Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aurelia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hallo dagboek van JapieKrekel

Hier gaat het goed.
Larissa is erg ondeugendt
Ze zegt zelfmag niet hé.... maar ondertussen doet ze het wel.
erg vervelendt, en ben blij dat ze morgen weer naar de psz gaat
Ik heb toen ook gezecht tegen Jacko moeder zijn is voor mij niet in de wieg gelegt

Wandelen doe ik ook nu ik weet dat het kan vint ik het geweldig
Ik ben vrijdag avond wezen wandelen van half 8 tot half 10ik voelde Het wel in mijn benen maar ik heb het overleeft
Ik denk dat ik dat vanavondt ook ga doen even weg van de drukte.

Ik wens je nog een prettige Zondag toe
Groetjes Aurelia

ik heb een decelekctie ik weet niet hoe ik het moet schrijven
Liefs Aurelia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2009 18:29    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
@Aurelia, kinderen zijn vaak ondeugend, dat hoort bij het opgroeien en alles uit proberen.
Moeilijk voor Mama-Aurelia, maar probeer zo rustig mogelijk te blijven.
Als je gaat schreeuwen, word het alleen maar erger en gaat ze straks naar jou schreeuwen, dat hoort niet hé.
Goed zeggen wat Larissa wel en niet mag, steeds weer herhalen.
Volgens mij ben je best een lieve moeder hoor!!
En dat wandelen dat is zo lekker voor je, even alleen weg en dan kan je zo lekker nadenken.
Als je dan weer thuis komt, kijk je vaak anders tegen dingen aan.

Kon een paar dagen niet op internet (wel lekker rustig hoor, voor een Weegclub verslaafde) storing op de camping, internet lag er helemaal uit.
Vandaag zijn we weer even thuis, morgen moet ik voor controle naar de radioloog in het VU.
Daarna gaan we weer gauw naar de camping.
Vanmiddag 3 wassen gedraaid en een gedeelte buiten gehangen.
Hartstikke lekker weertje voor de was.
Vanmiddag nog een stukje gefietst alleen, Jan ging ramen lappen.
Nu zit de laatste was in de droger en als die klaar is gaan we lekker eten bij de pizzeria.
Daarna bij Tom en Anita even een bakkie doen, ik heb net gebeld en ze zijn thuis.
Allemaal nog een fijne Zondagavond.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2009 19:04    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
ja, dat is afkicken, een paar dagen geen internet en dus geen Weegclub. Lachen

Ik hoop dat alles in orde blijkt te zijn bij de radioloog, zodat je daarna onbekommerd naar de camping kunt!

Fijne, zonnige dag! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2009 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Hoe was het vandaag in de VU bij de radioloog Ineke.
Alles goed hoop ik.

Jullie hebben wel lekker weer op de camping, dan zit je toch meer buiten dan binnen achter de laptop.
Het zal wel afkikken geweest zijn als je niet op internet kunt komen.

Slaap lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2009 23:54    

Reageer met quote
Hallo,

Maandag was alles ok bij de radioloog, over 1 jaar weer terug.
Het is een nare afdeling, roept gelijk weer nare herinneringen op.
Dat je daar elke dag heen moest, 6 weken lang en dan alleen maar mensen ziet die dezelfde ziekte hebben als jij.

Na de koffie gingen we gelijk weer naar de camping, het was super weertje, heerlijk stuk gefietst.
Vannacht was het een stuk minder, wat een regen/onweer/windstoten zeg, de stroom ging ook nog een keer uit en Jan sliep de meeste tijd gelukkig door, ik dus niet, schrik aldoor wakker.
Er waren dus een paar luifels de lucht ingegaan, de bewoners waren er niet, dus vanmorgen samen met andere campinggasten de luifels opgeruimd en netjes onder hun caravan gelegd, sommige met geknakte stokken.

Vanmiddag toch nog een stukje wezen fietsen naar de zuivelboerderij, kwam amper tegen de wind op terug gelukkig wind mee, 6 km deden we een half uur over.

Gelukkig is de internet verbinding weer ok, kan ik weer alles even bijwerken.

Allemaal een fijne avond.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 26 mei 2009 20:00    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Wat spannend met zulk noodweer op een camping.
Ik vind het verder wel wat hebben, maar er is deze keer erg veel schade overal.
Ik ben nooit bang voor dit soort weer.
Ik heb altijd op een boerderij gewoond en mijn vader heeft ons de liefde in al zijn doen en laten bijgebracht.
Ik voel haarscherp aan als er verandering van weer komt, meegenomen uit mijn kindertijd.
veel plezier op de camping en met het fietsen natuurlijk.
Lieve groetjes van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2009 6:29    

Reageer met quote
Fijn dat alles weer okay was bij de radioloog. ja, dat geloof ik meteen, dat die afdeling nare herinneringen bij je oproept! Nu ben je er gelukkig voor een jaar weer vanaf.

Onweer op de camping, best wel spannens, lijkt me. Ik hoop dat je weer fijne dagen beleeft op de camping. Hier heeft het gisteren bijna de hele dag gehoosd. Vandaag regent het zo nu en dan.
Als jij het maar droog hebt. Lachen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2009 15:58    

Reageer met quote
@Coby, ik ben ook niet bang voor onweer en windstoten, ben alleen wel bang dat de voortent de lucht ingaat, die windstoten voel je behoorlijk als je in bed ligt, als de voortent er niet aan zou staan, vind ik best wel mooi om naar het onweer te kijken, deed ik vroeger als kind ook al, mooi al die lichtflitsen, je vond het jammer als je er 1 had gemist. Maar wat jij voelt is natuurlijk scherper, dat je aanvoelt wanneer er ander weer komt.

Vandaag minder wind, we hebben weer 6km gefietst naar het dorp maar deden er nu maar 15min. over, nu net even een stukje gewandeld, langs de koeien die je aanstaren of je een buitenlands wezen bent.

O ja, we waren zondagavond nog even bij Tom en Anita. Voel dat Tom weer een beetje begint door te drammen over bepaalde dingen waar Anita het volgens mij niet mee eens is. Bemoei me er natuurlijk niet mee, maar ik voel dat aan.
Hij heeft ook gevraagd of wij toch willen getuigen bij hun huwelijk, ik zei dat ik dat goed vond, maar dat hij dat zelf aan z'n vader moest vragen. Dus Tom vroeg het aan z'n vader en die zei heel nonchalant, ja hoor ik vind het best.
Thuis gekomen zei hij tegen mij, van mij hoeft het niet hoor.
Ik denk dat hij er geen goed gevoel bij heeft.
Maar ik moet het maar even op z'n beloop laten denk ik, maar het zit me toch ook niet lekker.
Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2009 19:59    

Reageer met quote
Jammer dat jullie er geen goed gevoel bij hebben, bij dat getuige zijn van het huwelijk van Tom en Anita. Ging het bij iedereen maar probleemloos, maar helaas. Rollende ogen

Een beetje vroeg, maar alvast: een heel fijn Pinksterweekend. Geniet maar van het mooie weer! Lachen Cool Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2009 20:47    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Erg hè, als je niet het internet op kan terwijl je het gewend bent. Voor mij is het normaal om een paar weken per jaar af te kicken. Cool

Wij hebben in Asten wel last gehad van het onweer, maar niet zo dramatisch als in de rest van het land. En wat wateroverlast in de tent, maar we hadden onze tassen op bed gezet en al onze - toch al vuile - badlakens uitgespreid. Die waren helemaal verzadigd van het vocht, maar verder viel het wel mee. Lachen

Zo te lezen genieten jullie ook erg! En 'schijnt nog tot volgende week vrijdag redelijk weer te zijn! Heerlijk!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2009 0:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 24 van 707