Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hallo lieve allemaal,

Zo, de voortent is er af, alleen ging er iets fout Schaam Schaam Schaam Schaam .

We hadden de zijkanten en de voorkant lekker schoongemaakt en opgeruimd, stond alleen het dak er nog. Wij dachten, we gaan eerst maar een broodje eten en dan doen we het dak eraf. Zitten dus lekker een broodje te eten komt er een windvlaag en hoeps de het hele dak vliegt met stokken en al over het dak van de caravan, stokken vlogen achter de caravan, schrok me wezenloos Geschokt Geschokt Geschokt
Gelijk onze buurtjes die achter ons staan erbij om te kijken wat er aan de hand was, maar de schade viel gelukkig mee, alleen de pees van de voortent is stuk, verder geen schade pfffffffffffff.

Dus vanmiddag gelijk de voortent naar een tentenmakerij gebracht en die gaan er een hele nieuwe pees op zetten, ook weer geregeld.

We waren wel gelijk van slag hoor, zijn vanavond maar uit eten geweest bij een pizza-shoarmazaak hier in Scherpenzeel, waren we al zo vaak langs gefietst en dan zeiden we altijd tegen elkaar, daar moeten we toch eens gaan eten, het blijkt dus een Egyptenaar te zijn die Pizza's en shoarma schotels verkoopt, keurige zaak en erg lekker eten als je ervan houdt (wij wel) smullen . Heb nu alleen verschrikkelijke dorst, heb al vers fruit met yoghurt gemaakt en water gedronken, maar helpt niet echt. Heb het gevoel dat ik de hele kraan leeg kan drinken Geschokt .

De vitrage ben ik niet verder mee gekomen, nog 1 raam, zaterdag maar weer een poging wagen.

Allemaal nog een fijne avond,
liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2009 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Fijne vakantie, als we elkaar niet weer horen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2009 5:25    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wat zullen jullie geschrokken zijn, Ineke. Gelukkig viel de schade nog mee. Lachen

Akelig zonder voortent zeker? Zo kaal! Geschokt

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2009 23:46    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Nou, dat was zeker schrikken dat de boel door een windvlaag wegvloog! Gelukkig kunnen jullie het laten repareren. Jaaa, wat lekker hè, Egyptisch eten. smullen Maar wat krijg je er een dorst van!

Ik wens je alvast een heel fijn weekend met veel zon!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2009 7:50    

Reageer met quote
ja, het is best wel kaal zonder voortent, maar het zijn nog maar een paar daagjes en het is ook wel even fijn zo'n open lucht voortent.
De volgende keer als we de voortent weer afbreken, laten we de scheerlijnen zo lang mogelijk zitten. Lachen

Vandaag niet zulk mooi weer, wel even buiten koffie gedronken.
We wilden vanmiddag een stukje gaan fietsen, zijn maar snel terug gegaan, kwam een hele zwarte lucht aan. Waren precies op tijd binnen, kwam een behoorlijke bui.

Morgen zijn de vooruitzichten beter, eindelijk de laatste vitrage van de caravan wassen, is dat ook weer eindelijk klaar.

Tom gaat vanaf morgen werken als courier bij de brandweer, hij wordt gedetacheerd vanuit zijn bedrijf, hij heeft er enorm veel zin in.
Morgenavond maar even bellen hoe het is gegaan.
Op het moment werkt hij bij een bedrijf waar mensen werken die een handicap hebben, die dus niet in het gewone bedrijfsleven kunnen werken. Helaas moet daar ook bezuinigd worden, daarom gaan ze mensen die redelijk goed zijn detacheren. In het begin wou Tom helemaal niet, maar het sfeertje op z'n werk werd steeds slechter, hij kwam steeds kwaad thuis en Anita moest dat weer allemaal opvangen. Hopelijk gaat dat nu verbeteren.

Wordt hier behoorlijk fris op de camping, ga er maar mee stoppen hier, nog even naar het washok en dan lekker naar bed.
Welterusten allemaal,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2009 23:32    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Ik hoop dat Tom het erg naar zijn zin zal hebben bij zijn detacheringsbaan bij de brandweer. Wat moet hij als courier precies doen? Berichten rondbrengen?

Hoe gaat het met je gewicht? Ik ben deze week stil blijven staan, maar ben in elk geval niet aangekomen!

Volgens mij hebben jullie vanaf nu uitsluitend goed weer op de camping. Geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2009 7:24    

Reageer met quote
Nou ik ben ook stil blijven staan met m'n gewicht, ben ik eigenlijk wel blij mee, had verwacht dat ik was aangekomen.

Gisteravond zou ik Tom bellen, helemaal vergeten, stom hé.
We waren nog een stuk wezen wandelen, het was zulk lekker weer.

Maar vanavond moet ik het zeker doen, valt me trouwens mee dat Tom zelf niet gebeld heeft, meestal moet ie even lozen.
Zal wel te moe zijn geweest.

Straks gaan we het dak van de voortent weer ophalen, kregen gisteren middag een tel. dat hij al klaar was!
Dan even uitproberen of de nieuwe pees wel in de caravanrail past, je weet maar nooit en nu zitten we dicht bij die zeilmakerij.

Stralend weer, lijkt wel of we in Griekenland zitten.
2 Katten liggen heerlijk voor de caravan in het zonetje te genieten.

Allemaal nog een fijne dag.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 jun 2009 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
En morgen wordt het nog mooier, Ineke! Je boft wel met deze mooie afsluiting van jullie vakantie! Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2009 22:56    

Reageer met quote
ja Mathilde, super hé!!!!!!!!!
Vanavond weer een wandeling gemaakt, zonde om binnen te zitten.

Vanmiddag het dak van de voortent opgehaald en gelijk even uitgeprobeerd, helemaal goed. Meteen toch maar even goed nagekeken of er toch geen beschadiging in het doek zat, maar gelukkig niet.

Nog 1 dag en dan moet de caravan klaar staan voor vertrek. Dus nog even alles binnen goed zetten en spulletjes in boxen doen. En dan als laatste de fietsen in de caravan, gaan we voor de 1e keer doen, hebben de fietsen altijd gelijk mee naar hus genomen, maar nu we over een maand naar Limburg gaan, willen we daar ook lekker fietsen. Vanmiddag nog een nieuw zadel op m'n fiets laten zetten, kreeg nog steeds zadelpijn, deze moet beter gaan.

O ja, de gordijntjes in de caravan zijn ook eindelijk allemaal schoon, zo'n rot klus, maar ben erg blij dat het toch gebeurd is.

Heb Tom vanavond nog even gebeld om te vragen hoe het gegaan was, vandaag ging het beter als gisteren zei hij. Hij moet post rondbrengen van de ene kazerne naar de andere en allerlei andere dingen rondrijden. Bijv. spullen die nodig zijn in het pand voor de vrijwillige brandweer. Maar hij is blij dat de sfeer onderling goed is. Dat was op zijn laatste werk niet erg goed meer.

Nou trusten voor allemaal,
liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 jun 2009 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Aurelia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
nog een prettige ries terug naar huis?
groetjes Aurelia

ik heb een decelekctie ik weet niet hoe ik het moet schrijven
Liefs Aurelia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2009 7:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 27 van 707