Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Zo, hé hé hier ben ik dan weer een keertje.
Wegens de warmte heb ik even niet op internet gezeten.
Samen met m'n opvliegers heb ik behoorlijk last gehad.
Gelukkig is het sporten even gestopt, dus hoefde ik vanmorgen niet extra te zweten.
Als kind had ik al behoorlijk last van de warmte, liep altijd te zeuren tegen m'n moeder, "ik heb het zo heet mam", net of ik de enigste was die het heet had.

Nou ben weer een beetje gewend thuis, we gaan weer een beetje ons gewone gangetje.

Vorige week vrijdag hadden we een feestje van een broer van m'n vader die 50 jaar getrouwd was. Het was in een restaurantje in Noordeinde. Er waren behoorlijk wat mensen, ik denk zo'n man of 80. Het begon om 17.30uur en we waren om 12.00uur thuis.

Ik heb pas sinds een paar jaar contact met die Oom en Tante, ze onganiseerde toen een reunie. Ik heb ze toen voor het eerst ontmoet met nog meer familie die ik nog nooit had ontmoet.
Toen ook voor het eerst halfbroers en halfzussen ontmoet, was best wel heftig voor mij, wist toen net dat ik borstkanker had dus ik was heel erg emotioneel. Maar het heeft me wel door een heel moeilijke periode heen gesleept, ik had iets om over na te denken.
Niet dat ik veel contact met ze heb maar het was toch een hele ervaring.

Zaterdagmiddag belde Tom dat ie die avond wilde komen, maar wel alleen want Anita was moe, hij vroeg of ik dat jammer vond, ik zei ja, vind het gezelliger als jullie samen komen.
Op de een of andere manier wil het gevoel nog niet erg klikken met ons, net of er nog iets tussen zit, het is niet zoals het vroeger was, heb het nare gevoel dat dat ook niet meer terugkomt. Het spontane is er af. Krijg ook het nare gevoel dat het misschien helemaal niet goed is dat wij straks getuigen zijn bij hun huwelijk, Jan heeft er helemaal geen zin in, snapt ook niet waarom ze gaan trouwen.
Nou ik moet verder maar niet zo zeuren er zijn genoeg ergere dingen.

Al die wateroverlast in het land, mag je maar blij zijn dat je geen schade hebt gehad toch.

Allemaal nog een fijn weekend en veel liefs,
Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2009 22:46    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Soms verandert de relatie met je kinderen. Dat is even slikken, maar zo ligt het nu eenmaal. Als ik jullie was, zou ik wel getuige zijn bij het huwelijk van Tom en Anita. Jullie hebben het beloofd, en als je dat afzegt, kan dat misschien wel tot een breuk met Tom leiden, en dat wil je ook niet.
Maar ja, ik heb makkelijk praten, wij hebben met beide zoons een goede band.

Arme jij, opvliegers. Het gaat uiteindelijk over, maar is zo vervelend zolang je het hebt.

fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 6:58    

Reageer met quote
ja Mazina, sinds we niet meer bij elkaar wonen (wij woonde op de 2e etage en Tom en Anita op de 3e etage in Amsterdam) is het veranderd, toevalig hadden Jan en ik het daar vanmorgen ook over.
Zelf denk ik dat Tom z'n ei niet meer zo snel kwijt kan, voorheen stapte hij veel vaker bij ons binnen om te kletsen. Ging Anita naar bed en zaten Jan en Tom soms wel uren met elkaar te kletsen, zelf ging ik dan ook meestal naar bed omdat het te laat werd.

Heb er de groots mogelijke moeite mee om Jan zover te krijgen om toch wel te getuigen.

En die opvliegers heb ik sinds ik met de pil ben gestopt, kreeg toen van de huisarts medicijnen om het tegen te gaan, want ik kon er haast niet van werken, die medicijnen werkten wel goed. Maar 1 jaar daarna kreeg ik borstkanker en moest natuurlijk met die medicijnen stoppen. Sindsdien is het alleen maar erger geworden, nu ook weer door medicijnen die ik nog steeds moet slikken ivb met die borstkanker. Als het goed is moet ik die nog 1 jaar nemen en hopelijk gaat het dan beter met die vervelende opvliegers. Ben wel ontzettend blij dat ik niet meer werk hoor, want dat is eigenlijk geen doen.

Jij ook nog een fijne dag,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 13:11    

Reageer met quote
Dat is waar, naast kanker en de gevolgen ervan, kun je echt geen baan hebben. Piet zegt ook weleens: het is maar goed dat ik met pensioen ben!

Slaap lekker straks!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 20:42    

Reageer met quote
Ik ben nog net niet met pensioen, maar werkte daarvoor wel de hele week. Miste het best wel in het begin hoor, het contact met je collega's. Gelukkig krijg ik nog wel een uitkering ben gedeeltelijk afgekeurd.
Kan me best voorstellen dat Piet blij is dat ie niet meer naar z'n baas hoeft.
Jij ook een goede nacht Mazina.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Vandaag niet eerder tijd gehad om hier te buurten.

Kleinkinderen zijn hier het weekend geweest.
We hebben ze vanavond terug gebracht koffie daar gedronken.
Daarna naar onze andere dochter, die zijn weer na 9 dagen toeren gezond en wel thuis.
Daar nog even bijgekletst.
Nu nog heel even op de laptop en dan naar bed.
Het is hier nog steeds heet, vanmiddag dachten we dat het eindelijk zou gaan regenen,
niet dus het buitje is weer overgewaaid.

Slaap lekker Ineke.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 22:52    

Reageer met quote
Hoop dat je genoten hebt van de kleinkids Helma.

Andere dochter ook weer heelhuids thuis, lekker dat ze weer even weg zijn geweest.

Het heeft hier wel geregend, maar elke keer als het regend is de straat in een mum van tijd ook weer droog. Nu is het ook weer behoorlijk klam in huis.

Zal vannacht wel weer slecht slapen worden, dat mis ik wel hoor, op de camping koelt het best wel lekker af s'avonds, hier in huis blijft het zo hangen. Maar als het goed is gaan de temperaturen weer wat naar beneden.

Trusten voor straks en morgen gezond weer op.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2009 23:32    

Reageer met quote
Ik hoop dat je toch wel goed hebt kunnen slapen.

Hier is het al een paar dagen flink afgekoeld. Sinds zondag geloof ik. Of was het zaterdag? Enfin, vanmorgen heeft het veel geonweerd en heel hard geregend. Er is nogal wat wateroverlast in de regio. Wij wonen op de vierde verdieping, dus hebben nergens last van. Lachen

Fijne dag verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2009 13:15    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Japiekrekel schreef:
Hoop dat je genoten hebt van de kleinkids Helma.

Andere dochter ook weer heelhuids thuis, lekker dat ze weer even weg zijn geweest.

Het heeft hier wel geregend, maar elke keer als het regend is de straat in een mum van tijd ook weer droog. Nu is het ook weer behoorlijk klam in huis.

Zal vannacht wel weer slecht slapen worden, dat mis ik wel hoor, op de camping koelt het best wel lekker af s'avonds, hier in huis blijft het zo hangen. Maar als het goed is gaan de temperaturen weer wat naar beneden.

Trusten voor straks en morgen gezond weer op.
Liefs Ineke.

ja is altijd genieten als ze hier zijn.
Dat ze nog steeds willen komen, Elisa is al 15jaar en Delroy wordt over 2 weken 14jaar.
Zelfs als we 14 dagen met elkaar op vakantie zijn geweest, vragen ze bij thuiskomst, wanneer mogen we weer logeren Lachen
Elisa der vriendin komt over 2 weken ook hier logeren.

Op Delroy's verjaardag, die we smiddags vieren,
moeten Sandra en Elisa savonds optreden.
Van de muziekschool waar ze les hebben is er een jaarlijkse uitvoering.
Dan laten de leerlingen zien en horen wat ze geleerd hebben.
Daarna blijft ze hier dan met haar vriendin slapen.

Zomers als het warm is vind ik het ook heel lekker om in de tent te slapen.
Hans zegt als het heel heet is wel eens, ik denk dat ik de tent maar opzet in de tuin Lachen

Nu is het gelukkig koeler.

Slaap lekker Ineke.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 jul 2009 23:24    

Reageer met quote
Hallo Helma,
Da's een goeie van Hans Ik val van me stoel van het lachen! Ik val van me stoel van het lachen! Ik val van me stoel van het lachen!
Slaap lekker voor straks,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 07 jul 2009 23:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 29 van 707