Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tirsa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
43 jaar getrouwd, da's niet niks. Gefeliciteerd! Wij zijn volgend jaar januari 43 jaar getrouwd. Lachen

Hoe was het bezoek van jullie zoon en aanstaande schoondochter?

groetjes! Lachen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2009 21:28    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hallo lieve mensen,

Dinsdag ging het hartstikke goed, Jan zei zelfs op een gegeven moment "blijven jullie eten", (ik had juist niks met hem afgesproken). Dus zijn we chinees wezen halen.
De trouw datum is ook bekend, 14 Sept., de 1e dag van hun vakantie.
En ze gaan toch gelukkig voor de optie, gratis trouwen. Zijn wij het helemaal mee eens.
Ze hebben nu ook weer kosten aan de auto, dus de centjes hard nodig.

Nou ik heb wel 2 dagen hoofdpijn gehad van de spanning, maar dat is nu gelukkig over.

Vanmorgen weer wezen sporten, ben behoorlijk tekeer gegaan, was helemaal kapot. Maar wel een goed tevreden gevoel.

Helaas was ik wel weer aangekomen de afgelopen week, had natuurlijk ook overheerlijke taart gegeten op onze trouwdag en veels te veel chinees eten.
Maar dat doe je ook niet elke dag dus komt van de week wel weer goed, ga er weer tegenaan.

Voel me op het moment een heel tevreden persoontje en geniet ondanks dat het regend buiten.

Wens iedereen een heel fijn weekend en hopelijk gaat het zonnetje weer voor iedereen schijnen.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2009 22:03    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Fijn dat het bezoek van je zoon nu toch goed verloopt. Maar je zit nog wel een beetje op eieren zeker Ineke? En je zit lekker in je velletje.... Super!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2009 23:52    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Wat mooie berichten, misschien moet je je man wel het voordeel van de twijfel geven en hem het voortouw geven, dan kun jij je wat op de achtergrond houden en bijsturen als dat nodig is.
Verder gewoon lekker genieten van de spaarzame momenten met je kinderen en eruit halen wat erin zit.
Van te voren geen spanningshoofdpijn meer krijgen, maar je man een compliment maken voor z'n gastvrijheid en dat je dat zeer in hem wardeerd, ik noem maar een uithoek hoor.
Deze keer is het goed verlopen en zo zal de volgende keer ook weer gaan en zo bouw je verder.
Ik wens je veel geluk, heerlijk zo.n tevreden gevoel.
Groetjes en liefs van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2009 8:55    

Reageer met quote
Ooh, wat fijn dat het zo goed is gegaan toen jullie zoon en bijna-schoondochter er was! Nou, dat is het wel waard dat je iets aangekomen bent van de taart en het Chinees eten, vind je niet?
Ik ben helemaal blij voor jullie!

fijne zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 8:00    

Reageer met quote
Hallo,
Hier een berichtje van een regenachtige camping, volgens mij heeft het de hele nacht geregend, elke keer als ik wakker werd hoorde ik tikketikketik op de caravan, gelukkig niet zo hard, want als het teveel regent komen we blank te staan en dat is niet leuk voor alle spulletjes die in de voortent staan.
We hebben dat al een paar maal meegemaakt, maar dan hadden we iedere keer net de voortent al opgeruimd, toen vonden we het niet zo erg, vond het zelfs wel grappig want ik ben toen op m'n teenslippers naar buiten gegaan, stond tot m'n enkels in het water, maar onze laarzen zaten in de disselbak en daar kan je van binnen niet bij.
Dat hebben we dus veranderd, de laarzen staan nu binnen onder de bank.

@MATHILDE, het nare gevoel begint idd een beetje minder te worden gelukkig.
@COBY, het is best moeilijk om dingen aan Jan over te laten, ik moet altijd met voorstellen komen, dus als het dan een keer van zijn kant komt, sta ik echt helemaal paf hoor. Maar ik probeer me idd toch als hun er zijn zoveel mogelijk op de achtergrond te houden. En dat compliment aan Jan geven doe ik ook meestal wel, maar deze keer hebben we het er eigenlijk verder niet meer over gehad.
@MAZINA, Nou ik vind het ook niet zo erg dat ik ben aangekomen, maar nu moet ik oppassen dat ik niet WEER doorsla, gisteren alweer een tompoes gegeten, moet er echt mee stoppen!!!!!!!!!!!!!!!

Verder bedankt voor jullie steun, hartstikke lief.

Nog een fijne allemaal.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Je kunt het terloops nog wel eens even benoemen.
Ik weet maar al te goed als je zelf niet lekker in je vel zit, dat een complimentje zo welkom is.
Hans heeft me daardoor weer een heel eind op weg geholpen toen ik depressief was. Je hebt het gevoel dat je er iets toe doet, zo belangrijk Erg blij Erg blij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 12:12    

Reageer met quote
Je hebt helemaal gelijk Coby, ga ik zeker doen.
Denk er idd helemaal niet bij na wat dat voor Jan zou betekenen!!
Dank je. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 12:19    

Reageer met quote
ja, het heeft vannacht veel geregend. Onweerde het bij jullie ook zo erg?

Helemaal waar, opletten dat je niet weer doorslaat en dagelijks aan de lekkere dingen zit. Rollende ogen Zet 'm op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 13:07    

Reageer met quote
Nee, wij hadden gelukkig geen onweer.
Hier begint het zonnetje door te komen, voelt gelijk weer een stuk warmer.
Kan de ingang van de voortent lekker even drogen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 13:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 23 van 707