Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hé Krekeltje, je stond al op pagina 3!!! Ben je al weer thuis of nog op de camping? Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2009 23:36    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Volgens mij zijn er heel wat bladzijden weggevallen? Rollende ogen Vraag

Fijne dag, Ineke!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2009 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hallo lieve mensen,

Bij mij zijn er geen pagina's weg hoor.

En Mathilde, wat bedoel je met pagina 3? ja, we staan nog op de camping, nog steeds erg lekker hoor.

Nou zal maar weer eens wat neer schrijven, is al weer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, denk maar zo bij mij, geen bericht goed bericht.
Op het moment zijn we weer even druk met voorbereidingen om de voortent af te breken, nog 2 weekjes en dan is het voorseizoen alweer voorbij.
Als alles meezit gaat de tent er morgen af, vind het altijd weer een hele klus om dat gevaarte weer helemaal droog en schoon in de zak te hebben en mee naar huis, in de box tot volgend jaar.

Vanmiddag nog even een bezoekje gebracht aan die vriendin die hier in de buurt van de camping woont, ze heeft het nog steeds erg moeilijk met het verlies van haar man, heb het gevoel dat ze veel meer met ons wil praten als met haar kinderen, die wil ze niet tot last zijn en ze denk zelf dat ze dan teveel zeurt bij hun, dat wil ze beslist niet.

Zaterdag zijn Tom en Anita op de camping geweest, we hebben heerlijk gebarbequed, Tom begint weer een beetje nukkig te worden, zelf had ik daar niet zoveel last van maar Jan had er weer geen goed gevoel bij. Klopt ook wel, want Anita vertelde dat Tom de laatste week weer heel vervelend begon te doen, vraag mezelf af of het wel goed is dat ze gaan trouwen!!!!!!

Hopelijk gaat dit berichtje goed, gaat wel een beetje raar, moet steeds met m'n pijltje naar beneden rollen, m'n berichtje schiet steeds omhoog, snap er niks van.

Allemaal nog een fijne avond.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2009 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Dat je op pagina 3 stond, is omdat je al een tijdje niet zelf in je boekje geschreven had. Dan "zak je weg". Doordat ik aan jou schreef, kwam je weer op pagina 1. Snappu? Lachen

Zorgelijk dat Tom waarschijnlijk weer wegzakt. Ziet Anita dat ook, denk je? Rot hoor.

Heb je de voortent droog binnen? Morgen gaat het regenen? Ik hoop van niet, natuurlijk. En anders is het woensdag droog. Zegt men. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2009 23:01    

Reageer met quote
Ohhhhhhhhhh, zit dat zo, nou hartstikke bedankt hoor dat je me weer op pag.1 hebt gezet Lachen Lachen Lachen

ja Anita ziet dat zelf ook wel, ze hoopt dat het weer snel overgaat, het was trouwens een poosje geleden dat hij zo was, zei ze tegen me.

Volgens de weerberichten is het morgen goed weer en anders woensdag de voortent eraf, ook goed hoor.

Groetjes Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2009 23:08    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Japiekrekel schreef:

Hopelijk gaat dit berichtje goed, gaat wel een beetje raar, moet steeds met m'n pijltje naar beneden rollen, m'n berichtje schiet steeds omhoog, snap er niks van.

Allemaal nog een fijne avond.
Liefs Ineke.

Lieve Ineke heb jij ook sinds kort InternetExplorer 8 erop gezet.
Hier wat berichtjes van dezelfde strekking.

Corrie schreef:
Als ik een lang pbtje aan het typen ben gaat het bericht steeds naar boven zodat ik niet meer kan zien wat ik type ik moet dan steeds met de schuifbalk weer naar beneden schuiven. na iedere letter gaat het weer naar boven. ik weet niet of iedereen daar last van heeft of dat het aan mijn comppie ligt

Fabiooltje schreef:
Beste Corrie,

Sorry, ik zie het nu pas... Ehm... ik heb dat niet. Wat vervelend, zeg! Na elke letter is ook wel heel erg vaak.
Ik vrees dat ik ook niet weet, hoe dit nou zou kunnen komen of hoe dit op te lossen zou kunnen zijn.

Fabiooltje.

Goldwingstar schreef:
Ik heb het ook geprobeerd met een extra lang quote bericht daarna nog verschillende regels zelf getypt.
Nergens last van.

Dipinipi schreef:
zou het aan een andere versie van IE kunnen liggen?
welke versie werken jullie mee?
ik werk met 8.0 onder XP

Goldwingstar schreef:
Dipinipi schreef:
ik werk met 8.0 onder XP

Ik heb die versie nog niet geïnstalleerd houdt het nog tegen wilde eerst afwachten of er geen rare dingen mee gebeuren Rollende ogen , werk ook met XP.

Heb jij dit altijd gehad of pas de laatste tijd na de installatie van 8{dan zou het wel aan de 8 versie kunnen liggen}

Dipinipi schreef:
ik heb het nog niet zo lang en 8.0 ook niet vandaar dat ik er aan dacht

ik zal eens een andere versie installeren en kijken hoe het dan gaat

Dipinipi schreef:
Goldwingstar schreef:
Dipinipi schreef:
ik werk met 8.0 onder XP

Ik heb die versie nog niet geïnstalleerd houdt het nog tegen wilde eerst afwachten of er geen rare dingen mee gebeuren Rollende ogen , werk ook met XP.

Heb jij dit altijd gehad of pas de laatste tijd na de installatie van 8{dan zou het wel aan de 8 versie kunnen liggen}

komt dus door IE 8
ik heb nu even firefox erop gezet en heb nergens last van

Goldwingstar schreef:
Dipinipi schreef:
Goldwingstar schreef:
Dipinipi schreef:
ik werk met 8.0 onder XP

komt dus door IE 8
ik heb nu even firefox erop gezet en heb nergens last van

Dan zet ik IE 8 er maar niet op, lijk mij heel vervelend als je iedere keer alles terug moet scrollen.
Goed van je Dini dat je het daar bij gezocht hebt.
Ellen zal wel blij zijn dat het opgelost is.

Dipinipi schreef:
Met IE 7 nergens last van dus die laat ik maar staan

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Fijne avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2009 23:27    

Reageer met quote
ja, ik heb idd InternetExplorer 8 geinstalleerd, zal de berichtjes even goed door lezen.
Dank je wel voor het doorsturen.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2009 23:40    

Reageer met quote
Wat vervelend dat Tom weer zo nukkig deed. Erg zwaar voor Anita! En voor jullie ook natuurlijk.

Als ik het goed begrijp, gaan jullie binnenkort weg van de camping, weer naar huis?

Geniet er nog van zolang je er nog staat.

Oh ja, ik kan me voorstellen dat je vriendin liever met leeftijdgenoten klaagt. Voor de kinderen is het al zo zwaar, en als die ook naar háár verdriet moeten torsen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2009 12:23    

Reageer met quote
Mazina, wij staan een voorseizoen op de camping, dat is van 1 april tot 1 juli, dus we zijn druk bezig om alles weer start klaar te maken.
Dan gaan we 1 maandje naar huis en dan 1 maand naar Limburg.

Vannacht heeft het hier behoorlijk gespookt, onweer, bliksem, donder en veel regen. Zag er vanmorgen niet al te best uit om de voortent eraf te halen. Dus morgen maar, vooruitzichten zijn dan beter, is altijd weer vreemd zonder voortent, zo kaal.

Vanmiddag naar de zuivelboerderij gefietst, de kaas is daar zo lekker en uiteraard voor Jan een overheerlijk zuivelijsje.
Toen naar het dorp even eten voor vanavond gehaald, wist even niet wat we moesten eten, ga dan meestal maar voor iets uit de diepvries, zag toen diepvries rodekool, dat werd het.
Toch weer wat km'tjes gefietst.

Ben ook elke dag vitrage aan het wassen, doe het per raam, het is namelijk een heel stom systeem om het er af te halen en weer erop te zetten, moet mezelf in allerlei bochten wringen om het weer op te hangen vandaar dat ik het maar per raampje doe. Maar nog 1 raam en dan is die klus ook weer geklaard.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 jun 2009 23:19    

Reageer met quote
Klinkt zeker als een klus, die vitrage wassen. Rollende ogen Maar goed, het moet gebeuren en je bent al bijna klaar.
Ik herinner me weer dat je al eerder verteld hebt dat jullie ook nog een maand naar Limburg gaan. Mooie provincie!

Morgen ga ik met mijn zus een dagje naar Leiden. Zie ik eens wat anders dan het LUMC! Ik wil in elk geval naar de Hortus en een paar hofjes bezoeken.

Fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2009 18:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 26 van 707