Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Nee, Helma, hij staat nog netjes op tafel, maar zo gauw ik s'morgens de kamer binnenkom ruik ik hem al. Maar dan gooi ik gauw de balkondeur open en zakt het weer weg. Trouwens leuke weegplaatjes zijn er weer, proficiat.

Ben vandaag een beetje nerveus, vanmorgen werdt m'n oudste zus geopereerd aan haar rug. Ze heeft er al jaren last van en zat vanaf April op een oproep te wachten. Eindelijk was ze aan de beurd door veel op te bellen, de Chirurg gaat morgen op vakantie, dus kon ze er nog net voor gelukkig. Om 10.10uur zou ze onder het mes gaan, niet onder narcose maar met een ruggeprik. Weet niet hoe lang zo'n operatie duurd, maar hoop wel dat m'n zwager even opbelt als ze klaar zijn met haar. Vanmiddag willen we er ook nog even heen, even onze neus laten zien.
Liefs Ineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2009 10:42    

Reageer met quote
Gelukkig, het verlossende is binnen, m'n zwager belde net op dat alles goed is gegaan met m'n zus Els.
Ben zo opgelucht, we gaan er na het eten even naar toe.
Erg blij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2009 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Oh, wat fijn, dat de operatie van je zus goed verlopen is! Ik hoop dat ze voorspoedig geneest.

Fijne dag! Lachen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2009 7:13    

Reageer met quote
Ik had gisteren avond een heel stuk geschreven en ik wil een plaatje toevoegen, hele stuk weg, foetsie. Heel heel boos Heel heel boos
Had geen zin meer om het nog een keer te schrijven.
Het kwam er in ieder geval op neer, dat ik me niet meer op wil winden Duivel , over van alles en nog wat. Zat er even helemaal doorheen De muur! . En dat ik blij was dat ik het even van me had afgeschreven PC .

Nou vandaag op de weeg en 200gram erbij.

Volgende week hopelijk er weer af.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2009 14:11    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wat een pech, Ineke!!!! Eén troost: je had het iig van je AF geschreven. Lachen Lachen Lachen

Gaat het weer een beetje? Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 0:02    

Reageer met quote
Nou Mathilde, het weer werkt niet echt mee, maar ik geef mezelf maar een schop onder m'n kont.

We hebben net een stukje Lopen , was eventjes droog, heb net een aardbeienslof bij de bakker gehaald voor vanavond.
Want Tom en Anita komen zowaar samen, had ik van de week ook tegen hem gezegd door de tel., als je weer komt kom dan samen met Anita en anders een ander keertje. Hij melde ook nog even dat de dd van hun trouwen was veranderd, wordt een paar dagen later. Vind ik best vreemd, maar zal wel aan mij liggen.

Zie er als een berg tegenop frons vanavond, weet beslist niet hoe Jan zich houdt. Hij is nog steeds knorrig om niks. Kan weer zoals gewoonlijk alles wat hij zegt, goed gaan praten, om de lieve vrede te bewaren.
Maar ik moet niet zo negatief zijn en vrolijk tegen hun zijn.

Vanmorgen ook de 2e vriezer ontdooid en schoongemaakt, geeft weer een tevreden gevoel. Toch iets positiefs.

Met m'n zus gaat het gelukkig ook goed, heb haar zelf nog niet aan de tel. gehad, elke keer slaapt ze net, maar volgens m'n zwager gaat het met op z'n tijd een paracetamolletje goed.

Nou en vanavond heerlijk aardbeiengebak eten, heb er nu al trek in. mmmmmmm

Allemaal nog een fijne avond.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 16:21    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
En? Hoe was je avond? Heb je het een beetje kunnen redden? En heb je kunnen GENIETEN van je aardbeienslof? Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 23:19    

Reageer met quote
Hoe is het gegaan met het bezoek van Tom en Anita? Ik hoop zonder strubbelingen.
Ik kan me voorstellen dat je er zo nu en dan helemaal doorheen zit. Sterkte! Kussen

Fijne dag vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2009 9:58    

Reageer met quote
Nou het bezoek van Tom en Anita liep gelukkig goed.
Jan hield zich in het begin afzijdig.
Heb hun maar laten praten, ze hadden heel wat te vertellen, ivm de trouwerij.
Aan het eind van de avond, stelde ik de vraag aan hun: "hebben jullie elkaar nog iets te zeggen wat je dwars zit". Nou eerst gemompel en toen kwam er toch wederzijds wat.
Hoop dat ze er alledrie toch een goed gevoel bij hebben, ik had dat in ieder geval wel.

En die aardbeienslof was toch zo lekker, heb er 2 stukken van genomen. Daarna nog was zoutjes, worst en toastjes met salade.
Veels te veel, kon er niet van slapen, had behoorlijk maagpijn.
Ben om half vier maar opgestaan en ben een sudoku gaan proberen, lukte voor geen meter, was veel te moeilijk. Nog een boekje gelezen en weer naar bed, had nog steeds last, half zes weer eruit, naar het toilet en even rondlopen, weer naar bed en uiteindelijk gelukkig toch nog een paar uurtjes geslapen.

Vanmiddag naar m'n zuster geweest, ging hartstikke goed met haar, slaapt alleen erg veel, komt eindelijk tot rust.

Kan nu amper m'n ogen open houden, ik kan echt niet zonder m'n nachtrust.

Nog een fijne avond,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2009 21:08    

Reageer met quote
Gelukkig dat het bezoek van Tom en Anita goed verlopen is.

Eh oh, veel eten (snoepen) en het dan 's nachts moeten bezuren. Heb ik ook weleens gehad. Herkauwen, noem ik dat. Je ligt dan echt te hele nacht te herkauwen. Geschokt

Prettige dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 7:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 32 van 707