Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tirsa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Mooi, hè, die voedertafels? Het geeft van die mooie plaatjes als je foto's neemt. Lachen

Fijn dat jullie een nieuwe caravanstalling gevonden hebben.

groeten
Mazina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi Jenny, vandaag nog meer zakjes M&M's gehaald, zijn echt nu heel goedkoop bij de C1000. Ik neem er maar 1 of 2, Jan 1 of 2 handjes vol Lachen Lachen . Bedankt dat je de foto's leuk vindt.

Mazina, ja super mooi hoor die vlinders op dat fruit, ik was daar nog nooit geweest in de "vlindertuin", fantastisch.

Vandaag toch nog een stukje gefietst, wel af en toe motterig weer, maar toch nog een keertje naar C1000, voor die M&M's en toen we bij de kassa stonden, daar staan dan meestal van die bakken met aanbiedingen, daar stond een bak met stappentellers van Becel. Er stond een groot bord op met "iedere klant één gratis". Vroeg het aan de cassiere en die zei ja hoor dat is zo, dus zonder die 3 Becel producten kon ik hem zo meenemen.

Verder vandaag lekker het bed verschoond, gewassen, afwasser laten draaien en uitgeruimd.

Kreeg vanmorgen een sms'je van Tom en Anita, zijn blij dat ze vanavond weer naar huis komen, ze vertrekken daar pas om 22.55uur, en het was daar 30°C, wat een verschil met hier zeg.
Straks even op teletekst kijken of hun vlucht er al bij staat, wij hoeven ze niet op te halen. Ze worden opgehaald door kennissen die vlak bij hun wonen, lekker makkelijk.

Voor allemaal nog een fijne avond en voor straks welterusten,
Liefs Ineke.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009 22:31    

Reageer met quote
Tom belde vanmorgen en zei dat ze om 2.30uur vannacht thuis waren.
Hij vertelde ook dat hij op Mallorca was gevallen, raar gevallen. Hij heeft z'n ribben gekneusd en een zere knie, gelukkig was er iemand in het appartement die het zag gebeuren en EHBO heeft. Die is snel naar hem toe gegaan en gezegd dat ie moest blijven liggen tot ie zelf voelde dat het weer ging, hij was ook duizelig. Anita zei, Mam hij lag er zo raar bij dat ik dacht nou de vakantie is voorbij, die heeft vast wat gebroken, maar gelukkig viel het wel mee, morgen gaan ze even naar de huisarts hier. Hij zei ook nog ik wilde jullie niet bellen want dan wordt je alleen maar ongerust.
Vanavond gaan we maar even kijken hoe het er mee is.
Ben wel blij dat ze weer heelhuids thuis zijn hoor.

Nou allemaal nog een fijne avond.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 okt 2009 19:19    

Reageer met quote
Lief dat Tom jullie niet ongerust wilde maken. Ik hoop dat hij snel herstelt!
Ook is het te hopen dat hij en Anita niet meteen verkouden worden van dit koude, natte weer. Dat is inderdaad heel wat anders dan 30 graden!!

groeten
Mazina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 7:37    

Reageer met quote
Zo, vanmorgen naar de oncoloog geweest voor m'n bloeduitslag en controle. Alles was gelukkig goed, was vanmorgen toch erg nerveus ineens, meestal heb ik daar geen last meer van. Maar kon vanmorgen zo weer janken bij de oncoloog.
Ga zo lekker sporten, lekker even goed bewegen.

Was gisteravond gezellig bij Tom en Anita, we hebben foto's gekeken van Mallorca, het was niet wat ze ervan hadden verwacht, maar ondanks dat hebben ze er toch het beste van gemaakt.
Tom gaat vandaag naar de huisarts voor de zekerheid.
Ze hadden een verrassing voor ons, een mooie grote foto van hun trouwen, gelijk in een lijst, erg mooi, eigenlijk was hij voor hun zelf, haar vader had hem gemaakt, maar ze vonden dat wij die moesten hebben.

Helaas was ik vanmorgen op de weegschaal aangekomen, 3ons helaas, eet waarschijnlijk toch teveel.

Een fijne dag,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Goed dat hij toch even naar de huisarts gaat. Je weet maar nooit.
En wat lieeeef dat jullie die foto kregen.
En je zoon is iemand die zich niet schaamt dat hij tranen weg moet slikken. Daar hou ik wel van. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 11:03    
Vrouw   Pambertje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
he Lieve Ineke!

Fijn dat je zoon weer thuis is, en hopelijk niets ernstigs aan de val heeft overgehouden..
Ook fijn dat er iemand in de buurt was die EHBO had.

Mooi zeg, dat jullie die lijst dan krijgen! Kun je er nog lang na van genieten!

Enne...die 3 ons die ben je er zo weer kwijt..enne..becel stappentellers gaan niet af bij diefstal of zo..Lach WIj geven ze ook al gratis mee aan klanten, en ik heb er zelf ook al 3 of 4..Lach

Wens je een heerlijke avond, lieve Ineke!

(en oja..die paar m&m's zijn echt niet teveel hoor! dat is niet de 3 ons die erbij zijn gekomen!!

Liefs
Jenny
pambertje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 19:12    

Reageer met quote
Leuk, die foto van het trouwfeest van Tom en Anita, ingelijst en wel!

Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor het bezoek aan de oncoloog. Het is niet niks, en het kan altijd dat het weer terug komt. Het is een onvoorspelbare ziekte, kanker. Je kunt er steeds vaker mee leven, maar hebt wel levenslang.

groeten en een prettige zondag
Mazina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2009 10:24    
Vrouw   Pambertje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
He ineke!

late reactie, maar leuke foto heb je van jezelf er neer gezet!

Liefs
jenny
pambertje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2009 20:08    

Reageer met quote
Dank je wel Jenny. Enne die 3ons, zie het somber in, vandaag weer teveel lekkere dingen gegeten.

ja Mazina, dat denk ik ook onvoorspelbaar, dat blijft je houden.

Vandaag bij m'n ex-zwager op visite geweest, kan het nog steeds erg goed met hem vinden, voelt als een broer. Heeft ook een hele lieve vrouw waar het ook goed mee klikt, heel vertrouwd. We zien elkaar niet veel, maar als we bij elkaar zijn is het altijd goed.
Gingen eigenlijk alleen maar een middagje, maar zijn daar ook blijven eten, zij vind dat altijd heel gezellig om voor meer mensen te koken. Veel te veel gegeten vanmiddag, koek en toastjes met lekkers. Warm eten was ok, kipfilet met groenten en rijst, dus dat was netjes en een heerlijke salade.
Was koud toen we terug reden, lekker de kachel aangedaan in de auto, hoorde op de radio dat er vannacht kans is op vorst aan de grond, brrrrrrrrrrrrrr.
Heb net lekker een appel en sinaasappel op, voordat ik weer iets verkeerd ga pakken. Misschien toch maar snel naar bed, kan ik ook niet in de verleiding komen.

Goede nacht,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2009 23:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 48 van 707