Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Lunafloor schreef:
Triest voor je zuster. Huil huil Huil huil
Die man is dus te snel gaan zoeken en was nog niet over zijn ex heen.
Een fout van hem en anderen zitten met de ellende.

Geniet van jullie vakantie. Lachen

Zijn ex-vrouw was al een paar jaar met een ander (zelfs z'n beste vriend) voordat ze het hem vertelde en dat is ook al weer een paar jaar geleden. Snap je zo'n man nou????????

Gisteren niet zulk best weer, zijn een dagje naar Roermond geweest.
Hele mooie plaats, veel oude gebouwen en veel kunst. Er was een beeld van een heks zo mooi, Jan heeft daar geen geduld voor, dus die was al doorgelopen, keek ik nog even aan de achterkant van dat beeld en daar was weer ander beeld in gemaakt, echt mooi.

De heks met links van haar zit ook nog een kat.

Dit was dus de mooie kant.

Er stopte een man op de fietst en die bekeek eerst de mooie kant en toen de heks, hij zei toen tegen mij "er schuilt dus in iedere mooie vrouw een heks", waarop ik antwoorde "U heeft zeker ervaring".

Vandaag ook weer niet zo'n mooi dagje, we zijn vanmiddag nog wel even boodschappen wezen doen op de fiets, maar daarna heeft het de hele middag hier geregend, tegen een uur of zeven werdt het pas droog.

Vanmorgen lekker het bed verschoond en de caravan even een beetje schoongemaakt, moet ook eens gebeuren. Vanavond netjes lof gekookt met een karbonaatje.
Gisteren waren we trouwns uit eten geweest hier in Kessel waar we al een keertje geweest waren (rest. De Rozentuin), nu had ik spare-ribs genomen en ze waren heerlijk er zat ook veel verse groente bij, heerlijk gesmuld.

http://www.mijnalbum.nl/Album=GFSRYJQG
Liefs Ineke en nog een fijne avond.

Laatst aangepast door Japiekrekel op wo 12 aug 2009 21:48, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2009 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Japiekrekel schreef:

De heks met links van haar zit ook nog een kat.

Dit was dus de mooie kant.

Er stopte een man op de fietst en die bekeek eerst de mooie kant en toen de heks, hij zei toen tegen mij "er schuilt dus in iedere mooie vrouw een heks", waarop ik antwoorde "U heeft zeker ervaring".

Geweldig hè, even zo'n opmerking..... Zou ik een hele dag van kunnen na genieten. Lachen

Je hebt een heerlijke vakantie Ineke zo te zien! Lachen

BTW: heel sneu voor je zusje, maar het zegt wel iets over die man! Sip

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2009 21:45    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Jullie hebben het naar je zin in Limburg.
Leuk die tochtjes met de fiets, mooie foto's heb je ook gemaakt en wat een snelle reactie van jou om die man te vragen of hij zelf een slechte ervaring met vrouwen heeft gehad Lachen

Rot voor je zus Ineke, was ze net aan een relatie toe en krijg ze zo'n domper te verwerken.

Nog een fijne tijd daar in Limburg, regen hebben wij vanmiddag zat gehad.
Hans had net de vijver wat bijgevuld, nadat we eerst de hele morgen heerlijk in de tuin gewerkt hadden.
Gaan we zakken tuinafval naar de stort brengen begint het toch te gieten, met bakken kwam het de lucht uit.
Vijver gelijk weer op normaal niveau Lachen .
Is wel goed voor de tuin en groenteplanten die we erin hebben staan.

Groetjes liefs Helma

Had gelukkig dit stukje gekopieerd want mijn internet knalt er iedere keer uit. Kon het gelukkig plakken en hoefde het niet weer opnieuw te schrijven Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2009 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Zeker mooi standbeeld. Je kunt het ook andersom zien: in elke heks schuilt een mooie vrouw!

Fijne dag vandaag. Gaan jullie snel weer naar huis of blijven jullie nog een paar weken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2009 7:30    

Reageer met quote
ja Mazina, die gedachte had ik ook al gehad Lachen Lachen Lachen
We gaan nog niet naar huis, eind van de maand pas.

Vanmorgen nog steeds somber weer, hopelijk knapt het nog een beetje op.
Jan heeft het sinds gisteren in z'n rug ohhh , we proberen het met ibuprofen weg te krijgen.

Vanavond hebben we een barbeque op de camping, qua temperatuur is het prima, Uhhhh..... als het maar droog is, de voorspelling is volgens mij wisselend.

Fijne dag,
Liefs Ineke.

Langs de Maas.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 aug 2009 10:25    

Reageer met quote
Mooie foto's, Ineke!
Hoe gaat het nu met je man's rug? En, hoe was de barbecue? In Heerlen heeft het van ongeveer half twee tot vier uur geregend. Toen begon te zon te schijnen en werd het echt heel stralend.

Heerlijk dat je tot het eind van de maand op de camping blijft, heb je lekker nog twee twee weken voor de boeg!

Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2009 7:14    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Ik vind het ook een heel mooi beeld. Juist omdat je zoiets niet verwacht.
En die opmerking Lachen Lachen

Het is rot voor je zusje maar beter nu dan later. Die man is duidelijk gek op zijn ex.
Als die ex pas over 5 jaar weer beschikbaar was dan was hij toen binnen 1 minuut vertrokken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2009 8:54    

Reageer met quote
Gisteren toch nog een stukje wezen fietsen 18km.

En de barbeque was erg gezellig, we hadden een leuk groepje, eten was er genoeg, er werd later op de avond een vuurtje gestookt.

Vandaag weer super weer, zijn weer een eind wezen fietsen langs de Maas, heerlijk rustig, je hebt het gevoel dat je soms alleen op de wereld bent. Totaal vandaag 42.5km gefietst.

Had geen zin om te koken vanavond, we zijn lekker naar de snackbar gegaan , waarschijnlijk dachten heel veel mensen ook zo, het was vreselijk druk.

Jan wil voor volgend jaar toch weer gaan bespreken op deze camping, ik wou dat steeds niet, omdat we nog niet zeker weten wat we volgend jaar doen met de vakantie, maar begin toch een beetje overstag te gaan. De mensen zetten hier al vakanties voor 2011 vast, niet te geloven toch.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2009 23:10    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ach, je kan het misschien altijd nog annuleren.

Wij zijn altijd later dan laat met het boeken van een vakantie en dat is ook niet alles maar we leren het maar niet af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2009 5:06    

Reageer met quote
ja, wat zetten mensen hun vakantie al vroeg vast. Ik weet dat ik ooit eens iets wilde reserveren voor de herfstvakantie toen de kids nog klein waren. Vroeg die vrouw: 'voor volgend jaar of het jaar daarop?" Ik: 'voor dit jaar.' Nou, dat was al meer dan een jaar geleden volgeboekt. Echt bizar. Ik belde aan het begin van het jaar, dus ik dacht vroeg te zijn.

Een zonnige dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2009 7:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 39 van 707