijn lijf voelen en meer energie hebben
- Ik wil mijn martial arts training beter vol kunnen houden
-Ik wil er slanker (en wat gespierder en getoneder) uitzien, met name met zicht op de zomer

Daarnaast is er nog een reden voor mij, waarvan ik heel lang getwijfeld heb om deze te posten.
Maar omdat ik graag open wil zijn tegenover mijzelf en mijn proces, ga ik jet toch doen.
Ik vind het heel prettig om af en toe dameskleding te dragen.
Dit heeft voor mij geen seksueel aspect o.i.d., maar ik vind het erg fijn zitten en vaak veel leuker dan mannenkleding.
Ik voel mij er ontspannen en vrij in.
Met mijn huidige postuur kan ik helaas lang niet alles aan wat ik leuk vind. Ik zou voor deze zomer graag terug gaan naar maatje 38/40. Ik zit nu op 42/44.

Ik train 5 dagen per week een half uur op de crossttrainer waarna ik een standaard krachtoefeningenset doe:
3x20 push ups op vuist
3x20 tricep dips
3x20 supermans
3x20 crunches
Hierin gebruikt ik verschillende variaties van deze oefeningen.
Nu het weer weer beter wordt ga ik ook weer fietsen en inline skaten.

Ik hoop hier de motivatie en steun te vinden om vol te houden en mijn doelen te bereiken en kijk ernaar uit om deze en die van jullie hier te posten en te lezen!

JediBeer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo JediBeer, van harte welkom bij de weegclub.
Wat de reden ook is een gezond gewicht is altijd fijn

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 12:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1