Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hey She,

Leuk dat je aquarium hebt, kun je zo van genieten, alleen best wel veel onderhoud om het netjes te houden.
Ik heb zelf ook een aquarium gehad, heel vroeger thuis hadden we er ook 1. Maar op een gegeven moment knapte het glas en liep al het water dus op de vloer en we woonde toen in een oud huis met houten vloeren, dus dat was schrikken, alle handdoeken die ik kon vinden maar neergelegd om lekkage bij de buren te voorkomen. Ik weet niet eens meer wat ik met de vissen gedaan heb. Toen zijn we er maar mee gestopt.
Zeepaardjes kan je volgens mij ook niet thuis houden, zijn denk ik ook hartstikke duur, ik heb in Artis maar 2 gezien.

Zonnetje schijnt hier lekker, ga straks op de fietst naar Amsterdam, lekker bij onze haringkar haring halen en gelijk daar een broodje makreel opeten, mmmmmmmmmmm zalig.
Iedereen nog een fijne dag,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 sep 2009 10:29    
Vrouw Weeggegevens   She
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Klopt het is veel onderhoud, ik ben daar ook niet zo goed in beetje laks....
Maar als er weer nieuwe visjes bij zitten en nieuwe plantjes dan heb ik daar zo een schik van en kan er uren naar kijken Geschokt

Liefs,
She
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2009 11:24    
Vrouw Weeggegevens   She
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdag alweer, heerlijk weer en ik zit hier en moet nog zoveellllll ggrr

Eerst maar eens mijn ontbijt,

was alleen yoghurt aangezien de K kellogs op is dus 200 gr yoghurt met stuk of 7 aardbeien en nepsuiker

tussendoor thee, en 31 gram ketelapper hoezo dwangmatige weger.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2009 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Hebben jullie lekker gefietst, gisteren? Heelijk dat je bij de Weight Watchers acht ons afgevallen bleek te zijn. cheerleader cheerleader cheerleader

Fijne dag verder!
groeten
Mazina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2009 11:44    
Vrouw   Pambertje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
He die Ineke!

Zo! Gefeliciteerd nog met de trouwdag van je zoon...
Fijn dat je er van hebt genoten!
EN hij ook...en dan voor 8 dagen naar Mallorca....Lach

Ook mooie foto's van Artis,..fijn dat je ons daarvan mee laat genieten!

Hoop dat je nog kunt gaan fietsen, het zonnetje schijnt hier in brabant tenminste wel...Lach

Wens je een heerlijke zondag, Ineke en fijn dat je in mijn boekje langs kwam..heb je nu dus ook gevonden!

Liefs
Jenny
pambertje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2009 12:00    
Vrouw Weeggegevens   She
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lol

Heb mijn ontbijt van gisteren hier opgeschreven was het al kwijt........
Sorry sorry Ineke.

Fijne zondag,
She
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2009 12:05    

Reageer met quote
Hey She, vond het wel gezellig dat je bij mij kwam ontbijten, weer eens wat anders Lachen Lachen Lachen

Ik moet trouwens m'n hele dagmenu van zaterdag nog neerzetten, ben er nog niet aan toe gekomen.

Maar idd soms moeten er weer nieuwe visjes aangeschaft worden en nieuwe plantjes, als het dan ook nog lekker schoon is, kun je eer weer super van genieten, soms nog leuker als tv.

Mazina, zaterdag ongeveer 25km gefietst en s'middags met de auto naar Hoofddorp.

Jenny, bedankt voor de felicitatie, ja nu zitten ze t/m donderdag in mallorca. Gezellig dat je hier ook langs komt.

We hadden vandaag een afspraak bij m'n ex-zwager maar die belde vanmorgen af, nu gaan we er volgende week zondag heen.
Toen een vriend gebeld was ook niet thuis, ging naar een vlooienmarkt.
Jan wou schijnbaar toch ergens naartoe, dus een vriendin gebeld en die is meestal wel thuis, die vond het wel gezellig als we kwamen. Wel een beetje uit de buurt totaal 200km, maar ook wel even lekker met de auto, dus vandaag een keertje niet gefietst.
Op de terugweg was het behoorlijk druk, een paar keer niet harder dan 50 waar je normaal 120 mag, dus waren we een beetje laat thuis, maar heb toch nog zelf soep gemaakt (kerrie-preicréme soep), daarna nog lekker even een potje gekaart en nu even de e-mail bijwerken en lezen.

Hier nog 2 foto's van de trouwerij.

Allemaal nog een fijne avond,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2009 20:31    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Leuke foto's, Ineke! En je bent flink bezig met fietsen. Goed zo!

groeten en een prettige dag
Mazina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2009 11:19    

Reageer met quote
Dank je Mazina, doe maar rustig aan, ik kom wel in jouw boekje langs.

Gisteren toch nog een stuk wezen fietsen ondanks het rare weer, het bleef wel droog en de temperatuur was goed.
Zijn weer naar een andere caravanstalling geweest in Aalsmeer en hebben ons daar opgegeven voor volgend jaar, de stalling waar we nu staan bevalt ons niet zo goed, de caravan blijft dagen buiten staan en dat zijn wij niet gewend. Normaal breng je de caravan en dan gaat ie dezelfde dag al naar binnen. Dus ook weer geregeld, volgend jaar na het voorseizoen gaat de caravan naar de nieuwe stalling.
Daarna meteen maar even doorgefietst naar de C1000 daar waren de M&M's in de aanbieding voor Jan, gelijk maar een paar zakjes ingeslagen.
Vandaag eerst alle reclameblaadjes doorgelezen, poehhhhh lijkt wel of het er elke keer meer worden, maar ik kijk ze toch allemaal even door. Nu even de mailtjes doorkijken en dan lekker lunchen.
Vanmiddag nog even kijken wat we gaan doen.

Nog een foto uit Artis van de vlindertuin, er lagen allemaal stukjes fruit voor de vlinders.

Allemaal nog een fijne dag,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 sep 2009 12:14    
Vrouw   Pambertje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
He Lieve Ineke!

Leuke foto's!

Vond het fijn dat ik je heb gevonden..je bent lekker actief in het sprintje en bij mij...en vond het leuk je zo eens te leren kennen..Lach

M& M's wel alleen voor jan dan he...Lach Lach

Fijn dat je een andere plek voor je caravan hebt gevonden.. Hoop dat het volgend jaar weer zo;n lekker weer is..Lach

Wens je een heerlijke avond!

Zo met dochter naar zwemles..zij zwemt..ik niet..

Liefs
Jenny
pambertje..

p.s.ditmaal met auto..Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009 18:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 47 van 707